پیش نمایش سریع آهنگ ها در ویندوز مدیا پلیر 12 ویندوز 7

  • 1389/3/26
  • محمدرضا ارجمندی
  • 8

آیا تا کنون آرزو کرده اید ای کاش می توانستید پیش نمایش  سریعی از یک ترانه  را بدون نیاز به پخش آن گوش دهید؟ امروز ما راه سریع و آسان برای انجام چنین کاری در ویندوز مدیا پلیر 12 را به شما آموزش می دهیم.

ویندوز مدیا پلیر  را باز کرده به کتابخانه (Library) رفته و کتابخانه موسیقی خود را انتخاب کنید. نشانگر ماوس خود را بر روی عنوان آهنگ برده تا پنجره پیش نمایش پس از چند ثانیه ظاهر شود.

بر روی پیش نمایش (Preview)در پنجره ظاهر شده کلیک  کنید تا ترانه آغاز به پخش کند.

هنگامی که پخش ترانه به صورت پیش نمایش آغاز می شود ، شما گزینه Skip برای پرش در ترانه  و تایمر آهنگ را می بینید. با کلیک بر روی پرش،ترانه 15 ثانیه به جلو برده می شود .وقتی کار بررسی ترانه  تمام شد، به سادگی با حرکت دادن ماوس خود از  روی پنجره پیش نمایش از پخش پیش نمایش ترانه می تونید جلوگیری کنید.

پیش نمایش آهنگ ها به صورت خودکار

شما می توانید تنظیمات ویندوز مدیا پلیر  را به گونه ای ترتیب دهید که زمانی که شما نشانگر ماوس را روی عنوان آهنگها می برید پیش نمایش به طور خودکار ، پخش شود.

از منو ویندوز مدیا پلیر به Tools  رفته  و Options  را کلیک کنید.

در پنجره Options تب Library را انتخاب کنید و بر روی پیش نمایش به صورت خودکار ترانه ها با حرکت ماوس(Automatically preview songs on title hover) کلیک کنید. OK را کلیک کنید.

حالا به سادگی وقتی شما مکان نما را روی عنوان آهنگ می برید پنجره پیش نمایش ظاهر و پخش به طور خودکار آغاز خواهد شد.

این قابلیت تنها هم در حالت نمایش جزئیات (Details view)و هم ر حالت نمایش گسترده (Expanded Tile view) به خوبی کار می کند.

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. خیلی لایبرری ویندوز مدیا پلیر خوش دسته، تنها مشکلی که داره، قابلیت تنظیم با زمانه، یعنی نمی تونی آلبومها را بر اساس تاریخی که دانلود کردی لیست کنی، اگه راهی برای این کار هم هست، لطفا راهنمایی کنید.

    1. اين رو بايد گفت كه نسخه هاي بالاتر از 12 بايد داراي اين گزينه باشه و هر ورژني ترفند خاص خودش رو داره… .

  2. با سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم advance tag در مدیا پیلر ویندوز 7 کجاست؟؟؟
    ورژن 12

    1. بدبختانه ورژن 12 این قابلیت مهم رو نداره . ویندوز 7 در مورد مدیاپلیرش پست رفت داشته. مدیاپلیر ایکس پی خیلی بهتر و ساده تره .تنها چاره اینه که یا با جت آیدیو کار کنی یا مدیاپلیر نسخه 11 رو روی 7 نصب کنی .البته قبلش باید نسخه 12 رو پاک کنی اونم زحمت داره باید از رجیستری وارد بشی

  3. سلام خواستم بدونم چرا بر روی ویندوز 7 نمیتونم برنامه wordرو نصب کنم مشکل چیه؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *