شمارش دفعات کلیک های ماوس و کلیدهای صفحه کلید با WinOMeter

  • 1389/5/15
  • مهدی صمصامی
  • 1

اغلب افراد حرفه آمار را دوست دارند و چقدر می تواند جالبتر باشد وقتی بفهمیم که چند بار در هر روز شما روی ماوس کلیک کرده یا دکمه های صفحه کلید را فشار داده اید؟ اگر شما می خواهید کاری مثل این را انجام دهید، باید به یک نرم افزار کاربردی و رایگان در این زمینه به نام WinOMeter استفاده کنید. این نرم افزار برای استفاده به هیچ گونه عملیات نصبی نیاز ندارد و من می دانم ممکن است شما مردد به داشتن یک آیتم تازه مثل این نرم افزار که از منابع سیستمی استفاده می کند باشید. شما می توانید مطمئن باشید که این برنامه حافظه ای کمتر از 1 مگابایت را برای استفاده در حال اجرا به خود اختصاص می دهد.


من هنوز از این نرم افزار به طور کامل استفاده نمی کنم، ولی در تصویری که از آن در بالا قرار داده ام تنها آن را برای چند روز شبیه سازی کرده ام که شما می توانید آمار و پیشینه کلیک های ماوس و دکمه های فشرده شده صفحه کلید را مشاهده کنید. من قصد دارم آن را هر چند روزی برای دیدن آمار واقعی خود اجرا کنم. من وقتی برای اولین بار آمار واقعی کلیک های ماوس و دکمه های فشرده شده صفحه کلید خود را دیدم، واقعا از تعداد کلیک ها و دکمه هایی که فشرده بودم، حیرت زده شدم. شاید بعضی ها برایشان جالب باشند که چقدر تعداد کلیک های ماوس من نسبت به کلیدهای فشرده شده صفحه کلید کمتر است و دلیل آن فقط استفاده از کلیدهای میانبر در صفحه کلید به جای استفاده از ماوس است.

من می دانم شما چه فکری می کنید… چرا این نرم افزار آمارهای را به شکل نمودارهای گرافیکی نمایش نمی دهد؟ مشکلی نیست – شما می توانید از اطلاعات آمار خود به شکل CSV خروجی بگیرید و از آن درون نرم افزارهایی مثل Microsoft Excel یا Google Docs استفاده کنید.

صفحه خانگی نرم افزار WinOMeter (فقط برای ویندوز؛ رایگان)

منبع : www.CyberNetNews.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: شمارش دفعات کلیک های ماوس و کلیدهای صفحه کلید با WinOMeter | IraNFull.CoM

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *