شارژ سریع آی پد، آی فون و آی پاد با رایانه های شخصی

  • 1389/3/27
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

به نظر شما چرا شارژ  آی پد ، آی فون و آی پاد با کامپیوتر زمان می برد؟ اگر برای شما هم چنین سوالی مطرح است باید بگویم احتمالا می دانید که آنها خیلی خوب  با پورت یواس بی کم توان شارژ نمی شوند. حتی گزارش شده که  آی پد ها را  با هر رایانه ای نمی توان شارژ کرد.

تولید کنندگان عمده مادربرد  یعنی شرکت های گیگابایت ، Asus و MSI به تازگی  نرم افزاری برای سیستم عامل ویندوز به روز رسانی کرده اند که مادر برد را قادر  به شارژ سریع تر دستگاه های اپل می سازد. بروز رسانی نرم افزار سرعت شارژ را تا 50 ٪ بهبود می بخشد و حتی می تواند دستگاه را در مراحل مختلف  شارژ باتری به سرعت شارژ کند.

دستگاه های کاربران اپل که از کامپیوتر سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند باید سری به سایت های سازنده مارد برد خود(در صورتی که مدل گیگابایت ، Asus یا MSI باشد)مراجعه و  درایورهای جدید که باعث کاهش زمان شارژ دستگاه های خود با استفاده از یو اس بی  می شود دانلود کنند.

گیگابایت تنها شرکتی است که نرم افزار را محدود به مدل های خاصی از مادربرد هایش کرده است. گزارش های Engadget حاکی از آن است که که ممکن است بتوان درایور را بر روی  سخت افزار های پشتیبانی نشده هم نصب کرد و همچنین این سایت اطلاع رسانی فیلمی دارد که در آن  کاربری مشغول نصب موفقیت آمیز نرم افزار نسخه Asus بر روی لپ تاپ سونی خود است!

منبع: ghacks

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *