Google Reader Play را در مدیا سنتر ویندوز 7 اجرا کنید

  • 1389/5/21
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

یکی از خدمات جدید و معرکه ای که مرکز تحقیقاتی گوگل ارائه می دهد Google Reader Play است که با Reader هماهنگ می شود و به شما اجازه می دهد که وب سایتها را به صورت حالتی جذاب و  بصری مرور کنید. امروز ما به شما نشان می دهیم که چگونه این برنامه را در مدیا سنتر ویندوز7 اجرا کنید.

Google Reader Play یک اسباب بازی  وسرگرمی جدید و جذاب از مرکز تحقیقاتی گوگل است که مقالات اینترنتی را به صورت اسلاید شو به نمایش می گذارد. این برنامه آیتم های Google Reader توصیه شده ی شما را نگه خواهد داشت و علایق شما و دوستان شما و چیزهایی که  شما و دوستان شما به اشتراک می گذارید را پیدا می کند

برنامه ی Google Reader Play

اگر هنوز برنامه ی Google Reader Play را امتحان نکرده اید سری به وب سایتی که لینکش در زیر آمده است بزنید …وارد شوید و بر روی شروع کلیک کنید.

این برنامه بر روی مرورگر شما اجرا می شود و ویژگی هایی مانند اسلاید شو ، کلیک کردن بر روی تصاویر تکی از مقاله ها، حالت تمام صفحه و فول اسکرین، ستاره دار کردن و مارک دار کردن مقاله ها برای اینکه بعدا آنها را بخوانید…. و چیزهای بیشتری از این قبیل را ارائه می دهد .

اگر در یکی از مقاله هایی که شما آن را می خواندید ویدویی وجود داشت ، شما می توانید به طور مستقیم آن را در Google Reader Play اجرا کنید و به نمایش درآورید.

همچنین می توانید برچسب مقاله و یا ویدویو ها را پنهان کنید و یا به نمایش درآورید و به راحتی در میان مقاله با موس بالا و پایین بروید.

Google Reader Play در مدیا سنتر ویندوز 7

در حالی که Google Reader Play خودش خود به خود جالب و عالی است ، ما می خواهیم آن را به مدیا سنتر ویندوز 7 اضافه کنیم. این کار را بوسیله نصب GoogleReader MCE plug-in می توانیم انجام دهیم . فایل را دانلود کنید ، اطمینان حاصل کنید که WMC, را بسته اید. و به راحتی آن را با قبول شرایط پیش فرض، نصب کنید.

بعد از اینکه عملیات نصب به پایان رسید WMC, را باز کنید و Extras Library یا کتابخانه ی اضافی را از منوی اصلی انتخاب کنید . سپس بر روی آیکن Google Reader Player کلیک کنید.

سپس شما پیامی دریافت می کنید که می گوید سایت برای WMC طراحی نشده ، بر روی گزینه ی “دیگر این سئوال را از من نپرس” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه ی “اکنون نمایشش بده” کلیک کنید.

بر روی دکمه ی شروع کردن کلیک کنید.

حالا شما می توانید وارد شوید و Google Reader Play را همانطوری که در یک مرور گر آن را می بینید مشاهده کنید ولی حالا درواقع در مدیا سنتر ویندوز 7 هستید که آن را مشاهده می کنید! عالی شد ! شما باید وارد شوید و ساین این کنید تا بتوانید مواردی را که دوست دارید مشاهده کنید. بر روی گزینه ی Sign In link در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش کلیک کنید.

یک پیام ظاهر می شود که اطلاعاتی در مورد مشاهده ی صفحه با کانکشنی امن به شما می دهد. بر روی گزینه ی “دیگر این را از من نپرس” کلیک کنید و ادامه دهید.

شما به صفحه ی سایت گوگل فرستاده می شوید تا لوگین این کنید و وارد شوید …

حالا شما می توانید از Google Reader Play همانطوری که در مرورگر وب خود استفاده می کردید ، استفاده کنید .

موارد و موضوعات شناخته شده ای وجود دارد که برنامه نویس و توسعه دهنده آن ها را در صفحه ای لیست کرده است. فقط به خاطر داشته باشید که هنوز این فقط یک پلاگین یا افزونه است و ممکن است شما با مواردی خاص مواجه شوید.

اگر شما یکی از طرفداران بروز رسانی موارد مورد علاقه تان هستید ، اضافه کردن این ویژگی به مدیا سنتر ویندوز 7 راهی معرکه و جالب برای مشاهده چیزهایی است که دوست دارید . بر روی مبل راحتی خود تکیه دهید و هرآنچه که دوست دارید تماشا کنید.

لینکهای مورد نیاز شما که در این مقاله آن ها ذکر شدند :

Download GoogleReaderMCE
Google Reader Play

منبع :  HOW- TO GEEK

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *