گوگل و حرکت حیله گرانه دیگر
آیا میدانید گوگل کلمه ( الله ) را از فارسی به انگلیسی چه ترجمه میکند .؟
گوگل کلمه الله را از زبان فارسی به انگلیسی به نام اسرائیل ترجمه میکند، و ناجوانمردانه کارهای خبیثانهای انجام میدهد، برای همه ما کلمه جلاله ( الله ) مقدس و بزرگ است و محترم امیدوارم به کمک شما دوستان راه را به گوگل بیاموزیم.
همچنین ممنونم از خواننده عزیز سایت آقای سید محمد موسوی که به ما اطلاع رسانی کردند و ما هم جهت تقدیر از اطلاعرسانی و به درخواست خودشون عین کلماتی که برای ما نوشتند رو براتون میزاریم
دریا دلانی که از طرف خودشان اجیر شده اند تا نام دزد دریایی را یدک بکشند، حتی از آنها و اجدادشان که ایشان نیز دزد دریایی بوده اند نیز بپرسی نقشه هایشان را نشانت می دهند و می گویند که این آب که بین چند خشکی محاصره شده است از قبل از به وجود آمدن آمریکا اسمش “خلیج فارس” بوده است، حالا بیایند و بر شکم اعراب فشار بیاورند تا نامش را عوض شود! زهی خیال باطل! اصولا وقتی آدم کم میا ورد فحش میدهد، ولی فحش بچه صلوات است، تمدنی که هنوز سنش به چهار رقم نرسیده است کودکی بیش نیست! “الله” لفظی فارسی نیست، اما تمامی مسلمانان جهان براییش احترام قایل اند، حالا هرکسی بیاید خودش را حتی در عالم لغت الله بداند، صورت مسئله عوض نمی شود، یادش به خیر فرعون هم خودش را رب اعلی می دانست، ولی در طولانی ترین رود دنیا غرق شد! این مسئله زمانی وخیم تر می شود که مترجم ما شخص بیسوادی و خائنی مثل گوگل باشد. ارسال شده توسط آقای سید محمد موسوی
به تصویر زیر توجه کنید:
خب حالا تقاضای ما از شما دوستان این است که کمک کنید به درست نمودن این ترجمه به عکس زیرتوجه کنید ومطابق اون عمل کنید
۱٫ بر روی گزینه
Contribute a better translation کلیک نمایید
۲٫ معنای کلمه جلاله الله به انگلیسی را وارد کنید God
3. و بر روی دکمه Submit کلیک نمایید.
چند نکته:
این ترجمه به زبان عربی هم همان کلمه اسراییل میآید و امیدواریم که اعراب عزیز هم زودتر متوجه این قضیه بشوند
همچنین این نکته هم در نظر گرفته بشه که ما ایرانی ها از نظر گوگل تحت تحریم هستیم و احتمالا همه متوجه شدهاند بخصوص وبلاگنویسان چون چند روز پیش گوگل رینکهای سایتها رو آپدیت کرد و متاسفانه به بسیاری از سایتهای ایرانی رینک منفی داد.
امیدوارم دوستان بیش از پیش بیدار باشند.
بروز شده درتاریخ ۸۹/۴/۲۹
تشکر میکنم از همه دوستان که ما رو توی این امر یاری رساندند و مشکل بحمدالله برطرف شد، هر چند توی این مسر کمی مشکل بود رفتن که در نظرات متوجه کل قضایا خواهید شد اما بحول و قوه الهی برطرف شد ان الله مع الصابرین
یا علی























ترجمه صحیح کلمه جلاله را به گوگل یاد دهیم! | مجله اینترنتی گویاآیتی…
گوگل و حرکت حیله گرانه دیگر آیا میدانید گوگل کلمه ( الله ) را از فارسی و عربی به انگلیسی چه ترجمه میکند .؟…
سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون
من هم مطلبتون را برای تمام ایرانیان در سوشیال نتورک زیباتـــرین به اشتراک گذاشتم.
http://www.zibatar.in/story.php?title=%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D8%B5%D8%AD%D9%8A%D8%AD-%D9%83%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%AC%D9%84%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%8A%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D9%87%D9%8A%D9%85-%7C-%D9%85%D8%AC%D9%84%D9%87-%D8%A7%D9%8A%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%D9%8A-%DA%AF%D9%88%D9%8A%D8%A7%D8%A2%D9%8A%E2%80%8C%D8%AA%D9%8A
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۷م, ۱۳۸۹ ۳:۵۸ ب.ظ:
سلام و ممنون بابت اطلاع رسانی… .
[پاسخ]
ترجمه صحیح کلمه جلاله را به گوگل یاد دهیم!…
گوگل و حرکت حیله گرانه دیگر آیا میدانید گوگل کلمه ( الله ) را از فارسی و عربی به انگلیسی چه ترجمه میکند .؟ گوگل کلمه الله را از زبان فارسی و عربی به انگلیسی به نام اسرائیل ترجمه میکند، و ناجوانمردانه کارهای خبیثانهای انجام میدهد، برای همه ما کلمه جلا…
اولا برای عربی اینطور نیست این لینکش عزیزم http://up.iranblog.com/Files/792c112c526647b5aff1.jpg دوما پشت پرده هارو نمی بینی پس زود جوش نیار الله همون God هست تو فارسی نه عرب که وقتی می خوای بنویسی الله این شد عربی باید عربی به انگلیش انتخاب کنی شما باید بنویسید خدا این لینکش http://up.iranblog.com/Files/c19201b57fb94f0388de.jpg خب حالا رسیدیم سر یک جنگ تمام عیار آقا مخالف اسرائیلی با مرگ بر اسرائیل که کاری از پیش نمی ره شمام یه موتور جستجوگری مثل گوگل درست کن رسما این صهیونیسم هارو قهوه ائی کن! عزیز دلم شما عالمید روشن فکرید شما تحصیل کرده ائید با اینطور برخوردها باید سیاست به خرج داد وگرنه ۷۵ میلیون ایرانی هی این ترنس لیت گوگل رو از اسرائیل به خدا بر گردونن اگه اونا نخوان نمیشه
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۷م, ۱۳۸۹ ۴:۱۰ ب.ظ:
عزیزم اون یه قانون دارن که ما نداریم اونم به اسم مشتری مداری؟ اکی همراه مشتری هستند
ممنون بابت نکاتی که گفتی خلاصه ما دوست نداشتیم اسم الله ترجمهاش اسراییل باشه گفتیم یه مرگ بر اسرائیلم بگیم نمیدونستیم به شما بر میخوره…
ممنون جیگر… .
[پاسخ]
محمد پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۱:۱۸ ب.ظ:
من از این متنفرم که افرادی ناامید بیان و نظرات ناامیدانه خودشون رو بیان کنند ! حتی اگر شده بریم گوگلو بگیریم ؛معنی ” الله ” رو تغییر می دیم
[پاسخ]
سلام
دمت گرم
منم درستشو زدم
[پاسخ]
از اطلاع رسانی خوبتون ممنون …
[پاسخ]
عزیز دلم بهم بر نمی خوره! ۳۱ ساله که می گید مرگ بر اسرائیل نه خدایش کی مرده کی زنده است؟؟؟ بابا یه کم واقع بین باید بود با صلاوات که اسرائیل نابود نمیشه! با علم با رشد فن آوری تا توسعه ها در زمینه ها مختلف تکنولوژی باید با اون ها روبرو شد! من خودم خیلی ناراحت هستم که واژه الله اینطور معنی بهش دادن! من دلخوریم از این هست که چرا کشور ما چرا ماها نمی تونیم مثلا اعتقادات اونارو به سخره بگیریم؟ دوست عزیز چشماتو باز کن الان تو یه جوون ایرانی هستی خیلی قبل از اسرائیلی ها شما و منو این خودی ها تحریم کردن! دردم از اینجاست که چرا باید ماها در انحصار این همه محصولات بیگانگان باشیم؟ برو تو اتاقت سیستمت رو روشن کن بهم بگو چنتا نرم افزار ملی داری؟ چنتا برنامه بومی داری؟ بهم با افتخار بگو تو همین دنیای مجازیت چه چیزهایی محصول کشور ما هست جهانی شده و همه ازش استفاده می کنن؟ خیلی معذرت می خوام در بین ما ترک ها یک ضرب المثل قشنگ و صریحی هست که می گن: در برابر گوزیدن اگر نرینی یارو فکر می کنه تو کون نداری! من مثل شما ناراحتم از این موضوع اما شما خودتون رو با یک شعار راضی می کنین اما من به ریشه کن کردن فکر می کنم. گفتم بازم می گم شما دیگه روشن فکرید شما دانشجو بودید شما از جامعه تحصیل کرده ائید به جای شعار باید عمل کرد. و اینکه آقای خوب! بله اونها مشتری مدارن اما ایرانی مدار نیستند ما کشور جهان چهارمی هستیم به چشم اونها هیچ ارزش انسانی نداریم. و در آخر خدا هم در عقل ما هست هم در قلب ما خدا را هم عقلانی و هم قلبی حفظ کنیم.
[پاسخ]
تکذیب میشه…..
من االن تست کردم و برای خدا می نویسه god حال اینکه در فارسی ما کلمه ای به اسم الله نداریم!
این کلمه عربی هستش و طبق تستی که من الان انجام دادم،الله تو عربی به god ترجمه شد….
درضمن،همونطوری که شما میتونید معنای الله رو از اسرائیل به god تغییر بدی،یه کسی دیگه هم میتونه معناش رو از god به اسرائیل تغییر بده!!این وسط گوگل چیکارست؟
این وسط چرا مرگ بر اسرائیل یا هر کس دیگه ای؟!
و اینکه چرا باید مطلب این دوستمون به این تندی و با اینکه میدونیم کذب هستش باید بیاد و عنوان بشه؟!
از گویا انتظار چنین سه کردنهایی نمیره!
مهم ترین چیز برام اینکه که چطور یک ادمی که مدیر یه سایت علمی هستش،اجازه میده که یه چنین مسئله ای به گوگل نسبت داده بشه!!!هر کسی میتونه این رو تغییر بده و این میان گوگل و گوگلی ها بیکار نیستن که هر روز چک کنن ببینن کی و کجا داره به مسلمونا توهین میکنه!!!
[پاسخ]
alireza پاسخ در تاريخ تیر ۲۷م, ۱۳۸۹ ۸:۱۹ ب.ظ:
دوست عزیز باید بدانید که هیچ گاه ترجمه در گوگل به صورت اتومات تغییر نمیکنه بلکه حتما باید از طرف ادمین گوگل تغییر کنه، اونم، اولا میره سراغ منابع علمی در مرحله بعد توصیه هایی که از سوی کاربران میشه
ممنون حسین جان بابت اطلاع رسانی
[پاسخ]
یکم دیگه ادامه بدیم، وب سایت این بنده خدا رو هم فیلتر میکنن. بابا قضیه خیلی ساده است شماها نیمه پر لیوان رو ببینید، اسرائیل یکی از ۱۰۰۱ اسم خداست، منظور که رژیم صیهونیستی نیست، حالا یه بابایی به اسرائیل علاقه داشته اینقدر رو این مانور داده تا عوضش کرده، حالا اگه خوشمون نمیاد، ما هم باید مقابله به مثل کنیم، یعنی اینقدر روش مانور بدیم که بشه خدا. تازه این کار هم مربوط میشه به عربهای اسرائیل. بنظر من ولش کنید تا توی همون جاهلیتشون بمونند.
[پاسخ]
الله کلمه عربی است ولی شما فارسی به انگلیسی زدی
و بعدش اینقدر سیاسیش نکنید بریم و به گوگل خبر بدیم ایمیل بزنیم مطمئنا این اشکال رو حل میکنند شاید از داخل ایران از این کارها بشه اما گوگل ……….
بعیده
[پاسخ]
دوست خوبم senaps اینجا ماها هم وطنیم چه شیعه چه سنی! اونا با دین ما کاری ندارن با مملکت و انرژی و اتحاد ما کار دارن! الله برای همه ما یکسان است حتی برای سایر اقوام و مردمان. اون دوستی هم که متنی در باره گوگل نوشته اند هر چند تند باشد من بهشون حق می دم چون ناراحت شدن و نوشتن. انشالله که چه شیعه چه سنی چه ترک (من ترکم) و کرد و عرب و بلوچ و گیلک و بختیاری و لر همه باهم باشیم با هم فکری هرکسی در توان خودش این چرخه علم رو بچرخونه و بچرخونیم از اینکه هم وطنانی به این خوبی دارم واقعا خوشحالم. دینتان پاینده
[پاسخ]
“ترجمه توسط ادمین گوگل تغییر میکنه!”
روزانه هزاران نفر اصلاحیه هایی باری مطالب مختلف گوگل می فرستن!!اگه ادمنی گوگل که احتمالا منظور اینجا کارمندادن بخش پشتیبانی ترنسلیت گوگل هست! بخوان دونه دونه این کارو بکنن،احتمالا تنها به میزان پیغامها توجه میکنن!!
چه بسا همین کاری که ما الان داریم میکنیم رو قبلا یکی دیگه کرده باشه و پذیرفته شده باشه که الله تو فارسی،یعنی اسرائیل به انگلیسی!!!
[پاسخ]
از ادبیات بکار برده آخری در مورد اعراب واقعا ممنونم واقعا هموطنان عزیز یادشون رفته استان خوزستان اکثرا عرب زبان هستند
[پاسخ]
به نظرم این کمپانی بزرگ در عرصه آیتی و پیشرفت آیتی در جهان رو کوچیک نکنیم با این اتهامات که ۱۰۰% غیر عادی است الان سایت شما هم برای پیشرفت آیتی داره تلاش میکنه دمتون گرم حالا یک جای سایت یک مشکل کوچیک باشه البته باز هم بگم الله کلمه عربی است نه فارسی و ترجمه عربی به انگلیس god میشه من امتهان کردم اگر هم مشکللی باشه بجای جو سازی و سیاسی کردن این کمپانی بسیار خوب بیاییم و بهشون خبر بدیم
مرسی
یاعلی
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۸:۳۰ ق.ظ:
شما الله رو از فارسی به انگلیسی ترجمه کن ببین چی میشه… .
[پاسخ]
بعدش برای اینکه به الله و اسلام ضربه بزنند راههای خیلی بهتری برایشان هست و دیگه اینکه صدها کارمند گوگل مسلمان هستند و گوگل یک کمپانی چند ملیتی است مثلا یی از رئسایش کردستانی و صدها مسلمان دیگر غیر ممکنه —-این فقط جو سازیه ضد این کمپانی محبوب بین مسلمانانه
[پاسخ]
مرسی از این سایت بسیار مفیدتون و مجاهدت های شما در عرصه پیشرفت ایتی
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۸:۲۸ ق.ظ:
ما خواستیم ترجمه فارسی به انگلیسی درست شه حالا دوست داشتید کمک کنید.. .
[پاسخ]
جناب ستارخان عزیز ، حالا شما چرا اینقدر ناراحتی که می گن مرگ بر اسرائیل ؟!!!!
آره عزیز ، باید گفت . اصلا دین اسلام اینو میگه . نماز برای چی می خونیم ؟ برای اینکه دولا و راست بشی ؟! نه عزیزم ، این دین به درد نمی خوره . دینی که بگه فقط نماز بخون و روزه بگیر و کاری به اطرافت نداشته باش رو نمی خواییم ( شاید شما این دین رو دوست داشته باشی ولی از نظر ما این بی مصرفه )
وقتی میگیم الله اکبر ، یعنی بزرگتر از خدا نیست ، خود به خود باید بگی مرگ بر ظلم ( حالا چه اسرائیل می خواد باشه و چه هرکسی دیگه )
درسته که ۳۱ ساله که داریم میگیم مرگ بر اسرائیل ، حتما نباید که بواسطه این حرف اسرائیل بمیره ! ( خیلی سطحی نگر هستی ! ) با این حرف به مردم جهان می فهمونیم که شما هم باید اینطور بگید ، شما هم هر جا که ظلم بود باید مقابلش وایسید نه اینکه ما بواسطه این حرف بخواییم اسرائیل رو بکشیم !!! ( که البته و انشالله به موقعش این کار رو هم میکنیم ) ( ببخشید میگم ولی این حرفی که زدی خیلی بچه گانه و سطحی نگرانه بود)
موفق باشید .
[پاسخ]
ستارخان پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۸:۳۶ ب.ظ:
دوست عزیزم از واژه هاتون معلوم هست انسانی اسلامی و مومن هستید و برای من بعنوان یک هم وطن چه سنی چه شیعه قابل احترامید. اما من یک سوال دارم؟ ظلم جهانی را بگذریم ازش با ظلم داخلی چه کنیم؟ ظلمی که عده ای از خود ما برای ما می کنند با این چه کنیم؟ یک نمونه ساده عرض می کنم خیلی خیلی ساده در این ۵ سال اخیر تعداد موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه های آزاد در هر کوچه و برزن و دهاتی برقرار است و متاسفانه هیچ استاد درست و حسابی در این دانشگاه های درجه هشت وجود ندارد، فرزند مردم به عشق و امید ساختن آینده اش وارد این دانشگاه ها و موسسات می شه و ۴ سال لیسانس می خونه و می رسه به کنکور ارشد اینجا کسی قبول می شه که فقط در تهران و دو سه تا مرکز استان تحصیل کرده باشه! می بینید که علم به صورت ناعادلانه ای تقسیم شده در کشور خب با این بی عدالتی چگونه مبارزه کنیم؟ چگون مرگ این بی عدالتی در علم آموزی در تقسیم سرمایه ملی در کسب شغل ها را ببینیم؟ بازم ساده است شما تا حالا دیدید که یک حوزوی بیکار باشه؟ دنبال شغلی باشه؟ به نون شب محتاج باشه؟ اما دیدی ک یک دکتر یا یک مهندس بیکار باشه سگ دو بزنه برای نان در آوردن؟ با این بی عدالتی چه کنیم؟ دوست مومن و متعهد من این وطن با تمام مذاهب گوناگونش مال ماست و همیشه این مملکت احساسی اداره شده و در همین موضوع هم ماها داریم احساسی برخورد می کنیم در حالی که خدا تمایز ما با حیوانات رو سر همین عقل دونسته من تمام حرفم این هست که من هم مثل شما مخالف هر رژیمی که برای کشورم ایران برای مردمانش دردسر درست می کند هستم اما برای مبارزه باید مثل اونها دست به دامن تکنولوژی شد دست به دامن فناوری شد دست به دامن علم و پیشرفت شد. جان دلم بذار راحتت کنم بعد از ۵۰ سال همین اسرائیلی ها تو کرات و سیاره های دیگه مسکن خواهند کرد اون وقت نوه های ماها بمونن تو این زمین داغ و هی بگن مرگ بر اسرائیل! کمی عاقل باشیم. عیبی نداره شما به من توهین کن مشکلی نیست اصلا ناراحت نمی شم آدم انتقاد پذیری هستم.
[پاسخ]
خب این که درست شده تو سایت گوگل من نوشتم الله اومد God
[پاسخ]
از گویا چنین تیتر و مطلبی بعید بود. شما مغرضانه به مطلب نگاه می کنید! اولا کلمه الله اصلا پارسی نیست و عربی هست. در ضمن اینم بهتر بدونبد که الله نام یکی از بت های پیش از اسلام بوده ولی پارسیان همیشه خداوند رو می پرستیدند و نه الله عرب رو که بعد از اسلام تغییر معنی داده.
Allah (Arabic): Allāh is the standard Arabic word for God
در مطلبتون آوردید اعراب عزیز!!! واقعا یک ایرانی واقعی که وطن پرست باشه هرگز درباره ی اعراب سوسمارخور که همیشه با ما دشمن بودند و نمونه ی بارزش در مورد درج خلیج عربی و تحریف تاریخ هستش اینطوری سخن میگه؟ یا این مورد که کشورشون رو برای حمله به ایران در اختیار همین اسرائیل می گذارند!!
هر چه ضربه می خوریم از این اعراب عزیز سوسمار خور شماست.
هر چه می کشیم از دخالت های بیجا در مورد کار دیگران است. و در نهایت در جواب مرگ بر اسرائیلتان هم می گویم نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.
دلتان برای مردم ایران بسوزد…
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۸:۲۷ ق.ظ:
آقا جان ما آمدیم گفتیم کلمه مقدس الله اشتباه ترجمه میشود لطفا اصلاحش کنید شما هم اگر دوست داشتید و زبان فارسی را دوست دارید لطفا به گوگل کمک کنید تا درست ترجمه کند مولایتان جان سپارتان باشد
[پاسخ]
اقایان عزیز و غیور کلمه الله کلمه فارسی که نیست و این مترجم در هنگام انتخاب زبان فارسی دچار اشتباه می شود .الله یک کلمه عربی است و در فارسی کلمله هم معنی ان خداست و فکر می کنم نگرانی شما بی مورد است چونکه به هیچ چیزی اصیبی وارد نمی شه حتی به الله .دوست عزیز من فکر می کنم تنفر شما در مورد اسرائیل به هویت ایرانی و پارسایی شما رنگ تیره ای می بخشد زیرا که در زمان کورش کبیر این کوروش بود که خدای اسرائیل را خدای واقعی نام برد و به یهودیان ازادی داد و انها را از اثارت بابلیان نجات داد و خدای اسرائیل را مورد پرستش قرار داد
افسوس برای ایران که اینگونه به سرش امده است
[پاسخ]
دوست عزیزی که این متن خبر رو نوشتید یا سطح سواد شما به اندازه ای پایین است که نمی دانید کلمه مقدس الله یک کلمه عربی است نه فارسی. یا هدف شما از نوشتن این مطلب چیز دیگه ای توی عکسی هم که خودتون از ترجمه گرفتین فارسی به انگلیسی هست در ترجمه عربی به انگلیسی کاملا معنی کلمه مقدس الله درست نمایش داده میشه و شخصی که شما از اون صحبت می کنید که باز کاملا جای بحث داره که گوگل رو شخص بدونیم شاهراه دسترسی اسان به دنیای بیکران اینترنت هست شما تصور کنید اگه این شخص کافر نبود مسلمانانی مثل شما نیازمندی های اینترنت خودتون رو با سایت سخیف و شرم آور iran.ir که درگاه ملی ما است که بیشتر به یه پروزه درس برنامه نویسی تحت وب میمونه تا یک درگاه ملی براورده میکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا خوشحال میشم جواباتون رو بدونم
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۸:۲۵ ق.ظ:
عمو گندهه من با هیچیش کار ندارم من اینو گفتم که آقای گوگل آقای شاهراه اینترنت آقای تکنولوژی این و داره بد ترجمه میکنه میتونی کمک کنی بهش که تصحیحش کنه وسطشم چند تا تیکه پروندم من از ایرانم چیزی نگفتم من فقط کلمه مقدس الله معناش رو خواستم تصحیح کنم حالا اون برمیگرده به این که چقد زبان فارسی رو دوست داری نه اسلام رو چون کلمه مقدس الله برای ما فارسی زبانها میشه خدا حالا خود دانی
[پاسخ]
الله کلمه ای است عربی نه فارسی – شما اگه وقتی کلمه الله را می نویسید روی حالت عربی بگذارید درست می شه
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۸:۲۲ ق.ظ:
خب درسته عزیز جان ولی معنای این کلمه برای ما فارسیزبان ها هم مهمه حالا شما زیاد خوشتون نمیاد هیچ… .
[پاسخ]
تیترتون خیلی تنده به گوگل پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۷:۰۷ ب.ظ:
تیترتون خیلی تنده به گوگل آقا یکم کوتاه بیایید
[پاسخ]
لطفا God وارد کنید. نه god
[پاسخ]
جالبه که کلمه الله رو دیفالت به عربی می شناسه و درست ترجمه می کنه
[پاسخ]
سلام دوست عزیز
من کاری به این حرفها ندارم. مرگ بر اسرائیل هم درست. در غرض ورزی غربیها هم شکی نیست. اما معتقد بودن به تئوری توطئه برای ما هیچی به جز شکست به بار نخواهد آورد. این دوستمون یه کم عجله فرمودند و یه کمی هم بدون علم عمل کردن. اولا یه مترجم آنلاین که ملاک درستی برای قضاوت نیست. شما بسیاری از جمله ها و کلمه ها رو که تو این مترجم وارد کنی اشتباه ترجمه میکنه و کلماتی مسخره تحویل میده.
ثانیا کلمه الله کلمه ایست عربی و معلومه وقتی شما اشتباها ترجمه فارسی به انگلیسی رو انتخاب کنی نتیجه اش این میشه و شما هم به اشتباه میفتی. اگه در قسمت ترجمه عربی به انگلیسی رو انتخاب بفرمایید خواهید دید که نتیجه درست خواهد بود .
از مسئولین این سایت هم خواهش میکنم زود جوگیر نشن تا یه مطلب اینچنینی می بینن تو بوق و کرنا کنن که آی چه شد و چه نشد. اول علمی بررسی کنید بعد به به و چه چه بزنید.
مرگ بر اسرائیل
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۹:۵۵ ق.ظ:
دوست عزیز همه ما به کلمه جلاله الله اعتقاد داریم حالا فارسی به انگلیسی داره اسرایئل ترجمه میکنه دوست داشتی برو جمله صحیح رو به مترجم یاد بده اکی عزیز… .
[پاسخ]
من یه مقدار با این گوگل ترنسلیت که کار کردم دیدم فقط و فقط از روی شیطنت با ایران هست که این کارها رو می کنند
اگه به عنوان مثال بنویسید Persian Gulf و از انگلیسی به فارسی ترجمه کنید برایتون میاد «فارسی خلیج فارس» جالبه یعنی برای ما فارسی ها فقط خلیج فارسه نه مثلا برای عرب ها!!!
برای اشتباه ترجمه شدن این مطلب کافیه عبارت بالا را در کادر وارد کنید و از فارسی به انگلیسی ترجمه کنید به نظر گوگل این ترجمه میشه:«Persian Persian Gulf» ملاحظه می کنید که دو نتیجه یکسان نیست پس در ترجمه این کلمه خاص گوگل عمدا دچار اشتباه شده در مورد لفظ جلاله الله هم همینطور، برای عرب ها و مسلمانان مثلا ترکی به انگلیسی درست ترجمه میشه: الله:GOD اما برای ایرانی ها :الله:Israel!!!!
این کارها آخر کار دست گوگل میده و مثل جی میل که یه مدتی میبستنش می ترسم خود گوگل رو فیلتر کنند که این فقط برای ما ایرانی ها بد میشه نه برای گوگل
امیدوارم با سیاست های درست در عرصه دیپلماتیک کشورمان جلوی این گستاخی ها گرفته شود و دیگر شاهد چنین تجاوزاتی نباشیم
در ضمن اسرائیل لقب حضرت یعقوب بوده به معنای «بنده خدا» نمی شود گفت یکی از القاب خداست!
[پاسخ]
هنوزم وقتی مینویس الله به انگیلیسی می نویسه اسرائیل
[پاسخ]
من با اجازه تون جهت اطلاع رسانی بیشتر تو سایتم قرار دادم با ذکر منبع
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۳۴ ق.ظ:
ممنون دوست عزیز… .
[پاسخ]
ما هم درترجمه بهترکلمه (اسرائیل) یا(israel) کلمه (Dog) رابنویسیم.
[پاسخ]
ماهم درترجمه بهتر کلمه(اسرائیل)یا(israel) کلمه (Dog) رابنویسیم.
[پاسخ]
سلام.
اسراییل لقب حضرت یعقوب بود که به معنای بنده خدا یا همان عبدالله در عربی است. برای همین هم به فرزندان ایشان که دوازده نفر بودند می گویند بنی اسراییل.
در ضمن ترجمه الله به انگلیسی god نمیشه ، میشه the god
[پاسخ]
سیستم ترجمه گوگل به شکلیه که اگر تعدادی زیادی در خواست در مورد اصلاح ترجمه یک کلمه از طرف کاربران بهش ارسال بشه معنی اون کلمه تغییر میکنه
شکی نیست که کاربران اسرائیلی با پیشنهاد زیاد در مورد ترجمه کلمه الله باعث تغییر معنی اون در سیستم ترجمه گوگل شدند.
ما هم همین کار رو با خودشون می کنیم
به این آدرس برید
http://translate.google.com/translate_t?hl=&ie=UTF-8&text=%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C&sl=iw&tl=en#
و روی Contribute a better translation کلیک کنید.
در کادری که باز می شه به جای Israel تایپ کنید “terrorist” تا معنی کلمه اسرائیل هم به تروریست عوض بشه
و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۱۲:۳۸ ب.ظ:
ممنون بابت راهنمایی
[پاسخ]
مهیار پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۶:۱۹ ب.ظ:
دوست عزیز شما خودت داری از حرفه کاربر امید تشکر میکنی وقتی خودت یه همچین کاریو تایید میکنی خوب معلومه اینم برات سند میشه اگه برعکسش اتفاق افتاد حتما از قصده
این کا زشته اصلا بگیم اونا از قصد اینکارو کردن آقا اونا بیشعور شما شعور خرج کن
[پاسخ]
امید پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۱۲:۴۰ ب.ظ:
اینجا مسئله شعور نیست مهیار عزیز
این جمله شما وقتی صادق و قشنگه که اونها به مسئله بی اهمیتی توهین کرده باشن
وقتی به اصلی ترین رکن اعتقادات شما یهنی خداوند وتعال توهین می شه دیگه این حرف شما نوعی خود فریفتگیه و اینجا دیگه نباید مسامحه کرد.
ضمن اینکه من آیه ایی رو در آخر صحبتم قرار دادم تا متوجه باشید که صحبت بنده از کجا آب می خوره
لینک قبلی اشتباه به این لینک برید
http://translate.google.com/translate_t?hl=&ie=UTF-8&text=%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C&sl=iw&tl=en#
[پاسخ]
سلام
فکر میکنم Allah استفاده بشه بهتره
چون God به هر خدا یا قدرتی نسبت داده میشه اما الله فقط و فقط معنی خدای احد و واحد رو میده
از توجه شما ممنونم
[پاسخ]
به جای God از Allah استفاده کنین. چن God معنی الهه هم میده.
[پاسخ]
بابا خدا و گاد و اهورا و ... فرقی نمیکنه که الله هم عربیشه پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۷:۰۹ ب.ظ:
بابا خدا و گاد و اهورا و … فرقی نمیکنه که الله هم عربیشه
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۷:۱۹ ب.ظ:
فکر کنم بستگی به نیتت داشته باشه مگه نه؟!
[پاسخ]
می گم برای ترجمهی Israel به گوگل بگیک “رژیم غاصب قدس”
[پاسخ]
بنده خدا پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۲:۱۵ ب.ظ:
آقااااا شما که نمی دونی معنی اسرائیل چیه چرا الکی نظر میدی؟
بهتره شما و امسال شما برید یه نگاهی به فرهنگ لغت بندازید و ببینید معنی اسرائیل چیه بعد بیایید نظر بدید.این کلمه هم کلمه مقدسی هست.خودتون برید ببینید…
بهتره سطح فکرتونو کمی ارتقا بدید.
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۲:۳۱ ب.ظ:
َشرمنده البته ممنون بابت این تذکرات
اما این رو بدونید کلمه الله چه به عربی و چه فارسی خدا معنا میده
حال اینکه اگر شما بخوایید این کلمه رو در حین ترجمه اسراییل ترجمه کنید چه اتفاقی میفته آیا واقعا عاقلانه است
مگر غیر از اینه که هر ترجمه مربوط به فرهنگ و زندگی همون منطقه است
آیا توی زبان فارسی معنای کلمه الله خدا نمیشه
چرا باید گوگل اسراییل پیشنهاد کنه؟
بنظره شما نباید ترجمه صحیح رو به گوگل آموزش بدیم؟
[پاسخ]
مهیار پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۶:۲۱ ب.ظ:
نه دوست عزیز الله به فارسی خدا نمیشه الله به فارسی هیچ معنی نمیده
مهیار پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۶:۳۰ ب.ظ:
البته منظورم این نیست که الله به فارسی خدا نمیشه منظورم اینه که الله و نباید تو لغتنامه ی فارسی بیاریم
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۶:۴۵ ب.ظ:
اکی عزیز خدا به همرات
بی خیال… .
بابا خدا و گاد و اهورا و ... فرقی نمیکنه که الله هم عربیشه پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۷:۱۰ ب.ظ:
درسته اسرائیل اسم پدر حضرت یوسف است
و ستاره داوود هم نماد حضرت داوود
حالا گور بابای صهیونیسم
[پاسخ]
الله کلمه ای عربی است چه ربطی به فارسی داره پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۷:۱۱ ب.ظ:
الله کلمه ای عربی است چه ربطی به فارسی داره ؟
این از خدا بی خبران معنای کلمه الله از فارسی به عربی هم اسرائیل ترجمه می کنه!
دوستان لطف کنن ترجمه صحیحشو به این بی سواد یاد بدن !!
[پاسخ]
با سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون…:)
[پاسخ]
الله ، هر اسمی که نشانه برتری باشه مخصوص او ولی قرار نمشه یه کلمه سیاسی فقط جزء کلمات خدا بیاد اگر میگید اسرائیل اسم خدا .
خوب میشد به جای اسرائیل کلمه (دانا یا توانا ) بنویسن چرا نوشتن اسرائیل تا اونجا که من میدونم به زبان عبرانی اسرائیل میشه خدا نه به زبان انگلیسی پس درنتیجه این هم یک بازی سیاسی —
نکته دوم چرا کلمه اسرائیل به جای کلمه اصلی میاره در حالی که God در زیر اون مینویسه این نشون از مکر اونها دارد .خودتون میدونید کلمه God لغت اصلی نه اسرائیل
[پاسخ]
من نمی دونم چرا بعضی از دوستان می خوان که این اشتباه بزرگ گوگل رو به حرفهایی بیهوده ربط بدن !!!
آقا جان مگه نمی گید کلمه الله یک کلمه عربی است و فارسی نیست ، خب گوگل خیلی راحت می تونست در ترجمه کردن کلمه الله ( از زبان فارسی به انگلیسی ) هیچی ننویسه نه اینکه بیاد بنویسه اسرائیل !!!
درسته که یکی از القاب حضرت یعقوب(ع) اسرائیل بوده ولی چه ربطه به معنی کلمه داشت ؟!!!
اینا ظاهرا نذر کردن هر چند مدت یکبار از این غلطها بکنن !
(یکی از نمونه هاش تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی در گوگل بود )
البته این نکته رو هم اضافه کنم که برای خیلی ها ( حتی بعضی از ایرانیهای … ! ) اسرائیل و آمریکا شده خدای اونها . پس با وجود اینطور کسانی ، خیلی تعجب آور نیست که کلمه جلاله الله اینطور ترجمه بشه .
و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
و آنان دست به فریب زدند و خدا هم مکر کرد و خداوند بهترین مکر کنندگان است .
[پاسخ]
senaps پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۷ ب.ظ:
جوک رو شنیدی که میگه یارو زنگ میزنه ۱۱۸ میگه اقا شماره x رو داری؟! میگه نه طرف میگه خوب پس یادداشت کن من میگم!!!
بهتره برای تست هم که شده اینو تست کنی….بعد بیای اینجا چارصد خط کامنت بدی….
من ارتباط دقیق خدا با ترجمه ی یه کلمه ی عربی به یه کلمه ی دیگه رو نمی دونم چیه!!(جهت تست هم که شده محض رضای همون الله،انتخاب زبون توسط گوگل رو انتخاب کن و بزن الله ببین میزنه چه زبونی!! اونوقت بیا دفاع بکن و مرگ بفرست!!)
درضمن به این حرف که میگه مورچه رو اب برد،فک کرد دنیا رو اب برد هم توجه کن و به این نتجیه برس که از روز اول توهم توطئه داشتی،حالا هم این توهم رشد کرده و اینجوری روت تاثیر میذاره!!!
[پاسخ]
در تبدیل از عربی به انگلیسی ،ترجمه می کنه GOD
[پاسخ]
آخه مگه الله فارسیه که تغییرش بدیم به گاد تو خود عربی درست ترجمه میشه توی فارسی هم خدا درست ترجمه میشه اشتباه گوگل اینه که الله توی فارسی ترجمه کرده هر چقدر بی معنی مثل این میمونه که توی عربی بزنیم خدا اونم میزنه اینتر خوب الانم بیام یک صفحه ی یک میلیون امضا درست کنیم که ااااای گوگل فلان کارو کرده
چرا برای خودمون دشمن فرضی درست میکنیم
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۶:۱۵ ب.ظ:
قربونت برم ما نگفتیم امضا بزنی که گفتیم معنای کلمه فارسی الله رو درستتر به حضور آقای گوگل برسانیم… .
[پاسخ]
مهیار پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۶:۲۸ ب.ظ:
بیخیال امضا شما هم برو توی عربی بزن خدا اونم میده اینتر خوب یعنی باید گوگلو متهم کنیم
من نمیگم درسته که میزنه اسرائیل اصلا نباید معنی کنه چون الله توی فارسی هیچ معنی نمیده حالا چند نفر اومدن انقدر تکرار کردن که همچین اتفاقی افتاده خوب شما هم بزن god تا درست بشه که به نظره من درستش اینه که معنی نکنه
[پاسخ]
senaps پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۳۰ ب.ظ:
نباید معنا کنه ای در کار نیست!!! شما اونجا کلمه ی جاپونی بده،میگه اقا من اینو ندیدم تا حالا میشه برام یه دونه ترجمه بنویسی این زیر؟! اونوقت تو بیا فرانسوی ترجمش کن!!!
اونم چون تو کشورش رای اکثریت حرف اول و اخر هست و نه حرف…..
میاد طبق رای همگانی معنای مورد نظر رو اضافه میکنه!!!
بابا این همه مطلب خوب و آموزشی تو اینترنت هست که میشه دربارش حرف زد. چه دل خوشی دارین شما
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۷:۲۳ ب.ظ:
خب اینم یه نمونهاش عزیز جان… .
[پاسخ]
این کجاش آموزشیه ؟
چرا همش توطئه های خیالی می سازیم؟
[پاسخ]
senaps پاسخ در تاريخ تیر ۲۸م, ۱۳۸۹ ۱۰:۳۲ ب.ظ:
توهم توطئه چیزیه که سالهاست ما تو ایارن داریم باهاش میسازیم!!
متاسافنه مدرسه و مسجدئ و تی وی و کتاب های فارسی زبون منابع پر خطری برای اموزش نژاد پرستی و تزریق توهم های توطئه در مخ کودکان و نوجوانان هستش!!!
[پاسخ]
بهر حال سایتتو اولین بار بود میدیدم. خوبه. موفق باشی
[پاسخ]
همون طور که دوستمون گفتند الله رو به عربی درست ترجمه میکنه
دوستان دقت کنند که الله کلمه عربی هست و اشتباه از خودشون بوده که متوجه نیستند این کلمه فارسی نیست!
[پاسخ]
از اطلاع رسانی شما ممنون – مسلما آقای ستارخان هم مثل همه ما نسبت به این موضوع ناراحت شدند البته حرف ایشان هم واقعا منطقی و درست است ما زمانی می توانیم از حقوقمان دفاع کنیم که حرفی برای گفتن داشته باشیم -غرب بیشتر از ما مسمان ها قرآن و خدا را درک کرده اند و توانسته اند حتی علم خودشان با کمک همین قرآن پیش برند و باهمسن قرآن هم به ستیز برخیزند -هم باید به دنبال اصلاح روش ها و منش های خویش باشیم و هم باید با دشمن مقابله به مثل کنیم -بازهم از شما به خاطر این اطلاع رسانی ارزشمندتان ممنون
[پاسخ]
ستارخان پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۸:۲۱ ب.ظ:
دوست عزیز ممنونم از پاسخ شما ولی می دونیم چی بیشتر ناراحتم می کنه؟ اینکه الله الله می گیم و از الله نیستیم! تظاهر به خدایی بودن می کنیم. همین جامعه ای که درش زدگی می کنیم نشون می ده که ماها یه کم در مورد اسلام کوتاهی می کنیم. ساده بگم همین کتاب نهج ابلاغه، خطبه های حضرت علی اگر یک کشور اسلامی مفاهیم نهفته در این خطبه ها و نامه هارو اجرا کنه هم سیاست هم اقتصاد هم روابط بین الملل هم ارزش و مقام مردمان آن حکومت هم عدالت و تعادل در رفاه و ……….. همه چیز آن مملکت پیشرفت خواهد کرد. ماها اون اصل رو ول کردیم گیر دادیم به مرگ بر اسرائیل و آمریکا! کی جبهه شیعه در زمان صدر اسلام گفت مرگ بر کفر؟ هر چه خواست فقط عمل کرد. اگر من می گم مرگ بر اسرائیل بی فایده است معنی اش این نیست که با رژیم صهیونیست که در قاب یهودیت و با نام سرزمین اسرائیل موافقم! نه من خودم هم مخالف آنهام.
[پاسخ]
God درست است دوست عزیز. god به معنای الاهه می باشد.
[پاسخ]
نمیدونم چرا بعضی ها از اطلاع رسانی این کار ناراحتن !
آقا دمت گرم دستت دردنکنه منم درستشو زدم
مرگ بر اسرائیل
[پاسخ]
به نام خدا
فکر کنم حرکتمون جواب داد چون می نویسه GOD.
در ضمن بهتر بود در این تصویری که نوشتین god،با حروف بزرگ می نوشتینش چون این به معنی الهه ها می شه
[پاسخ]
وای به حال ما
دلم به حال خودم می سوزه
چرا تا دیروز که بحث خلیج عربی به فرسی تو گوگل بود هیچکی اینقدر ایراد نمیگرفتو فوری میرفت برای درست کردنش به خلیج فارسی حالا لمه ی الله که ….
استغفذ الله
ببینیم داریم به کجا میریم
واقعا بعضی از این نظر ها رو خوندم از خودم بدم اومد
[پاسخ]
اره درسته منم امتحان کردم خدا رو شکر درستش کردن
تبرک به همه
مخصوصا مدیر گل و دلسوز این سایت
واقعا ممنون به خاطر اطلاع رسانی خوبتون
[پاسخ]
کی گفته الّله نام خداوند است
الّله نام یک بت بوده از بتهای عرب پیش از اسلام
و از نام پدر محمد این را می توان دریافت
خداوند واحد حقیقی ، یهوه ، نام دارد و اولین بار جلال خود را از طریق اسرائیل نشان داد
حتی در خود قران هم به این امر و نام اسرائیل اشاره شده
بهتره ما ایرانی ها کمی مطالعه کنیم ، و زود احساساتی با هر نوشته یی برخورد نکنیم
[پاسخ]
محمد پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۴ ق.ظ:
عزیز من لازم میدونم به شما یادآوری کنم که خودتون هم بهتره کمی مطالعه کنید
اگر کمی تاریخ بت پرستی رو مطالعه بفرمایید متوجه می شوید که در ابتدا بت ها فقط برای شفاعت بوده اند و الله به عنوان خدا مورد پرستش قرار می گرفته اما با گذشت زمان مردم جاهل با دسترسی ساده تر به بتها اونها رو جای خدا درنظر گرفته اند. در حال حاظر این مشکل در آدیان و مذاهب دیگر هم وجود دارد و نمونه ی بارز اون کسانی هستند که ائمه معصوم رو جای خدا در نظر می گیرند.
اسرائیل نام جد قوم بنی اسرائیل هست.
[پاسخ]
mehran پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۳:۵۰ ب.ظ:
ببین…
برو رد کارت دیگه این ورا پیدات نشه…
اون علم و مطالعه ای که بدون تعهد و تعصب به خداوند باشه باید جیش کرد توش…
عین مال تو…
[پاسخ]
جواد پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۱ ب.ظ:
بدی تو اینه که نفهمیدی نام خداوند الّله نیست
الّله بت است که ساخته پرداخته شخصی بوده به نام محمد
از تو یک سوؤال دارم از قران
در قران کدام پیامبر از اسرائیل نیست؟
در قران نوشته ۱۲۴۰۰۰ پیامبر داریم ، پس چرا به همان نامهایی اشاره شده که در تورات نوشته
فکر نمیکنی برای این که قران سندیت نداره و محمد با این کار خواسته خداش را به خداا و پیامبران اسرائیل نزدیک کند
من به تو توصیه میکنم هم قران رو بخونی ، هم یک بار تورات رو
اگرخواستی به من بگو لینک دانلود تورات رو برات بفرستم
راستی دیگه تهدید نکنی
[پاسخ]
س.م پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۷:۱۳ ب.ظ:
این حرف را کسی می زند که مطالعه ندارد و الا کتابهایی که در اثبات الله با خصوصیاتی که شیعه مطرح کرده (که یک تریلی هم نمی تواند این همه کتاب را حمل کند) زیاد است و مطالعه کننده ای مانند جواد آقا می خواهد.ضمنا پدر پیامبر(ص) متدین به دین حضرت ابراهیم(علی نبینا وآله وعلیه السلام) بوده و حضرت ابراهیم نیز از پیامبران الله است.لازم به تذکر است که آمدن اسمی در قرآن، همه جا دلیل بر خوب بودن نیست همانطوری که از ابی لهب هم که خداوند گفته دو دست او قطع باد(به جهت ظلم و جهالت و خصومتی که داشته)نام برده شده است.
دوستان اینترنتی همگی موفق و سفر خوبی در اینترنت داشته باشید.
[پاسخ]
جواد پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۱۰:۵۷ ب.ظ:
دوست عزیز
اگر پدر محمد خدا پرست بوده پس چه نیازی به محمد بود
مگر پدر بزرگ محمد کلید دار کعبه نبود و در کعبه پر از بت نبود
پس چرا اگر خداوند را پدر محمد و پدر بزرگش قبول داشتّند ، پس چرا داخل کعبه بت بود؟
در ضمن عبد الّله به معنی بنده الّله است ، و عبد مطلب با معنی بنده مطلب
خیلی راحت میتوان سهمید که هم الّله و هم مطلب از بتهای عرب بوده
بیشتر فکر کن ، بدون تعصب
[پاسخ]
امیر پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۵:۴۶ ب.ظ:
اسرائیل هم در عبری (ییسرائل: ישראל) یعنی “او که با خدا گلاویز شد” و اشاره به افسانه ی درگیر شدن فیزیکی ی حضرت یعقوب با خدا در تورات تحریف شده دارد (Genesis; xxxii:28):
וַיֹּ֗אמֶר לֹ֤א יַעֲקֹב֙ יֵאָמֵ֥ר עֹוד֙ שִׁמְךָ֔ כִּ֖י אִם־ יִשְׂרָאֵ֑ל כִּֽי־ שָׂרִ֧יתָ עִם־ אֱלֹהִ֛ים וְעִם־ אֲנָשִׁ֖ים וַתּוּכָֽל
و او [یعنی خداوند] گفت که نامت زین پس هرگز یعقوب خوانده نخواهد شدن؛ بل اسرائیل، چراکه با خدا گلاویز گشته ای (שָׂרִ֧יתָ /ساریتا) و توان داشتی بر او و مردمگان و چیره گشته ای.
قرآن کریم ولی پر است از آیاتی که ذات باری تعالی را از شرک و تصورات مردمان بری میداند و آنها را از هرگونه تجسد و تجسم قائل شدن برای ذات اقدس باری نهی میکند
لیس کمثله شیء
سبحان الله عما یصفون
سبحان الله عما یشرکون
حقانیت سید المرسلین محمد مصطفا اتفاقا چیزی ست که برای آنها که از نعمت کتاب برخوردار بودند بسی آشکارتر از همه بود:
الذین آتیناهم الکتاب یعرفونه کما یعرفون ابناءهم الذین خسروا أنفسهم فهم لا یؤمنون
کجا در سیره ی پیغمبر اکرم کسی سراغ دارد که او مردم را بسوی بتها خوانده باشد؟ درقرآن عظیم سوره ای هست بنام پیامبر بت شکن، ابراهیم علی نبینا و علیه السلام. این حرفها را از کجا در می آورید. در خود همین ترجمه ی تورات چقدر لاپوشانی کرده اند این احبار منحط و سوداگر یهود؟ در همین تورات تحریف شده هنوز آثاری از بشارت محمد مصطفا ص هست. احبار یهود در ترجمه ی تورات هم تحریف می کنند تا به خیال خود حقیقت را کتمان کنند. آیا شما “شیرهشیریم/שיר השירים” را به اصل عبری خوانده اید؟
آیا آنها که خود دیگران را به مطالعه امر می کنند، نفس خویش را راموش کرده اند؟
أتأمرون الناس بالبر و تنسون أنفسکم
سلام به دوستان
من کاری به سیاست ندارم اما اعتقاد شخصی خودم اینه که اگه یکی تو رو بزنه باید مقابله به مثل کنی اگه بری کنار و فحش بدی فایده نداره باید بری جلو و بزنی توی گوشش اگه کشورهای غربی ما رو تحریم میکنن ما باید اونارو تحریم کنیم با مرگ بر امریکا و اسرائیل گفتن چیزی درس نمیشه نه اینکه نگیم .بگیم اما در کنارش باید تلافی کنی وقتی اونا با علمشون مارو تحریم میکنند ما هم باید با علم اونارو تحریم کنیم نه با شعار
تشکر از همه دوستان
[پاسخ]
سامان پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۵:۴۰ ق.ظ:
دمت گرم
راست میگی
[پاسخ]
اول انسان باید بسیــــــار بیکار باشد که همچین چیزهایی را سرچ کند !
دوم اون متن شما یه جوری بود، یاد برادر چی توز افتادم !
سوم بی سواد؟ خائن؟ جو شمارا اخذ کرده گویا !
[پاسخ]
اقا بسه دیکه خجالت بکشید . فقط دوست دارید دشمن توهمی درست کنید. برید کلمه الله بزنید داخل google نتیجه را ببینید . در ضمن مطمئن باشید شرکت google خیلی بالاتر از این حرفاست که بخاطر شما جوجه مسلمونا اعتبارش ببر زیر سوال . برید خجالت بکشید
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۴ ق.ظ:
قربونت برم بعد از این همه تلاش درست شده موفق و پیروز باشی… .
[پاسخ]
س.م پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۷:۱۶ ب.ظ:
شما می توانید گزارشی که در خصوص جاسوس بودن گوگل امشب ۱۳۸۹/۴/۳۰ از شبکه یک اخبار ساعت ۷ پخش می شود نگاه کنید.ضمنا مسلمانان جوجه نیستند.
ضمنا ببینم جرات داری این حرف رو بعد از ظهور بقیت الله الاعظم(عجل الله تعالی فی فرجه) امام زمان بزنی یا نه؟
[پاسخ]
خیلی تعطیل هستی پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱:۲۹ ق.ظ:
تو دیگه چقدر از دنیا پرتی
اخه اخبار کشور ایران اونم شبکه یک شد سند
اینا این همه ادم کشتن نگفتن بعد تو . . .
طبق نظریه هولوگرام شما زمانی که روبرو رو میبینید پشت سرت را نمیبینی پس پشت سر شما وجود نداره و بلعکس
این نظریه اگر اثبات بشه رسما وجود خدا را تکذیب میکنه
دنیا دنبال چیه تو دنبال چی هستی
[پاسخ]
مسعود پاسخ در تاريخ مرداد ۱م, ۱۳۸۹ ۴:۱۵ ب.ظ:
خاک تو سرت ..خود تو مثلا کی هستی که داری از گوگل دفاع میکنی بچه
[پاسخ]
m پاسخ در تاريخ مرداد ۲م, ۱۳۸۹ ۱۲:۵۷ ق.ظ:
من پدر تو هستم .حالا میل خودت هست میتونی به پدرت فحش بدی و بی احترامی کنی.
راستی آمارتو دادن مراقب خودت باش
الان فصل چیدن گلابی هاست
[پاسخ]
ما که چک کردیم درست بود به اندازه کافی تبلیغ اسراییلیات هست تو هم جداگونه تبلیغ میکنی:
http://translate.google.com/#fa|en|%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۳ ق.ظ:
نه خیر عزیز این رو دوستان با همکاری هم به گوگل یاد دادند که درست شد… .
[پاسخ]
سلام
عجب از کار شما
دوستان از کلمه God استفاده کنین نه god
لطفا اصلاح کنین
موفق باشید
[پاسخ]
ببخشین ولی الله لغت عربیه و شما اینجا طوری عمل کردین که گوگل تشخیص بده کلمه ورودی فارسی هست که اینطور نیست برا همین این ایراد بوجود میاد اگه الله را طوری وارد کنید که گوگل تشخیص بده عربیه ترجمه درستش به انگلیسی را چاپ میکنه…..
[پاسخ]
احتمالا بهت گفتن سایتت رو فیلتر میکنن که به این وضع افتادی
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۱۱:۲۱ ق.ظ:
عجب چه حرفایی درست میکنین شماها… استغفرالله… .
[پاسخ]
yahoo پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۹:۱۶ ق.ظ:
خدا بزنه تو کمر آدم دروغگو که برای منافعش هر کاری میکنه.
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۹:۴۰ ق.ظ:
انشالله که آدم دروغگو از زندگیش خیر نبینه…
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۹:۴۱ ق.ظ:
راستی یه نکته انشالله اونیم که از حقیقت فرار میکنه کمرش بشکنه… .
yahoo پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۸۹ ۳:۰۴ ب.ظ:
حقیقت اگر وجود داشته باشه نمیشه ازش فرار کرد.
حالا IP منو بن نکنی ، مطالبتو دنبال میکنم.راستی به تابناک هم گیر بده منبع بزاره.
http://www.tabnak.com/nbody.php?id=58259
ولی خدایی از اول درست بود ترجمش.به گوگولی الکی گیر دادین.
(فک نکنی چون IP من رو داری اومدم منت کشی ها)
باور نمیکردم در مقابل پوشال بادبادکی گوگل و امثال آن برخی اینگونه خود را ببازند. یعنی نمی دانند گوگل را چه ساخته است؟ گوگلیان فقط یک مشت انسان اند که هر جا نان باشد آن جایند… به نرخ روز! و صد البته اعتماد به نفس دارند و در هدف خود استقامت دارند… و اگر خودفروشان و وطن فروشان نیز بر هدف خود پافشاری کنند دیگر چه کسی میخواهد بر پستهای دیگران کامنت خودنمایی بنویسد؟!
[پاسخ]
اجب!!!!!!!!!! پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۳:۴۷ ق.ظ:
ک…. نگو بینیم بابا!!!!!!!!!!!!!
[پاسخ]
این مطلب کاملا کذب است.
[پاسخ]
با سلام
لقب اسرائیل، در قرآن چند جا برای یعقوب آمده است.[۷] همچنین سورهای به نام “اسراء” در قرآن وجود دارد که نام دیگر آن “بنی اسرائیل” است.
طبری روایتی نقل کرده و آن را مشتق از (سیر، به معنی حرکت در شب) دانسته و میگوید:چون در داستان اختلاف میان یعقوب و برادرش عیص ایجاد شد یعقوب از فلسطین گریخت و به سوی (فدان آرام) رهسپار شد و شبها راه میرفت و روزها مخفی میشد اسرائیل نامیده شد. ولی امام صادق در روایتی می فرمایند: اسرائیل به معنای عبدالله است زیرا (اسرا) به معنای عبد است و (ایل) هم نام خدای عزوجل میباشد. در روایت دیگر آمده است که (اسرا) به معنای قوِّت است و ایل هم نام خداست و معنای اسرائیل نیروی خداست. همچنین در دعای سمات یعقوب، اسرائیلِ خدا نامیده شده است.
god به معنای الله نیست به رب است که در فارسی خدا ترجمه می شود و در فارسی به ارباب خدا هم گفت می شود.
فکر می کنم که ترجمه گوگل صحیح باشد.
یعقوب (عبری: יַעֲקֹב) هو ابن اسحاق ابن إبراهیم یقال له “إسرائیل” وتعنی عبد الله. عاش ۱۴۷ سنه.
[پاسخ]
کوچیک تمام گویا یی ها هستیم مخصوصا گل سر سبد داش حسین میری!
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۱:۵۸ ب.ظ:
عجب نخودی هستی توآ
[پاسخ]
درست شد ولی جالبه که اینقدر از گوگل دفاع می کنید. گوگل معظم آره؟
[پاسخ]
سلام آقا پاکش کن پستت رو ضایع نوشتی
تست کردیم درست نبود حرف شما
مجدد نگاه کن
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۲:۳۸ ب.ظ:
مثل اینکه تا آخر مطلبمون رو نخوندی
مشکل برطرف شده درسته میتونید پایان این مطلب رو بخونید… .
[پاسخ]
ترجمه ی گوگل همه میدونن که خیلی وقت ها کلمات رو درست ترجمه نمیکنه و خیلی از کلمات رو به اشتباه فارسی میکنه و این دلیل بر این نیست که گوگل قصد تحریف و این حرفا رو داره.
بعدشم چرا خبر کذب میگید من امتحان کردم و کلمه الله هم از فارسی به انگلیسی و هم از عربی به انگلیسی درست هست و همون God ترجمه میشه!
لطفاً انقدر همه چیز رو بزرگ نکنید نه گوگل میخواد کسی رو خراب کنه نه دینی رو!
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۲:۳۸ ب.ظ:
قربونت برم آخر مطلب رو نخوندی عزیز جان؟ خب دقت کن… .
[پاسخ]
یه نکته دیگه هم یادم رفت بگم چرا راحع به اینهمه سایتی که تازگیا الکی فیلتر شدن حرف نمیزنین و گیر دادین به گوگل؟
این هم سایتهایی که الکلی فیلتر شدن!
ie7pro.com
hotfile.com
depositfiles.com
multiupload.com
store.steampowered.com
فروم downloadha.com
[پاسخ]
اگه گوگل قصد خراب کردن اسلام رو داره پس چرا فوری این مشکل حل شد؟
لطفاً خبرهای الکی نزارید و بهتره خبرهای بدرد بخور بگید.
براتون متاسفم که اینطوری با قضایا برخورد میکنید.
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۲:۴۸ ب.ظ:
دوست عزیز طی ۳ روز این مشکل حل شد مشکل شماست که دیر رسیدید و این خبر رو الکی میدونید حداقل به خودتون زحمت میدادید و کل مطلب رو میخوندید
بازم ممنون بابت تشویق برای نوشتن مطالب مفید امیدواریم رضایت همه رو جلب کنیم… .
[پاسخ]
درست شد ! دستت همتون درد نکنه مخصوصا آقای حسین میری
بعضی نظر هارو میخوندم حالم به هم میخورد !
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۳:۰۵ ب.ظ:
چه عجب یکی ما رو تشویق کرد…!!!
[پاسخ]
سلام چرا دروغ تحویل مردم میدید. برید بزنید بعد چاپ کنیدو. خیلی ساده متوجه میشید که درست ترجمه میکنه و الله رو همون god مینویسه.
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۴:۳۶ ب.ظ:
خب عزیز دلم برو آخر متن رو بخون تا ۲زاریت خوب جا بیفته خدا رحمتت کنه که امروز اومدی اینجا D:
[پاسخ]
نتیجه میگیرم که پست شما بیخود و بی فایده بوده چون فقط یه نفر به قول خودتون تشویقتون کرده و از پستتون راضی بوده …
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۴:۳۵ ب.ظ:
نه عزیزم این یک نفر تشکر معنای دیگهای میده که اینجا جای گفتن نیست نه اینکه بترسم بلکه چیز دیگهای خدا رحم کنه بهمون… .
[پاسخ]
خوشحال باش …
[پاسخ]
دروغ محض. یعنی واقعا فکر کردی با دسته کورها طرفی ؟ بی سواد !!! گوگل در اولین ترجمه God رو به عنوان ترجمه نشون می داده و می ده. تو اولین کسی نیستی که فوتوشاپ رو یاد گرفتی. حتما میخوای بگی مرگ بر Adob یا Micorsoft یا Google …
تا زمانی که آدمای کوته فکری مثل تو خبر رسان باشند. وای به حال خواننده هات.
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۶:۴۴ ب.ظ:
قربونت برم چرا اینجوری داغ کردی عزیز ببینم جیگر جون من با فتوشاپ کاری نکردم حرف بدیم نزدم سعی کردم واقعیت رو نشون بدم این وسط به مزاج بعضیا خوش نیومد که کلمه الله درست معنا بشه و همون اسرایئل بمونه که دوستان با نظراتشون مزدمون رو دادن و اینکه مام مزد خودمون رو گرفتیم ولی این مشکل شماست که دیر رسیدی و دیر اومدی خوندی چون مشکل گوگل با این ترجمه برطرف شد
براتون آرزوی موفقیت میکنم… .
[پاسخ]
باسلام . با نظر دوست گرامی جواد کاملا موافقم و این را بدانیم این ساده اندیشی است که بپنداریم کهgoogleبه جنگ اسلام و الله امده ولی پس از سه روز عقب نشینی کرده است . متاسفانه شاید بتوان گفت این ما هستیم که به این گونه ادبیات دامن میزنیم . دوستان لحظه ایی فکر کنید که این ساختار یعنی googleدر این مملکت اداره میشد . ایا کشوری مثل امریکا که ما ان را شیطان بزرگ میخوانیم و دیگر کشورها که متاسفانه باز باید گفت که با ادبیات زشت نظیر کفار و یا دشمنان اسلام همواره از ان یاد میشود ایا بهره ایی هر چند کوچک از این تکنولوزی در اختیارشان قرار میگرفت . به گمان من هرگز. بدون شک googleروزانه کار میلیونها نفر را در اقصی نقاط جهان راه میاندازد و نه به ایین انها کار دارد و نه به ملیت ایشان و نه به جنسیت و غیره .در مجموع ما خودمان به هر چیز کوچکی دامن میزنیم و ان را بزرگ جلوه میدهیم.و در اخر بقول شاعر بیزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرنوشت بد داشتیم
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۲۹م, ۱۳۸۹ ۸:۳۰ ب.ظ:
ببخشید شما گفتید گوگل به دنیا خدمت میکنه پس چرا اجازه دانلود نمیده (اجازه نمیده نرمافزارهاش رو مستقیم از خود سایتش دانلود کنیم؟) چرا زمانی که میخواییم دانلود کنیم با صفحهای مواجه میشیم که شما قادر به استفاده از این امکانات نیستید لابد میخوایی بگی این یه صحنه رو ندیدی؟ درسته!!!
[پاسخ]
kourosh the great پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۴:۴۶ ب.ظ:
شاید به همون دلیل که حکومت اسلامی دانلود از تمامی سایتهای اشتراک گذاری رو ممنوع کرده.
ولی شما خدمت گوگل رو با قابلیت دانلود نرم افزارهاش از سایتش می سنجی؟ راستش رو بخوای اگر بازتر نگاه کنی اگر سایتهایی مثل گوگل نبود این سایت تو هم نبود. مطالبش قابل جستجو نبود و بررسی صحتش هم امکان نداشت.
آخه مگه میشه نقش گوگل رو انکار کرد!!!
هر وقت تونستید مشکل دانلود از سایتهای اشتراک گذاری دنیا مثل هات فایل رو تو کشور خودتون رفع کنید به فکر حل مشکل دیگران باشید. مثل بعضی ها دقدقه ی مدیریت جهان نداشته باشید.
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۴:۵۳ ب.ظ:
خب نرمافزارهاشم جزو خدماتشه شما اونارو خدمات حساب نمیکنی؟ من با جمهوری اسلامی کاری ندارم من کار خودم رو میکنم گوگل ترجمه یه کلمه مهم رو اشتباه به عرض ملت میرسوند بنده اطلاع رسانی کردم چیه ترسیدی گوگل کلا تحریممون کنه؟ نترس قبلش باهاش حرفیدم گفت اکی ما مشتری مداریم تحریم کامل نمیکنیم…
قربون دستت با نکته دونیات… نکته دونت خیلی قویه… D:
ALIrEzA پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۶:۵۵ ب.ظ:
آره واقآ خیلی مهمه این کلمه …
اگر ما خرد داشتیم کجا این سرنوشت بد داشتیم
[پاسخ]
فکر کنم همین امروز یا دیروز درستش کردن چون من دو روز پیش امتحان کردم می نوشت اسرائیل (israel )
دوستانی که نمی خوان به گوگل حرف بدی زده بشه ، دارن خودشون رو خفه می کنن بلکه بگن داریم دروغ می گیم ولی این کار شده بود و همین دو روز اخیر درستش کردن.
گوگل هر از چند گاهی از این غلطها می کنه (مثل تغییر نام خلیج فارس به خلیج عربی )
با استفاده از این کارها میخوان به منافع خودشون برسن ، حالا میخواد فحش دادن و توهین کردن به دین و یا خدا باشه براشون فرقی نداره .
[پاسخ]
من خودم اول سرچ کردم ترجمه اسرایل رو می زد الله
الان درست شده
دست شما درد نکند
[پاسخ]
داداش حله حله
دیگه ببند این مطلب رو!!!
مردم رو بیشتر از این نذار سر کار هم از نظر عربی و هم فارسی و هم انگلیسی رفع شد.
[پاسخ]
از وظیفه شناسی شما بزرگواران متشکرم.موفق باشید
[پاسخ]
عجب دردسری داره اینجا. اونایی که نظرات خزعبلانه دادند، اگر پیگیر فیدهای خروجی وبلاگهای ایرانی بودید می فهمیدید.
توصیه می کنم کلیه مطالب گویا را بخوانید. تا با گوگل ریدر و فید خوانی و خوراک آشنا شوید. فتوشاپی در کار نیست. این رویداد رخ داده و در حال حاضر با همت همه ی بچه های وبلاگ نویس درست شد. دقت کنید و زیبا بنویسید.
[پاسخ]
من چند وقت پیش تو یاهو از دوستام یک سند تو آل دریافت کردم که نوشته بودن اتشتباه ترجمه میکنه
بعد الان زدم درست شده
مرسی
[پاسخ]
به نام حضرت دوست
با تلاش دوستان درست شده
از حساسیتی که به نام حضرت دوست نشان دادید ممنونم
به امید دیدار روی دوست
یا حق
[پاسخ]
واسه ما که god ترجمه کرد
[پاسخ]
پس دیدید که همچین خبیث هم نیستن این گوگلی ها
[پاسخ]
سلام
فکر کنم خود گوگل تنبیه شده باشه
………………….
[پاسخ]
من رفتم دیدم درست کار میکنه بیخود جو سازی نکنین
[پاسخ]
با سلام خدمت همه بینندگان سایت
اول من یک شیعه اثنی عشری با عقاید ضد یهود و صهیونیستی هستم
دوم اسرائیل نام خداوند در زبان عبری می باشد
سوم آن شخصی که این صفحات را در اینجا درج کرده سواد دیگر دوستان را به مسخره گرفته زیرا تمام این عکسها مونتاژ با فتوشاپ۴ بوده و این خود یک توهین آشکار می باشد
چهارم گوگل فتنه گر نیست بلکه این شخص فتنه گر است که می خواهد به دوروغ چیزی را به کسی نسبت دهد
پنچم عقیده من راجع به نویسنده : کار بسیار زشت و توهین آمیز نسبت به شعور تمام هموطنان ایرانی با هر عقیده و آئین
ششم به امید ایرانی آباد و آزاد و عاری از هرگونه اختلاف سلیقه و مذهب
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۹:۲۳ ق.ظ:
قربونت برم کسی ازت نپرسید دین و آیینت چیه و با دین و آیینتم کاری نداریم این ورژن فتوشاپ ۴ با چه ویندوزی کار میکنه اگه داری آدرس بدم واسم فتوشاپ ۴ رو بفرستی بعد میشه رو عکس سایه هم انداخت فیلتر چی فیلترم داره؟ چجوریه فتوشاپش؟
قربونت برم هنوز ورژن فتوشاپ نمیدونی چنده اومدی میگی با ۴ مونتاژ شده؟
بعدشم اینها همش واقعیت بود چون شما دیر رسیدی شما دیر رفتی تست کردی دیر متوجه شدی!
خوش گلدی
[پاسخ]
ALIrEzA پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۷:۰۵ ب.ظ:
http://www.adobe.com/products/photoshop/photoshopextended/
[پاسخ]
گوگل اشتباه خود را تصحیح کرد
با انتشار خبر معادل قرار دادن لفظ جلاله الله در مقابل کلمه اسرائیل در سایت گوگل و برانگیخته شدن احساسات مسلمانان جهان، این سایت اشتباه خود را تصحیح کرد.
http://www.gigapersia.blogfa.com/post-108.aspx
[پاسخ]
آخه یکی نیست بگه به شما چه کاسه داغ تر از آش حمالی عربا رو میکنی…
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۸۹ ۱۰:۰۵ ب.ظ:
ببخشیدا شما با اسم شریف الله مشکل داری؟ ما خواستیم درستش به عرض ملت برسه نه که غلطش معناش اشتباه بود توی فارسی گفتیم درستش کنیم
اما اینی که شما بابتش اینهمه ناراحتی نمیدونم چیه!
من از عرب جماعت خیلی بدم میاد چون همشون یه عده مفت خورن و خداشناسم نیستن من فقط قصدم ترجمه صحیح کلمه شریف الله بود همین
برات آرزوی موفقیت میکنم
در پناه الله
[پاسخ]
گفت که:
من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم
تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال
اگر در این هوای مه آلود حقیقت را نمیتوان دید، پلیدی کاملا آشکار است.
چند سالیست که صهیونیستها همجنس بازان کل دنیا رو در بیت المقدس جمع میکنند و اجتماع برگزار میکنند. امسال خانم لیونی برایشان سخنرانی شایسته ای کردند!! علت برگزاری این مراسم در بیت المقدس یکی نزدیکی (فاصله ۱۷ کیلومتری) این شهر با سرزمین عکا (سرزمین قوم لوط) و دیگری توهین به نماد پاکی هاست. هم اینک برجهای البیت به شکل ابلیسک نماد شرک به خداوند و شیطان در کنار خانه کعبه و بشکل مسلط به آن ساخته میشوند و قراره که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شوند و برنامه ریزی کرده اند که در تاریخ مشخصی سایه این برج بر روی کعبه بیافتد. اگر چه ظاهر این قضایا مشکلی را نشان نمیدهد ولی باطن آن همان جنگ شیطان با خداست.
آیا باور نداریم که شیطان به عنوان یک موجود حقیقی وجود دارد؟
همه بدبختی های بشر از قوم یهود است
“و لتجدن اشد الناس عداوة للذین آمنو الیهود”
آیا باور نداریم که قرآن از طرف خداوند بر بشر نازل شده است؟
اگر پلیدی را یافتیم پس آنگاه نقطه مقابل آن را هم میتوان یافت.
[پاسخ]
با سلام
من یه مطلبی میخام به عرض دوستانی که کورکورانه و احمقانه از گوگل و یاهو و امریکا و … همه اینایی که در واقعیت دشمن ما هستیند دفاع میکنند بگم اگر اینا واقعا اونطوری بدون که شما میگید حداقلش اینه شمارو در دنیای مجازی به رسمیت میشناختن و در دنیای واقعی هر روز یه طرح و نقشه برای تضعیف ایران نمیکشیدند ..اگر گوگل و امثالهم تا حالا سایت اصلیشون رو بر روی ما فیلتر نکردن اینه که نمیخان امار جستجوی روزانه شون پایین بیاد فقط همین ! فکر نکنید اونا خیلی قوی هستند و ما فقط یه خاطر وجود حکومت اسلامی ضعیف مانیدم
فکر میکنید گوگل به خاطر خدمت به بشریت کار میکنه!! متاسفم براتون
اگر ما خرد داشتیم کجا این سرنوشت بد داشتیم !
موفق باشید
[پاسخ]
با سلام
از آنجایی که انسان عاقل حرف هر کسی را بدون دلیل و منطق قبول نمی کند در گوگل خبیث که مورد حمله دوستان قرار گرفته کلمه الله را ترجمه کردیم و نتیجه گرفتیم : GOD
من کشته و مرده گوگل و یاهو نیستم و از طرف دیگر پارانویای وطنی دشمن تراشم را همراه با احمق خواندن هموطنانم داد نمی زنم
دوست عزیز ! گوگل برای خدمت به بشریت کار نمی کند گوگل یک بنگاه اقتصادی است و شما به عنوان یک انسان هر آنچه می توانی از آن بهره مند شو فحشش نده بیهوده رسوایش نکن و خودت را دانای کل ندان تنها از فرصتی که برایت به وجود آورده متشکر باش
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ مرداد ۲م, ۱۳۸۹ ۸:۳۷ ق.ظ:
قربونت برم کم مونده بگی یه دونه لگدم بزنه دیگه؟
مثل اینکه شما با قانون اونور آب آشنا نیسیتی یه قانونی دارن به نام مشتری مداری؟ گاها پیبش میاد مشتری میزنه تو سرشون مجبورا هیچی نمیگن به این میگن مشتری مداری؟ یه خورده کاسه لیسی رو بزار کنار…. .
[پاسخ]
خدا صبرت بده برادر : ))، خسته نباشی ، ممنون بابت اطلاع رسانی
[پاسخ]
با سلام
ما از هر دین مذهب و نژادی که باشیم فقط اگر انسان باشیم باید بگیم مرگ بر شیطان یعنی مرگ بر اسرائیل
[پاسخ]
این چرت وپرتا چیه برید تو گوگل ببینید خودتون که GOD ترجمه میکنه !!!! حیف گوگل بیچاره که ابن همه امکانات مجانی در اختیار ما گذاشته !!!!
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ مرداد ۳م, ۱۳۸۹ ۸:۵۰ ق.ظ:
یه خورده مخت رو کار بنداز متوجه میشی که گوگل اصلاحش کرده… .
[پاسخ]
واقعا شما ها چقدر بیکارین
آقا تموم شد رفت
همینه که میگن ما ۵۰ سال عقبیم چون روی یک موضوع بوکسبات میکنیم و همش در حال در جا زدن!!!
اصلا این ایرانیا تو چه نخی هستن اونوریا تو چه نخی!
برو بجاش دو رکعت نماز بخون که از وقت تلف کردن بهتره
برای اونایی که هنوز میان اینجا مینویسن متاسفم
تو خماری باشید بهتره ، اصلا جنبه هیچی ندارین
خاک
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ مرداد ۳م, ۱۳۸۹ ۸:۴۸ ق.ظ:
عجب چه جالب توصیف میکنی عزیزم ما بحث میکنیم که به نتیجه برسیم قربونت اینجا اینهمه آدم نظر دادن جهت گرفتن اطلاعات هستش هر کس یه صحبتی کرده بنظرم همین صحبتها معلومات رو خیلی میبره بالا حالا شما بیکار و الاف توصیف میکنی نمیدونم… .
[پاسخ]
http://www.imagevimage.com/images/2_Untitled-1.jpg
برادران بجنبید بجنبید.
گوگل ترنسلیت کلمه ی الله رو America ترجمه میکنه!
همگی بهش تذکر بدین!۱۰ نفر هم که باشیم مث قبل حالشو میگیریم تا از این غلطا نکنه!
بابا دست بردارین گند زدین به اینترنت عکس رو میخاستم آپ کنم سایتی نبود فیلتر نباشه حالا دارین گوگل رو خراب میکنین؟
هر ک… مغزی با افزونه ی فایرباگ میتونه از این …. ها بخوره.خودت حداقل روزی ۱۰۰ بار میری گوگل فید سایتت رو فیدبرنره(که مال گوگل)مرورگرات کروم(مال گوگل) و فایرفاکس ( تحت حمایت گوگل) آدمی که اینقدر از گوگل استفاده میکنه دیگه باید خیلی … باشه که از این غلطا بکنه.جم کنین بابا!
[پاسخ]
محمد پاسخ در تاريخ مرداد ۳م, ۱۳۸۹ ۹:۳۸ ب.ظ:
خوشحال هستم یه عاقل بین ۱۰۰ تا دیونه پیدا شد
روانی ها شما همین امکانات عالی که از گوگل میگیرید به خاطر اعتبار امید کردستانی
هست که از مدیران ارشد گوگل هست
خاک تو سر همتون البته نه همه ، اونایی که خر تشریف دارن
یه ایرانی اونور دنیا دنبال اینه که به مردمش خدمت کنه بعد شما ها . . .
شما ابروی اون بدبخت را هم بردید
امیدوارم گوگل جلوی همه ای پی های ایرانی را بگیره تا دیگه از این غلط ها نکنید
جمع نکنید !
درشو تخته کنید
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ مرداد ۴م, ۱۳۸۹ ۲:۰۶ ب.ظ:
اشتاتا بیانیه تو رو کم داشتیم که رسید…
[پاسخ]
پویا پاسخ در تاريخ مرداد ۴م, ۱۳۸۹ ۲:۴۵ ب.ظ:
من واقعا” واسه خودم متاسفم که تصمیم گرفتم سایت تو رو تو گوگل ریدر دنبال کنم.الان میرم حذفت میکنم واقعا” کارم اشتباه بود.تو هم به جای این که گیر بدی چرا گوگل امکاناتش رو برای ما فیلتر کرده بهتره بری از استاد احمدی نژاد بپرسی که با اومدنش ۴ تا تحریم نامه علیمون صادر شد.واقعا” واست متاسفم واقعا”.حتی طرز صحبت با خوانندگانتم بلد نیستی.
ITTeach پاسخ در تاريخ مرداد ۴م, ۱۳۸۹ ۶:۰۳ ب.ظ:
قربونت برم تو به ملت توهین کردی حتی به اون کسی که اومده بود اینجا نظر داده بود حتی به ایرانی خودت توهین کردی اونوقت میگی چرا بهت توهین شده؟ اما به هم میهن خودت توهین میکنی؟ خب اشکال نداره پاک کن هر که را به خرد خود و اندیشه خود؟
امیدوارم که تو زندگیتون موفق باشید… .!
ببینید من اصلا تو گوگل سرچ نکردم ولی میدونم که خدا وجود داره و محمدم پیغمبر اونه پس اونایی که از اسرائیل و گوگل طرفداری می کنند نمی دونم چه شونه فقط اینو میگ م که انشا ئالله خدا شفاشون بده .
[پاسخ]
بیکارین
همین
[پاسخ]
خاک بر سر همتون البته نه اونایی که متوجه هستن!!!
آقا تموم شد رفت
همینه که میگن ما ۵۰ سال عقبیم چون روی یک موضوع بوکسبات میکنیم و همش در حال در جا زدن!!!
اصلا این ایرانیا تو چه نخی هستن اونوریا تو چه نخی!
برو بجاش دو رکعت نماز بخون که از وقت تلف کردن بهتره
برای اونایی که هنوز میان اینجا مینویسن متاسفم
تو خماری باشید بهتره ، اصلا جنبه هیچی ندارین
خاک
[پاسخ]
من که امتحان کردم درست نوشت:
God
[پاسخ]
کی همچین حرفی زده!!!!!!!!
این یه دروغ محضه..
کافیه برین تو سایت مترجم گوگل و هم به فارسی و هم به عربی امتحان کنین..
در هر دو مورد god ترجمه میکنه….
بهتره قبل از این که یه مطلبی رو بذارین لا اقل واسه یه بار تست کنین…
البته ممکنه نشر این مدل اخبار یه جورایی غرض ورزانه هم باشه..
[پاسخ]
ITTeach پاسخ در تاريخ مرداد ۱۱م, ۱۳۸۹ ۶:۳۵ ب.ظ:
عمو جان مشکل از شماست که دیر رسیدین مشکل ترجمه حل شد به کمک دوستان ممنون از تذکرت و همچنین خواب بودنت… .
[پاسخ]
salam be ma cheh ma keh arab nistim ma fars hastim to zabane farsi kalameye الله vojod nadare….ma faghat khoda migim chon arab nistim mesle shoma…
[پاسخ]