آنلاين خريد كنيد با البسكو.كام (Albasco.com – Online Shopping)

  • 1389/4/27
  • ITTeach
  • 9

براي ما ايراني‌ها شنيدن و يا ديدن فروشگاه آنلاين كمي ناآشناست وكمي بد؟ شايد سوال كنيد چرا؟ دليل ما اين است خدمات بد! آري ما ايراني‌ها در خريد و فروش غيرحضوري خدمات بدي مي‌دهيم اما ما قصد داريم فروشگاهي با نام تجاري آشنا و مرغوب به شما معرفي كنيم (البسكو.كام)

شايد براي بار اول بگوييد پوشاك البسكو، چون اين نام تجاري را با نام البسكو از قديم در خاطره‌ها مانده است و آنرا با نام البسكو و پوشاك مي شناسيد اما اين بار البسكو.كام با هدفي ديگر و آن هم فروش لوارم مختلف مي‌باشد كه در نوع خود جالب مي‌باشد البته نكته مهم و حائز اهميت اين فروشگاه نسبت به فروشگاههاي ديگر قالب زيباي سايت و مهمترين آن سبك بودن و سريع بودن قالب است كه نكته مهمي را مديران سايت رعايت نموده‌اند.

خب بعد از اين همه تعريف و تمجيد كمي از بخش‌ها مختلف فروشگاه صحبت كنيم، فروشگاه آنلاين البسكو داراي 6 بخش فروش مي‌باشد كه به تشريح اين بخش‌ها مي‌پردازيم:

لوازم خانه

بخش لوازم خانگي به 7 بخش مجزا تقسيم مي‌شود كه عبارتند از: پذيرايي ، تزئيني، آشپزخانه، حمام، اتاق خواب، سالن، منسوجات خانگي

به نظر من اين بخش مربوط به خانم‌ها ميشه البته يك نكته حائز اهميت آن اين است كه آقايان جهت غافل‌گير كردن همسر خود يا مادر خود ميتوانند با خريد از اين فروشگاه بدون لو رفتن از خريد خود مادر يا همسر خود را غافلگير كنند اما نكته ديگر متنوع بودن بخش ها مختلف لوازم خانه مي‌باشد كه داراي قيمت‌هاي بسيار متنوعي مي‌باشد.

كتاب

شايد مهم‌ترين بخش همين بخش كتاب باشد، خلاء كتاب در ايران بيداد مي‌كند در اين بخش شما بدون اينكه به فروشگاه مورد نظر خود جهت خريد كتاب مراجعه كنيد و 30 دقيقه يا گاها بيشتر آنجا چرخ بزنيد تا كتاب مورد نظرتان را پيدا كنيد تنها با رفتن به فروشگاه آنلاين البسكو.كام مي‌توانيد بصورت لحظه‌اي و در منزل خود و يا محل كار خود خريد كنيد اين براي من خيلي جالب بود چون واقعا براي رفتن به فروشگاه كتاب بسيار مشكل داشتم و بايد در كتابفروشي كلي وقت مي‌گذاشتم تا كتاب موردنظر خودم را پيدا كنم اما در اين قسمت از سايت البسكو.كام شما با 14 بخش مختلف از كتاب مواجه مي‌شويد كه عبارتند از: رمان، آشپزي، عكاسي، ادبيات، فلسفه، زندگي‌نامه و يادنامه، تاريخ، ايرانشناسي، علمي و پزشكي، روانشناسي، كودك و نوجوان، تازه‌هاي نشر، هنر، سينما مي‌باشد كه مي‌توانيد خريدتان را انجام دهيد.

پوشاك

خب ميرسيم به بخش پوشاك همان لباس‌هاي تن شما اين بخش داراي سه قسمت مي‌باشد كه عبارتند از: حوله، مردانه، زنانه كه خب بايد اين قسمت كمي داراي تغييرات بشه يعني بخش كودكان هم به آن اضافه بشه البته اين نظر من هستش و مديران سايت بهتر ميدونند ولي خب اين بخش نيازمند هستش كه ساپورت بشه انشالله كه بطرف بشه!

الكترونيك

اين بخش مورد علاقه خيلي از دوستان هست بخصوص دوستداران آي‌تي و وبلاگ‌نويسان كه بايد گفت بخش پركاربردي توي جامعه مجازي و بسيار دوستدار است و مديران البسكو.كام بايد توجه بيشتري به اين بخش داشته باشند اين قسمت به 7 بخش تقسيم شده است كه عبارتند از: موبايل، كامپيوتر و نت‌تاپ، لپ‌تاپ و نت‌بوك، دوربين، ماشين حساب، لوازم جانبي، اپل بخش ها به خوبي تقسيم شده اند اما تنها مشكل اين بخش‌ها به نظر بنده بايد يك بخش ديگر هم به  آن اضافه شود با عنوان سي‌دي‌هاي اورجينال، خلاء بزرگي كه در ايران هنوز برطرف نشده است  شايد بپرسيد اين قسمت زياد مهم نيست يا اينكه در اين قسمت خلعي وجود ندارد منظورم از اين بخش اين است كه از چه مكاني بايد سي دي اورجينال تهيه كنيم و اگر هم تهيه كنيم چگونه بدانيم كه اورجينال است آيا بهتر نيست مكان معتبري براي خريد اينگونه سي‌دي‌ها وجود داشته باشد كه اين خلاء توسط البسكو.كام برطرف خواهد شد اگر مديران سايت چنين اقدامي انجام دهند.

گل

بخش گل ها هم بخش خوبي ست براي خريدگل‌ها طبيعي بوده‌اند و به گفته مديران سايت البسكو.كام از گل‌فروشي بهرام تهيه مي‌شوند و گل‌هاي تازه‌اي هستند اين يك مورد جاي استثناء دارد و بايد به مرور زمان بخش‌هايي از نظر نوع گل به آن اضافه شود كه اميدواريم به مرور زمان اين امر صورت گيرد.

هديه
هديه

آخرين بخش هم بخش هديه مي‌باشد كه مي‌توان به آن متفرقه گفت كمي اين بخش متنوع است و انواع مختلفي از اجناس كه مي‌توان بصورت هديه داد در اين بخش قرار دارد اين بخش تقسيم بندي نشده است.

نكات مهمي كه در ديگر فروشگاههاي آنلاين نيست ولي در البسكو.كام رعايت مي‌شود:

فروشگاه البسكو.كام 3 روش حمل را هم برای مشتریانش در نظر گرفته است، پیک (فقط در تهران)، پست پیشتاز و DHL. در ضمن برای خریدهای بیشتر از 30000 تومان هیچ هزینه حملی دریافت نخواهد شد.

نكته ديگر البسكو.كام استفاده از گواهی دیجیتالی است(یعنی تمام بسته های اطلاعاتی ارسال شده از رایانه شما به رایانه های فروشگاه و برعکس رمز نگاری می شود)

نكته ديگر تعويض كالاست! البسكو.كام مي‌گويد اگر كالايي را دريافت كرديد و به دلايلي از آن ناراضي بوديد با پر کردن یک فرم و ارسال آن به فروشگاه اقدام به مرجوع کردن و یا تعویض خواهید کرد.

همچنين البسكو.كام بمناسبت افتتاح سايت خود به كاربران خود(كساني كه در سايت عضو) باشند در قرعه‌كشي اين فروشگاه شركت كنند ويك دستگاه ipad جايزه بگيرند.

در پايان هم از شما دوستان و خوانندگان عزيز  محترم سايت دعوت ميكنم كه حتما به سايت البسكو.كام سري بزنيد و قيمت‌ها را ببينيد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 9 دیدگاه
  1. سلام،
    چقدر البسکو داده که همه ازش نوشتن و تعریف کردن؟؟؟؟
    خیلی دیگه تابلو شده

  2. سلام
    نمیدونم این همون البسکوییه که قبلا واسه خودش تولیدی داشت و حوله و پارچه هاش زبانزد خاص و عام بود یا نه.به هر حال اگه همون باشه که خیلی متاسفم از اینکه هدف اصلی تان را رها کرده و به واردات و فروش لوازم یکبار مصرف و بی کیفیت چینی رو آورده اید.البته مقصر نیستید و مشخص گردید برای شما فقط سود بیشتر مهم است.

  3. سعي كنيد تا حد ممكن از خريد آنلاين پرهيز كنيد. يا لااقل از فروشنده هاي آنلاين معتبر استفاده كنيد كه شناخته شده هستند مثل ديجي كالا

    متاسفانه بسترسازي لازم و وضع قوانين كافي و لازم براي اين كار انجام نشده است و در صورت تخلف فروشندگان امكان پيگيري مطلوب وجود ندارد.

    چندي پيش بنده از فروشگاه البسكو اقدام به خريد آنلاين اقلامي از جمله چند سي دي و كتاب و اسباب بازي كردم. و به صورت آنلاين نيز مبلغ را پرداخت كردم. اما بعد از 10 روز بسته اي با پست به دست بنده رسيد با مواردي كه خريد كرده بودم متناقض بود.

    پس از پيگيري هاي مكرر (بايد 10 بار تلفن بزني تا يك بار جوابت را بدهند. كلا خيلي كم پيش مي آيد گوشي را بردارند) گفتند كه بنا به تشخيص خودشان بعضي از اقلام را با بعضي ديگر جايگزين كردند.

    دوستاني كه باور نمي كنند مي توانم پيش فاكتور و فاكتور نهايي كه به دست من رسيد را براي ديدنشان بگذارم.

    هر بار كه تماس گرفتم و از اين موضوع اظهار نارضايتي كردم بنده را سر گرداندند و خلاصه قصد جبران اشتباه خود را نداشتند.

    از اين سايتهاي آنلاين بسيار فراوان است. لطفا خيلي دقت كنيد پولتان را اين طور دور نريزيد

  4. داری دروغ میگی مثل بنز
    این تجربه خرید منه
    خرید ساده ای از البسکو داشتم که فردای سفارش پول را تمام و کمال به حساب البسکو دات کام واریز نمودم و سپس اطلاعات واریز وجه را به واحد پشتیبانی مشتریان انتقال دادم ، پس از گذشت 15 روز هیچ خبری از ارسال کالا نشد ، پس از پیگیری به من اطلاع دادند که سفارشم در بخش کنترل کیفیت تایید نشده است ، این متن ارسالی از البسکو دات کام است
    “ضمن عرض پوزش از تاخیر پیش آمده، احتراما خرید شما در بخش کنترل کیفیت تایید نشده و سفارش دوباره آن باعث تاخیر گردیده است. سفارش شما به زودی ارسال خواهد شد و کد مرسوله آن برای شما ایمیل می گردد.
    از شما مشتری محترم بابت صبر و شکیبایی که در این مدت، بابت تاخیر بوجود آمده داشته اید بسیار سپاسگزاریم.”
    جالب است که سفارش من چند جلد کتاب بود ، پس از گذشت چند روز دیگر از آنها خواستم که یا سفارش مرا ارسال کنند یا مبلغ وجه را مسترد نمایند
    پاسخ البسکو دات کام این بود
    “باسلام
    شماره حساب شما جهت عودت وجه دريافت شد.”
    و تا به این تاریخ ، یعنی بیش از 17 روز از سفارش ناموفقم ، وجه واریزی را مسترد نشده است.
    اگر این مشتری مداریست ، وای به حال ما ، اگر این انصاف است وای به حال البسکو دات کام
    به همه دوستانی که این مطلب را می خوانند هشدار می دهم که همانند من وقت و پولشان را به بازی نگیرند ، قبل از خرید از سایتهایی چون البسکو دات به تجربه دیگر مشتریان توجه کنید .

  5. سلام دوستان…منم یکی از قزبانیان البسکو هستم..متاسفم که از این شرکت خرید کردم…بیشتر از 12 روزه که تو این شرکت سفارش کالا دادم ولی متاسفانه هنوز خبری نیست…البته اشتباه اصلی از خودم بوده که گول برند این شرکت رو خوردم و خریدی رو که به راحتی می تونستم از دیجی کالا انجام بدم از این فروشگاه انجام دادم و متاسفانه پولم رفت

  6. من از سایت “البسکو کام” خرید کردم نه کالا رو دادن نه پولمو.. از این سایت به هیچ وجه خرید نکنید

  7. منم ازش کالا خریدم الان یک هفته است کالا را ندادن . تلفنش هم جواب نمیده . همش اشغال میزنه .چطوری نماد اعتماد گرفته . باید ازش شکایت کرد.

  8. من چندین خرید از البسکو داشتم البته چند وقت پیش و مشکلی نبود و کالا با بسته بندی مناسب و درست بدستم رسید من تعجب کردم اینهمه ناراضی یهو از کجا ردیف شد عجیبه

  9. منم گوشی موبایل خریدم پولم را خوردند(یکسال به من وعده امروز فردا دادن.خیلی نامردن،نامرررررررد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *