2K Games از شن های بدکار می گوید!

  • 1389/4/20
  • ميثاق جراحي
  • 0

اخبار بازی

Spec ops :The Line

ان-پرچم آمريكايى پاره ي آويزان  در ماسه بادى در حال حرکت است. شهر حالا با سايه ي سابق خودش، فرسوده به سمت زمين به وسيله شن‌بادهاى سخت‌دل.از صداي غرش مى پرسد،” آيا شما  هنوزبه من كاپيتان قصد کمک داريد ؟ ايا تا به حال داستان اين شهر را شنيده ايد ؟” امواج خورشيد در آسمان بلند مي شوند و صدايي  به‌آرامى اعلان مي کند شما بايد فكر بكنيد من يك هيولا هستم، كه من ديوانه وار در حال راه رفتنم  براى ما كاپيتان را  پيدا بكنيد؛ ما منتظر هستيم.” اين گشايش فرخنده از بازي Spec ops بود که قرار است در سال اينده براي کنسول هاي خانگي عرضه شود(گویا – ای تی)

اين بازي يک بازي تيرانداز از نوع سوم‌شخص است كه با داستاني در مورد كاپيتان واكر اينگونه مىگويد، رهبر  زبده نظامى متعلق به نيروي دلتا .، كه به وسيله شن‌بادهاى بدكار  مورد تاخت و تاز واقع شده است، پس‌مانده شهر رو به ويرانى است و مأموريت شما را ارتش كلنل جان كانراد بسيار مورد احترام  قرار داده است او افسر سرشناسي  که شما را به اين ماموريت نجات اعزام کرده است.

ما توانا بوديم كه يك نمايشى زنده كوتاه از اين بازي را ارائه کرديم، . در ابتدا ما صداي  مال كانراد را شنيديم، كه  داشت واكر را  سرزنش مىكرد . درست بعد از اينکه كانراد تهيه کننده ي اين بازي سخنرانىاش را تمام كرد، واكر و گروه‌اش به وسيله  يك گروه سربازهايي که هنگام ديده‌بانى درحرا كمين مي دادند ديده شدند(گویا – ای تی)

و اين جاست که نبرد حماسي بين دو گروه صورت مي گيرد و همه ي مخاطبين را هيجان زده مي کند

نمايش ما به چندين عدد از اين نبردها کفايت کرد  قبلاً يكى از اين نبردها چگونگى مبارزه در بين شن هاي پراکنده در هوا را نشان  مي دادند که ما با شن  محيط را تغييرداده ايم. واكر به يك اتاق بزرگ پر از سرباز داخل مي شود و به اندازه چندين وکيل حقوقى  بالاى سربازها قرارمیگیرد. واكر توانا بود كه پنجره‌هاى شيشه‌اى را تيراندازى كند، اواين سربازها را كشت اما نه  به هزينه انتقام شخصي در زندگي بلکه براي دفاع از وطن و کشورش.

این قسمتی از مصاحبه ی سایت گیم –اسپات با تهیه کننده ی این بازی بسیار زیبا بود که توانستم قسمتی از ان را برای شما ترجمه کنم .این بازی توسط شرکت 2K  در حال ساخت است و قرار است سبک بازی های سوم شخص را به کلی دگرگون سازد(گویا – ای تی)

مشخصات :

سازنده

2K Games

منتشر کننده

2K Games

سال انتشار

2011

پلاتفرم ها

Xbox360/PS3/PC

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *