افسانه ی زلدا

  • 1389/5/2
  • ميثاق جراحي
  • 3

The Legend of Zelda: Skyward Sword First Impressions

افسانه ی زلدا

با توجه به متنوع بودن باز یها در کنسول های مختلف این بار تصمیم گرفتم که درباره ی بازی صحبت کنم که نه برای کنسول

Ps3 و xbox360 و حتی کامپیوتر های خانگی قرار است ساخته شود .این بازی یک بازی کاملا انحصاری برای کنسول نینتندو wii است(گویا ای تی )

بازی افسانه ی زلدا را همیشه ارزو داشتم بازیکنم زیرا که این بازی همواره جزو باز یهایی بوده که توانسته بالاترین امتیاز را از ان خود کند و هم توانسته با فروش فوق العاده ی خود همگان را شکفت زده کند

برخی ار افراد روی این بازی سوم شخص ماجراجویی تعصبی خاص دارند و لازم به ذکر است که طرفداران این بازی در خارج از ایران((زیرا که این شاهکار از دید برخی ایرانی ها یک بازی خیلی معمولی و حتی بی هدف است!!))حتی از بازی ندای وظیفه جنگاوری مدرن 2 هم بیشتر است.

این بازی تمام ارمان های یک بازی ماجراجویانه را دارد و از همه مهمتر قدمت بسیار قدیمی اش باعث شده خیلی زود در بین کنسول ها و بازیخور ها ی خارجی جا باز کند(گویا ای تی )

این شماره با کنترل های جدید و منحصر به فرد کنسول وی کاملا سازگار است و مبارزات با شمشیر و سلاح مخصوص زلدا با حرکت دادن این کنترل ها انجام می گیرد.

در نمایشگاه ای 3 امسال پیش نمایش هایی از گیم – پلی بازی به نمایش عموم درامد ولی حاصل کار ان طور که حضار و منتقدین پیش بینی می کرد نشد.

خود نینتندو سازنده ی اصلی بازی است و به همین دلیل است که این بازی فقط متعلق به خود کنسول نینتدو wii است.

گیم پلی بازی  طولانی است و بازی خطی نیست در افسانه ی زلدا ماجراجویی معنی واقعی خود را نشان می دهد  نقشه ها عریض و عوامل گمراه کننده در هر نقشه بسیار است.

در این شماره ی جدید از بازی هم مانند سری های قبلی سنت ها تغییر نکرده اند و تنها تفاوت اصلی این شماره با سری های پیشین گرافیک و کنترل ان است

مشخصات :

نام بازی : The Legend of Zelda: Skyward Sword

منتشر کننده:Nintendo

کنسول :Nintendo Wii

تاریخ انتشار:TBA 2011

سبک:ماجراجویی فانتزی از نوع سوم شخص

Action Fantesy Adventure

(گویا ای تی )

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام من هم دانشجوی ]ف هستم واین بازی ها رو دوست دارم خواستم بدونی که تنهانیستین.

  2. منم اولین بار زمانی که ۸ سالم بود یعنی سال ۱۹۹۹ اولین بار با کنسول نینتندو۶۴ ورژن ocarina of time رو بازی کردم.کنسول واسه پسرخالم بود که اومده بود ایران.هر جا گشتم این کنسول رو توی ایران پیدا نکردم و واقعا روانیه این بازی بودم.دیگه در نهایت یه کنسول از اونور واسم فرستادن فقط و فقط واسه این بازی.بی نظیره واقعا.پارسال دوباره ocarina of time رو تموم کردم و هنوزم برام جذابیت دوران کودکی رو داشت.الانم ورژنای جدیدش رو بازی میکنم.یه سبک کاملا خاص داره و جوریه که ازش خسته نمیشین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *