Menlo – نمونه اولیه یک سیستم عامل تلفن همراه

  • 1389/5/21
  • مهدی صمصامی
  • 0


نمونه اولیه Microsoft Menlo، قبلا تصویر می شد که که یک ویندوز تبلت باشد که در پی مرگ نابهنگام است؛ ولی در واقع Menlo نمونه اولیه سیستم عامل تلفن همراه است که با شتاب سنج 3 محوره و فشار سنج های دیجیتال کامل می شود. بله، شتاب سنج.

جستجو و کاوش در این دستگاه تماما توسط فردی به نام Mary Jo Folye در ZDNet انجام گرفت. و آنچه از این دستگاه پیدا کرد، ما در این جا برای شما ذکر کرده ایم.

مایکروسافت ظاهر قصد ندارد که شکست خود را در عرضه گوشی Kin دوباره تکرار کند. Menlo نمونه اولیه و اصلی تلفن همراه با صفحه لمسی خازنی 4.1 اینچی و وضوح تصویر 800×480 است که با سیستم عامل Microsft Windows Embedded CE 6.0 R2 که دارای شتاب سنج  3 محوره (مدل Bosch BMA150) و همچنین حسگر دیجیتالی فشار سنج (مدل Bosch BMP085) می باشد.

علاوه بر این :

در راس پلتفرم Menlo، یک پژوهش جدید از برنامه Silverlight مایکروسافت با نام Greenfield وجود دارد. این برنامه یک حسگر سنسور محور است که به کاربران اجازه می دهد تا جابجایی رد پای خود را هنگامی که به دنبال پیدا کردن اتومبیل های خود می باشند، را پیگیری کنند.

Menlo به احتمال زیاد یک سیستم عامل جدید است که با مجموعه ای از پردازنده ها اجرا می شود و ممکن است که کل یا جزئی از نسخه آینده سیستم عامل موبایل Windows Phone یا Windows CE باشد. البته به نظر می رسد که این سیستم عامل در مرحله تحقیق و توسعه است و هنوز اطلاعات کاملی از در دسترس نیست.

منبع : Gizmodo.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *