رادیان یک اجرا کننده ی شعاعی

  • 1389/4/11
  • مهرداد ارجمندی
  • 2

پیش از این اجرا کننده های برنامه را  در همه شکلها و اندازه ها دیده بودیم و اینک در اینجا یک اجرا کننده ی جدید با شکلی نو داریم که می خواهیم آن رابررسی کنیم.

برنامه ی رادیان یک برنامه ی کاربردی اجرا کننده ی شعاعی است.این اجرا کننده با پایین نگه داشتن دکمه راست موس برای چند ثانیه شروع به نشان دادن حلقه ی کوچک مدوری می کند. این حلقه به چهار بخش تقسیم شده است  — هر بخش اسلاید  خودش یک شکل شعاعی اسلایدی  دیگر را باز می کند.

هر اسلاید و  قطعه می توانید حاوی 6 میانبر باشد و  می تواند به صورت جداگانه پیکر بندی شود . شما می توانید با استفاده از این برنامه برای برنامه های کاربردی خود که از آنها استفاده می کنید یک کلید میان بر تهیه کنید این کار به آسانی با کشیدن و رها کردن یا با استفاده از جستجو در پوشه ها و درایو های کامپیوترتان برای پیدا کردن برنامه مورد نظر شما،  امکان پذیر شده است  یا اینکه شما می توانید میان برهای خود را از Windows’ Quick-Launch گرفته و به یکی از این اسلاید ها بیاورید و محتویات آن را در دسکتاپ به یکی دیگر از اسلاید ها منتقل کنید .

از آنجایی که  هر اسلاید تنها می تواند 6 میانبر را داشته باشد شما باید با انتخابی صحیح تعیین کنید که کدام یک از برنامه ها را می خواهید در این برنامه به صورت میان بر داشته باشید .  به عنوان مثال شما می توانید ده ها و  یا بیشتر میانبر را در Quick Launch داشته باشد.برنامه ی  رادیان به  شما اجازه می دهد که برنامه ای را که دوست دارید در اسلاید نمایش داده شود را با گذاشتن تیک در کنار اسم آن در جعبه چک مارک ، انتخاب کنید. شما همچنین می توانید رنگ هر قطعه را به طور جداگانه پیکربندی کنید.

تکنیک ساده ی راست کلیک کردن نشان می دهد که برنامه ی رادیان همیشه در دسترس است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت به منوی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید بدون اینکه بخواهید  غلتک موس را بر روی صفحه مانیتور خود بالا و پایین کنید .

رادیان یک برنامه ی منبع باز است

منبع :INSTANTFUNDAS

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. با توجه به اینکه در هر سمت شش برنامه قرار میگیرد پس دارم در کل 24 دسترسی سریع !
    خیلی کمه !
    من با tubolunch کار میکنم که در حدود 80 دسترسی سریع داخلش دارم .
    والی خوب انصافا گرافیک این قشنگ تره دیگه !

    1. شايد يكي از گزينه هاي معرفي همين گرافيكش بوده باشه يعني قشنگيش… .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *