سرگرمی روز جمعه: بازی تخریب چی ساختمان 2

  • 1389/3/28
  • محمدرضا ارجمندی
  • 1

با یک مقدمه کلیشه ای شروع می کنم.پس از یک هفته کار و تلاش در محل کار، جمعه شده و وقت تفریح است آن هم با یک بازی فلش سرگرم کننده. امروز نگاهی به بازی Building Blasters 2 می انداریم که در آن شما باید با تدبیر و استرتژی خود مواد منفجره در یک ساختمان کار بگذارید و کل سازه  را پایین بیاورید!

بازی Building Blasters 2

این بازی به این صورت است که شما باید مواد منفجره را با دقت در محل هایی کار بگذارید که  مناطق مشخص شده با رنگ قرمز کاملا تخریب شده، در عین حال مردم تماشاگر تخریب در امان بمانند (اول ایمنی ،دوم کار!)، و بودجه تخریب را هم مدیریت کنید.

پس از قرار دادن مواد منفجره در سازه مورد نظر ، می توانید مدت زمان لازم قبل از انفجار مواد منفجره را تعیین کنید. این کار زمانی که به مراحل پیشرفته بازی می رسید بسیار به کارتان خواهد آمد.

وقتی که شما مواد را کار گذاشتید و  آماده انفجار شدید دکمه تخریب (Detonate)را فشار دهید و سقوط  و تخریب هیجان انگیز ساختمان را نظاره کنید!

اگر با انفجار به اهداف  آن مرحله دست نیابید ، صفحه تخریب ناموفق (Demolition Error)  را می بینید و باید دوباره آن مرحله را از اول بازی کنید.

پس از   موفقیت در هر مرحله پول دریافت می کنید وقتی به اندازه کافی پول دریافت کنید ، بین مراحل پیامی مبنی بر  موجودی مقدار کافی پول برای خرید اقلام مختلف مغازه نشان داده می شود.

می توانید از مغازه سام مواد منفجره جدید مانند نیتروگلیسرین ،دستگاه تخریب گوی فلزی مخرب ، دستور حمله هوایی و غیره… خریداری کنید

اگر در طول هفته از کارها و مهم تر از آن از رئیس غر غرو و بداخلاق خود خسته شده اید ،این بازی بهانه ای است برای خالی کردن خشم و عصبانیت خود روی ساختمان های اداری و نابود کردن انها با مواد منفجره. بازی Building Blasters 2  راهی عالی برای تفریح کردن و فرونشاندن استرس شماست ، بنابراین می توانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت بیشتری ببرید!

بازی Play Building Blasters 2

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *