آخرین لحظات افتخار Medal Of Honor 2010

  • 1389/3/27
  • ميثاق جراحي
  • 2

جنگ در افغانستان داستان تقریبا جدیدی است که بازی ساز ها قبلا به ندرت به ان اشاره کرده بودند .شرکت هنر های الکترونیکی EA GAMES روی پروژ ه ی بسیار بزرگی سرمایه گزاری کرده است.

این بازی که 90 درصد با بازی جنگ اوری مردن 2 شباهت دارد همه را در E3 امسال متحیر کرد. البته این مطلب را نباید فراموش کرد که بازی مدال افتخار جزو بازی های بسیار محبوب و قدیمی است که بیش از 7 شماره از ان ساخته شده. در این سری و قسمت سازندگان از محیط قدیمی و سلاح های قدیمی جنگ جهانی اول و دوم صرف نظر کردند و سلاح های جدید و پیشرفته را بدست گرفتند.

امروزه بسیاری از شرکت ها برای اینکه در دنیای بازی ها به روز بمانند و در اصطلاح توی بورس باشند دست به تغییراتی می زند که همین نمونه ی تبدیل فضای جنگ جهانی به فضای مدرن است.این ابتکار و نو اوری که توسط شرکت Infinity Ward برای اولین بار در Call of Duty 4 دیده شد همه را تحریک کرده و به نوعی در بین بازی ساز ها مد شده است!!

البته با تصاویر و پیش نمایش هایی از سری جدید بازی مدال افتخار اینگونه بر می اید که با بازی بسیار خوبی روبرو هستیم .ولی از طرفی پیش نمایش های بازی Call of Duty Black ops نتوانست در مقابل بازی مدال افتخار خیلی خود را نشان دهد از دمو ها و تبلیغات بازی ایراد هایی می توان گرفت که از بازی ندای وظیفه بعید است.

حال با کمی صبر و تحمل مشخص می شود که کدام بر دیگری غلبه می کنند .از نکات جالب دیگری وجود بالگرد در هر دو شماره از بازی دیده می شود و این سوال برای خیلی ها پیش می اید که ایا این دو شرکت ایده های هم دیگر را به سرقت می برند و یا کدام زودتر به ایده ی استفاده از بالگرد برای اولین بار در بازی اشاره کرده است.

بازی ندای وظیفه به هیچ عنوان از ذهن هیچ بازی خوری بیرون نخواهد رفت به همین دلیل این بازی همیشه حرف هایی برای گفتن دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. چند تا تریلر که دانلود کردم بازیش شبیه Call Of Duty Modern Warfare 2
    بود
    تفنگاش
    سبک تیر زدن
    گرافیک
    گیم پلی
    درضمن فروش این بازی در آمریکا ممنون است!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *