عرضه رم های 4 گیابایتی DDR3 2133MHz توسط OCZ

  • 1389/4/25
  • سپهر خيري
  • 6

شرکت OCZ خبر عرضه ماژول های 4 گیگا بایتی خود را برای علاقمندان و دنبال کنند گان این قطعات اعلام کرد.  به گفته این شرکت (OCZ) این نوع جدید از ماژول ها جهت انجام بازی های رایانه ای ، استفاده در سرور های خانگی (Home Server) و همینطور انجام عملیات های چند کار (multi-tasking)  بسیار ایده آل و باب میل کاربران به نظر می رسد.

آقای Alex Mei یکی از مسئولان ارشد شرکت OCZ  در رابطه با این مموری های جدید اینگونه سخن می گوید: ” دو شاخصه اصلی برای یک مموری خوب و کاربردی ، مسلما سرعت بالا و حجم قابل قبول است. این دو شاخصه تا کنون در بسیاری از مموری ها نتوانسته اند در کنار یکدیگر به خوبی به ایفای نقش بپردازند. اما در مدل جدید مموری های 2133MHz شرکت OCZ شاهد همکاری این دو شاخصه به خوبی خواهیم بود و این به کاربرانی که احتیاج به سرعت بالای رم دارند میتواند بسیار مفید باشد چرا که با 2 عدد رم میتوانند قدرت قابل قبولی را کسب کنند.

بعضی از مموری ها دارای سرعت بالایی هستند که به صورتی غیر قابل اعتماد عمل می کند و در هر شرایط نمی تواند  نیاز های کاربران را برطرف کند. اما کیت های جدید ساخته شده در شرکت OCZ به خوبی به همگان ثابت خواهد کرد که چگونه  می توان سرعت بالا، حجم قابل قبول و بازدهی قابل اعتماد را در یک جا گرد هم آورد. این مموری ها می توانند از رندر کردن تصویرهای با کیفیت بالای گرافیکی پشتیبانی  کرده و همینطور تجربه ی بی نقص ترین پردازش  یک بازی رایانه ای را برای کاربران  به ارمغان بیاورد. ”

این نوع ماژول های شرکت OCZ  در بسیاری از قطعات ساخت این شرکت همانند Flex EX و Reaper HPC و همینطور سری Platinum به کار گرفته خواهد شد.  جالب است بدانید این ماژول ها تنها در حالت یگانه به کار برده نمی شوند بلکه در حالت های دوگانه ی 8 گیگا بایتی و سه گانه ی 12 گیگا بایتی نیز به کار گرفته خواهند شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. سلام اقای خیری یه سوا داشتم از وقتی که توی لینکدونی ازاد باکس گرفتی در روز چندتا ورودی ازش داری چون من هم میخواهم بگیرم بنظرت چطوره؟

    1. ميشه لينك سايت لينكدوني رو ذكر كنيد ممنون… .

    1. نه جواب نميده بايد بري لينك هاي داخليش رو بخري اونا خوب جواب ميده روزي 1000 تا كليك ميخوره و آي‌پي خالص ميفرست
      موفق باشيد دوست عزيز… .

  2. ممنون من شما را هم لینک کردم دوست داشتید مارو با نام مجله ی اینترنتی پارسیان لینک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *