Logitech Combo MK 520 ماوس و کیبرد جدید بی سیم لاجیتک

  • 1389/5/23
  • مهدی صمصامی
  • 1

به نقل از HotHardware، شرکت لاجیتک ماوس و کیبرد جدید بی سیم حود را با نام Logitech Wireless Combo MK520 را معرفی کرده است. این بسته شامل ماوس و کیبرد با اندازه کامل و همراه با امکانات لمسی کنترل پخش فایل های چند رسانه ای می باشد.

در یک نگاه، طراحی کلی ساده به نظر می رسد و همچنین هیچ قسمتی برای طراحی ارگونومی یا چیزی مثل آن وجود ندارد. اما در واقع این کیبرد با عناصر طراحی مقعر همراه با لبه های گرد و همچنین کلیدها کج ارائه می شود که به انگشتان شما اجازه می دهد که به راحتی از یک کلید به کلید دیگر جابجا شوند. این محصول همچنین عمر باتری بی سابقه بیش از 3 سال می باشد. همچنین با استفاده از کیبرد می توانید پخش فایل های چند رسانه خود را نیز کنترل کنید؛ امکاناتی مانند قطع صدای کامپیوتر یا پرش به آهنگ قبلی یا بعدی بدون استفاده از ماوس.

ماوس تمام اندازه این بسته، شاید خیلی برای گیمرها مناسب نباشد؛ اما به نظر می رسد می تواند بسیار برای کاربران عادی راحت باشد. این محصول ساخته شده تا به مدت طولانی به وسیله دستان استفاده شود و همچنین دارای 1 سال عمر باتری و امکان حرکت صاف بر روی هر سطحی (از جمله اجسام آینه ای یا شیشه ای) می باشد.

مانند بسیاری از محصولات جدید بی سیم لاجیتک، این کمبو هم با بهره گیری از گیرنده های جدید بی سیم، اتصال خود را با یک سر USB کوچک که تا فاصله 10 متر را پشتیبانی می کند، حفظ می کنند (شما فقط کافی است پلاگ USB را به پشت کامپیوتر وصل کنید؛ سپس می توانید تا فاصله 10 متری از ماوس و کیبرد استفاده کنید). هنوز قیمت مشخصی برای قرار گرفتن این محصول در دسترس مردم وجود ندارد؛ ولی در سایت سازنده قیمت این کمبو حدود 60 دلار آمریکا ذکر شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *