نسخه ای مکمل برای یک جنگاوری مدرن

  • 1389/5/15
  • ميثاق جراحي
  • 1

Call of Duty: Modern Warfare 2 – Resurgence Pack

نسخه ای مکمل برای یک جنگاوری مدرن

بازی جنگاوری مدرن 2 جزو بازی هایی است که هیچ وقت قدیمی و خسته کننده نمی شود .از نظر من این بازی بهترین و تاریخی ترین بازی از سری بازی های ندای وظیفه است.

این شماره توانست در روز اول انتشار خود بیش از 4 ملیون نسخه را بفروشد و لغب پرفروش ترین بازی در روز اول انتشار را به خود اختصاص دهد(گویا ای تی)

برای این بازی اول شخص زیبا نسخه ها ی مکملی ساخته شده است که بیشتر روی قسمت های مالتی و شبکه ای مانور می دهد درست بعد از 2 ماه از انتشار این بازی یک نسخه ی مکمل شامل نقشه ها و سلاح های متفاوت , در شبکه های لایو و اینترنتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت .این نسخه برخی از مشکلات شبکه ای و مالتی نسخه ی اصلی را پوشش داد و با اضافه کردن نقشه ها و سلاح هایی جدید توانست برخی تغییرات را در بازی حاصل کند اما….

این نسخه ی مکمل نتوانست ان طور که باید بازیکنان و حتی سازندگان را راضی کند به همین دلیل سازندگان طرحی  دیگری برای این بازی پایه ریزی کردند و نسخه ای کامل تر و بهتر از نسخه ی مکمل قبلی برای ابن بازی در شبکه های لایو قرار دادند.

این نسخه ی جدید  Call of Duty: Modern Warfare 2 – Resurgence Pack نام دارد و نسبت به قبل دارای سلاح ها ی مدرن تر و نقشه های بیشتر و دارای جذابیتی بیشتر است (گویا ای تی)

در این نسخه ی مکمل که در حال حاضر در شبکه های جهانی اکس باکس 360 برای دانلود قرار گرفته علاوه بر تنوع در سلاح ها یک سری افرودنی ها نیر اضافه شده است که کارایی و دقت سلاح و قدرت بازیکن  را در انتخاب و ایجاد تغییرات برای اسلحه ی مورد نظر خود را بالا می برد.

نسخه ی  Call of Duty: Modern Warfare 2 – Resurgence Pack اخرین نسخه و کاملترین ان برای بازی جنگاوری مدرن 2 در حال حاضر است.

(گویا ای تی)

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: نسخه ای مکمل برای یک جنگاوری مدرن | IraNFull.CoM

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *