چگونه بازی Splinter cell Conviction را روان تر اجرا کنیم!

  • 1389/4/21
  • ميثاق جراحي
  • 9

بازی اسپلینتر سل بازی ای بود که چندین قبل نقدش را برای شما در سایت قرار دارم حال می خواهم درباره ی سیستم مورد نیاز این بازی برای ان دسته از افرادی صحبت کنم که این بازی را روی کامپیوتر های شخصی خود اجرا می کنند.

Game Settings

تنظیمات اصلی بازی

این بازی به شما تصویری از واقیت را نشان می دهد و با جلوه های تصویری زیبایش به مخاطبین اثبات می کند که موتور گرافیکی UE3 هنوز هم در اوج و اقتدار برای پردازش داده های گرافیکی قرار دارد در این بازی از نور پردازی ها گرفته تا ایجاد برش ها ی سطحی برای سایه ی تمام اجسام متحرک در گیم – پلی همه با وسواس خاصی غالب بندی و طراحی شده اند(گویا – ای تی)

Graphics

گرافیک

برای دیدن تمام جزئیات و همه ی عناصر گرافیکی در بازی به طور کامل باید تنظیمات سیستم خود را روی بیشترین مقدار کیفیت تصویر و رزولوشن(پراکند گی پیکسل های گرافیکی) قرار دهید البته با قرار دادن رزولوشن روی 1024×768 تا حدی می تواند نیاز های شما را براورده سازد.

شما زمانی قادر هستید که بازی را با توجه به تفاسیر بالا راحت و روان اجرا کنید که سیستم شما به یکی ا ز دو کارت گرافیک زیر مجهز شده باشد.

Radeon HD 5970

GeForce 7900 GTX

CPU

پردازنده

برای اجرای بازی پردازنده ی دو هسته ای 1.400 به بالا کفایت می کند(در صورتی این امر صادق است که شما از یکی از کارت های گرافیکی بالا استفاده کنید)زیرا که فقدان و کمبود پردازنده توسط این کارت های گرافیکی قدرتمند جبران می شود(گویا – ای تی)

Memory

حافظه

برای اجرای بازی به حداقل رم و حافظه ی 2 GB نیاز دارید و برای روان تر شدن بازی و بوجود نیامدن باگ ها در طول گیم – پلی حافظه ی اصلی 3 GB توصیه می گردد.

و در اخر سیستم عامل های مناسب برای اجرای بازی:

Microsoft Windows Xp

Microsoft Vista

Microsoft 7 Ultimate

(گویا – ای تی)

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 9 دیدگاه
  1. با تشکر از مطلب خوبتون .
    میخواستم بگم منم مثل شما دانشجوی فناوری اطلاعات هستم. اما دانشگاه اهواز. اتفاقا عاشق بازی های کامپیوتری هم هستم.
    و همینطور عاشق سری اسپلینت سل.
    همیشه فک میکردم واسه من که دانشجوی سال آخر it هستم بازی کردن افت داره. ولی ظاهرا شما هم رشته ای من هم علاقه دارید و جای بسی خوشحالی !

    1. خواهش می کنم دوست من ای بابا کی میگه بازی کردن افت داره ؟؟ من که فکر نکنم بتونم بازی کردن رو کلا ترکش کنم شما هم با دلیل و منطق مخاطبتو قانع کن که بازی های رایانه ای نکات خوب و مثبتی هم داره

  2. من دانشجوی رشته نرم افزار و مثل شما عاشق بازیهای کامپیوتری
    سوالی داشتم خدمتتون
    من این بازی رو نصب کردم و با افت سرعت مواجه شدم(رم سیستمم2گیگ)
    برای همین ویندوز رو عوض کردم و دوباره بازی رو نصب کردم اما وقتی بازی رو اجرا می کنم فقط تا اونجایی میره که آرم شرکت سازنده میاد دیگه بقیش لود نمیشه
    باید چه کار کنم؟
    سیستم قبلی:ویندوز سون
    سیستم فعلی:ویندوز ایکس پی

    1. سلام
      فکر می کنم اشکال از گرافیک باشه چون گرافیک بازی بسیار بالاست
      لطفا تمام مشخصات سیستم رو بنویسید

  3. من هم دقیقا مشکل فاطمه برایم ایجاد شده.سیستم با مشخصات.msi main board770c45 cpu4haste AMD
    windos xp s3. geraphic card ATI radeon 4700 1G DDR5. RAM 2G اب دیت کارت گرافیک و مادر برد را نیز انجام دادم. لطفا مرا راهنمایی کنید.

  4. سلام دوستان من یه کیس خریدم از المان به نام b.n.e که 11 میلیون بابتش پرداخت کردم . رمم هستش 12 GB و گرافیکم هم 8 GB . و میتونم هر بازی رو که دلم بخواد نصب کنم . شما میتونین تصورش رو بکنین که این کامپیوتر بازی شامل 7 دی وی دی رو در 6 دقیقه نصب میکنه .بازی ها خیلی روان کار میکنن در حدی که تصویر در 1088 × 1960و کیفیت هم در VERY HARD قرار میدم.

  5. سلام این بازی هیچ ربطی به رم و سی پی یو نداره من همین بازی رو با رزولیشن 1920.1080 با کیفیت hight بازی میکنم بدون هیچ تیکی یا افت فریم کلا همه ی بازی هارور وان اجرا می کنه
    اگه می خواهید همه ی بازی ها رو روی very hight اجرا کنید یک گرافیک 256 bit خریداری کنید.
    من با همین سیستم به روانی اجرا می کنم
    ram:2gb ddr3
    cpu:pentium 4 3ghz
    video card:geforce gts 250 1gb ddr3 256 bit

  6. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I’ve truly loved surfing around your bloog posts.
    In any case I will be subscribing for your feed
    aand I hope you write again very soon!

  7. لطقا تورو خدا جواب بدین . برای من low یا medium یا heigh اجرا میشه ؟؟؟
    cpu :2 haste 3.00ghz
    ram:2
    grachic:nuvida gefoce 210

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *