ترجمه زبان های مختلف در اینترنت اکسپلورر 8 با مترجم بینگ

  • 1389/4/9
  • محمدرضا ارجمندی
  • 2

آیا نیازمند یک ابزار مترجم زبان دم دست و یا شناور در هنگام بازدید از سایت ها هستید؟ پس همراه  ما در این مقاله باشید که قصد داریم ابزار مترجم بینگ برای اینترنت اکسپلورر 8 را معرفی نماییم.

توجه داشته باشید روش این مقاله  برای کسانی کاربرد دارد که این شتاب دهنده را  قبلا روی مرورگر خود نصب نکرده یا درهنگام نصب اینترنت اکسپلورر 8 با زدن  add it ان را به مرورگر خود اضافه نکرده اند.

استفاده از مترجم بینگ

بر روی لینک انتهای مقاله کلیک کنید هنگامی که شما گزینه مربوط به افزودن برنامه به اینترنت اکسپلورر  (Add to Internet Explorer)را کلیک  کرده و پروسه نصب را تایید کردید برنامه جدید شما آماده استفاده است.

به عنوان مثال ، ما یک مقاله خبری به زبان نروژی را انتخاب کرده ایم.

در صفحه وب برای دسترسی به منو ورودی برای ترجمه متن راست کلیک کنید. بسته به نوع زبان مبدا، شاید بخواهید قبل از شروع ترجمه کمی موارد موجود را تنظیم کنید. ترجمه در تب جدیدی باز میشود…

توجه : همین ورودی را همچنین می توانید از طریق لیست همه شتاب دهنده ها(All Accelerators listing) دسترسی داشته باشید.

چهار حالت مشاهده ترجمه در  قسمت تنظیمات در دسترس شماست: نمایش کناری(side by side) ، بالا / پایین(top/bottom) ، متن اصلی  باترجمه شناور(original with hover translation)، و ترجمه با متن اصلی شناور (translation with hover original)وجود دارد.

اول نگاهی به حالت نمایش ترجمه ساید بای ساید بیاندازیم.در این حالت هنگام بیشینه کردن پنجره مرورگر به محیط مرورگر 50 / 50  تقسیم شده و اگر ماوس را روی کلمه ای برده یا قسمتی را های لایت کنید به طور همزمان در طرف دیگر ترجمه کلمه یا متن رخ خواهد داد یا اگر در  یک طرف پیمایش کنید در آن طرف هم پیمایش به بالا یا پایین انجان می شود.

شیوه مشاهده بالا / پایین. مانند شیوه بالاست و ترجمه به طور همزمان انجام می شود فقط شکل تقسیم مرورگر به شکل تقسیم به دو قسمت بالایی و پایینی است.

شیوه متن اصلی با ترجمه شناور حالت دیگری از مشاهده است. به خصوص اگر شما در حال مطالعه زبان جدیدی هستید و می خواهید سطح درک زبان اصلی خود را بررسی کنید این شیوه مفید است.

شیوه ترجمه متن با متن اصلی شناور.به هر حال با وجود چهار حالت مختلف  نمایش دیدن ترجمه متن به صورت همزمان  آسان شده و انتخاب یکی از چهار روش بالا که به بهترین وجه مناسب نیازهای شما باشد کار چندان سختی نیست.

نتیجه

اگر شما نیاز به یک راه مناسب برای ترجمه زبان های مختلف به یکدیگر در اینترنت اکسپلورر 8 دارید ، شتاب دهنده مترجم بینگ احتمالا آن چیزی است که شما به دنبالش می گشتید.

پیوندها

افزودنیهای شتاب دهنده مترجم بینگ به اینترنت اکسپلورر 8

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. اينم يه مزاياشه ديگه ما قصدمون معرفي بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *