TwitHawk : با استفاده از کلمات کلیدی زمان و مکان برای بازاریابی در توییتر به شما کمک می کند.

  • 1389/5/15
  • مهرداد ارجمندی
  • 1

هیچ شکی در این واقعیت نیست که Twitter ثابت کرده است که در امر بازاریابی برای بسیاری از شرکتها پیشرفت بسیاری کرده است. اگر شما میلیون ها دلار برای خرج کردن داشته باشید می توانید یک رسانه ی اجتماعی  بازاریابی حرفه ای اجاره کنید تا مراقب همه چیز باشد ولی اگر شما بخواهیدبرای یک تجارت کوچک یا معمولی را در توییتر  بازاریابی کنید چطور؟
TwitHawk خدمت بزرگی از سوی توییتر است که به دقیقا به شما چنین اجازه و توانایی را می دهد.

TwitHawk به شما کمک می کند تا با استفاده از کلمات و مکان های خاص برای محصول و یا خدماتی که می توانید ارائه کنید ، بازاریابی کنید. برای مثال شما می توانید کسانی را که در شیکاگو زندگی می کنند و کلمه ی “Pizza” را تایپ می کنند پیدا کنید .

طرز کار TwitHawk بدین صورت است که : هنگامی که به  یک حساب وارد شدید ،شما میتوانید با استفاده از مشخص کردن کلمات کلیدی چون مکان و زمان یک جستجوی جامع و کلی را تهیه کنید. شما همچنین می توانید تعیین کنید که TwitHawk  نتایج جستجو را به چه صورت  و شکلی برای شما به نمایش درآورد.

هنگامی که TwitHawk بر اساس کلمه ی کلیدی شما نتایجی را بررسی و شناسایی کرد،و مکان هایی را شناسایی کرد. می تواند به طور اتوماتیک وار و خودکار کاربرانی را که مشخص کرده اید پیدا کنند و برای شما نگه داری کند. در آن زمان شما می توانید به صورت دستی tweet مورد نظر خودتان را که می خواهید برای کاربرانی که مشخص کرده اید ویرایش کنید. همچنین می توانید تعیین کنید که برای چه دسته از کاربران فرستاده شود یا نشود.

TwitHawk به صورت کلیکی از شما هزینه دریافت می کند و این باعث می شود که هزینه ی بسیار کمی به شما تحمیل شود و وقت و زمان بیشتری برای شما جهت امر بازاریابی ذخیره شود و این ویژگی آن را از برنامه های مانند خودش مانند Google Adwords در سطحی بهتر جای داده است . همچنین می توانید Google Analytics را با برنامه های خود هماهنگ کنید تا برنامه ی کاری شما موثرتر واقع شود.

تمام حسابها با TwitHawk 10 عدد tweet مجانی برای ارسال به مشتریان مد نظر دریافت می کنند

ویژگی ها :

کاربران توییتر را بر اساس کلمات کلیدی و مکان مورد هدف قرار می دهد .

سرعت و نحوه ی جستجو را بررسی می کند و به صورت اتوماتیک پاسخ می دهد.

آپشن انتخاب کاربران برای فرستادن  tweet برای آنها .

هماهنگ ساختن فعالیت شما با Google Analytics

مشخص کردن کلمه برای حذف کلمات نا مرتبط در حیت جستجو

ارسال tweets به هر اندازه که شما بخواهید با هزینه ی بسیار کم .

برای پیدا کردن TwitHawk به اینجا بروید : www.twithawk.com

منبع : MAKEUSEOF.COM

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: TwitHawk : با استفاده از کلمات کلیدی زمان و مکان برای بازاریابی در توییتر به شما کمک می کند. | IraNFull.CoM

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *