معرفي پنج برنامه خودکارسازی برتر برای ویندوز!

  • 1389/3/30
  • محمدرضا ارجمندی
  • 1

برنامه های زیادی وجود دارند که شما می توانید از انها برای خودکار سازی عملیاتی که با رایانه خود انجام می دهید استفاده کنید. دارد. اصولا ، توسعه نر م افزار ها هم به همین منظور یعنی سهولت بیشتر بوده است این طور نیست؟ کاهش مدت زمان لازم برای انجام یک وظیفه خاص که تا پیش از این به شکل دستی انجام می شده و به همین دلیل هم زمان بر و تکراری بوده از جمله وظایف نرم افزار می باشد.

خوب ، وقتی برنامه های نرم افزاری  جدید زیادی هستند که هر کدام به دنبال خودکار کردن بخشی از عملیات مختلفی که هر روز با آنها سر وکار دارید  هستند، کمی تعجب برانگیز است که من بخواهم همه را در این مقاله پوشش دهم. با این حال ، من چند تا از  نرم افزار های جالب رایگان و ابزارهای متن باز را که از آنچه شما فکر می کنید در عملیات خودکار سازی کمی مبهم اند انتخاب کرده ام که برایتان توضیحح می دهم:

توجه : اگر می خواهید راهی برای پیدا کردن و حذف تمام اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری تان  که به طور تصادفی بر روی رایانه شما باقی مانده پیدا کنید یا می خواهید روشی برای کشف تصاویر تکراری بر روی رایانه خود پیدا کنید تا از شر عکس های تکراری و (البته فضای اشغال شده بی مورد) نجات یابید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید…

موارد بالا فقط تعداد کمی از قابلیت های برنامه های این مقاله است. بیایید شروع کنیم!

Identity Finder

سلب مسئولیت : این برنامه خاص برای حفظ اطلاعات حیاتی شما معجزه نمی کند. یعنی  شما نمی توانید با یک بار اجرای دستور جستجوی فایلهای این برنامه انتظار داشته باشید که تمام داده هایی را که می خواهید  از دسترس دیگران محفوظ بماند را شناسایی و محافظت کند — اطلاعاتی مثل شماره های امنیتی اجتماعی و یا شماره کارت اعتباری که شما به طور تصادفی در یک سند متنی بر جای گذاشته اید ، این موارد حتی با وجود محافظت برنامه به راحتی در دسترس هکرها هستند متاسفانه!

در واقع ، نسخه رایگان این نرم افزار فقط یک کار می کند. فقط می توانید درایو های هارد خود را برای یافتن شماره کارت های اعتباری و کلمات عبور اسکن کنید. اما جستجو در میان اطلاعات شما برای یافتن مواردی دیگر چون شماره گواهینامه رانندگی ، تاریخ تولد ، یا شماره حساب بانکی و اطلاعات دیگر  برای شما هزینه خرید این نرم افزار را در بر دارد. اما اگر شما فوق العاده نگرانید که ، ، شما چیزی حیاتی و مهم را در یکی از فایلهای ذخیره شده روی رایانه خود بدون محافظت رها کرده باشید و محل آن  را نمی دانید ، شاید این برنامه ارزش هر قیمتی را داشته باشد.

دانلود برنامه از اینجا!

Mimer

با یک راهنمایی سریع نصب در محیط جاوا (و البته ،عملیات نصب  سریعتر  خود برنامه Mimer) ، شما می توانید رایانه خود را به یک دستگاه سفارشی ضبط کارها تبدیل کنید.اجرای این برنامه بسیار کم حجم و ، زدن دکمه ضبط ، و شروع به انجام دادن… خوب ، هر کاری! وقتی که شما کار خاصی در رایانه  انجام دادید ، دکمه توقف را می زنید. Mimer کاره ا و عملیات شما را به شکل یک عمل قابل تکرار توسط خود ضبط کرده  و شما می توانید به برنامه در یک برنامه زمانی برای انجام این عملیات بدهید تا به شکل خودکار آن کار را برایتان انجام دهد. اگر از من بپرسید ، فکر کنم شخصیت های سریال Lost به چنین برنامه تکرار کننده ای در اپیزود دوم واقعا نیاز داشتند،هه هه!

دانلود برنامه از اینجا!

VisiPics

پیدا کردن فایل های تکراری بر روی یک سیستم پروسه خیلی آسانی است به شرطی که ابزار مناسب این کار را داشته باشید. البته این پروسه به شرطی خوب جواب می دهد که پارامترهای فایل های تکراری مشابه باشند، به عنوان مثال  سایز فایلهای  تکراری، و یا نام فایل ها. حال اگر سعی  کنید در شناسایی فایل های تکراری از محتویات فایل ها ، مانند متنی که در یک سند ورد ذخیره شده یا سخت تر ، تصویری در یک فایل تصویری خاص استفاده کنید چه؟

VisiPics به خوبی از مورد اول بر می آید و در تکنیک دوم هم روش هایی دارد. این برنامه قدرتمند اما کوچک کمک می کند تا تصاویر تکراری را بر اساس تجزیه و تحلیل مشابهات عکس تکراری و بسته به اینکه از برنامه می خواهید تا در چه تعداد پوشه جستجو کند پیدا و حذف کنید .یک نوار تنظیم لغزنده به شما این امکان را می دهد که  حساسیت این جستجو را تنظیم کنید.

دانلود برنامه از اینجا!

Doxillion Document Converter

از نامش پیداست برای چه منظوری است یک مبدل فرمت های اسناد به یکدیگر اما ویژگی ها: Doxillion Document Converter  به شما در تبدیل انواع مختلف فایل های مبتنی بر سند بر اساس کشیدن و رها کردن کمک می کند. معنی این حرف چیست؟ شما به راحتی می توانید فرمت .docx و .rtf  را به هم تبدیل کنید. همچنین است تبدیل .html و  .txt به هم ، و یا به سادگی مطالب هر یک از این فایل ها را استخراج کرده و آنها را به شکل PDF. درآورید.جالب نیست؟

همچنین ، این برنامه شامل گزینه های بسیار زیاد دیگرو امکان سفارشی سازی تبدیل های مختلف شماست. و ، Doxillion Document Converter  به طور قطع، انجام این کار تمام دستی را خودکار کرده!

دانلود برنامه از اینجا!

Event Reader

این یکی برای مسائل امنیتی بوده و متمرکز بر این مقوله است. پیدا کردن ابزاری برای نظارت همزمان وقایعی که در درون محیط ویندوز  اتفاق می افتد سخت است – و یا ، حداقل ، من هیچ راهی برای به دست آوردن گزارش خبری فوری از رویدادهای مختلف سیستم ، حوادث برنامه ها، و حوادث سخت افزاری است که می تواند هر زمان در دستگاه شما اتفاق بیافتد سراغ ندارم. نرم افزار رایگان Event Reader  با این حال هر زمانی که بتوان گفت رویداد یا حادثه ای در رایانه شما در شرف وقوع است با پنجره ای به شما گزارش میدهد.

این گزارش به طور خلاصه ، به شما  درک سریعی از مشکل بوجود آمده در سیستم شما داده یا به شما اعلام می کند که رعایت بعضی از نکات امنیتی می تواند مشکل شما را مرتفع کند. همان طور که مایکروسافت می گوید : « گزارش رویدادها می توانند به شما در شناسایی و تشخیص مشکلات فعلی سیستم ، و یا در پیش بینی مشکلات بالقوه سیستم کمک کنند.

دانلود برنامه از اینجا!

منبع: maximumpc

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    جالبه بدونید که نرم افزار mimer رو یک ایرانی نوشته.
    (در واقع خودم) 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *