Nibbo به شما کمک می کند تا در گوگل جستجوی بهتری داشته باشید.

  • 1389/5/31
  • مهرداد ارجمندی
  • 3

من یکی از طرفداران پروپاقرص جستجو در گوگل هستم . ولی گاهی اوقات به اشتباه در حالی که به دنبال عکس یا فیلم می باشم  در قسمت وب به جستجو می پردازم. جابجایی از جستجو در قسمت وب به عکس نیازمند کلیک مجدد و اضافی است. که اگر این کلیک اضافی کم شود خوشحال می شوم و این جایی است که Nibbo وارد عمل می شود.

Nibbo یک موتور جستجو بر پایه ی Google Search است. برجسته ترین نکته ای که در این موتور وجود دارد این است که  تمام انواع نتایج جستجو را در یک صفحه با یکدیگر ادغام می کند. برای مثال اگر شما کلمه ی “hippos” را در Nibbo جستجو کنید نتایج جستجوی وب سایتها در وسط نمایش داده می شود و در سمت راست شما می توانید نتایج جستجوی عکسی ، فیلمی ، ویکیپدا، اخبار و توییتر را مشاهده کنید. این به شما اجازه می دهد که نتایج جستجو برای شما به خوبی آنالیز و تحلیل شود و به شما کمک می کند که آن چیزی را که به دنبالش هستید پیدا کنید.

ما معتقدیم که جاهای زیادی برای جستجو در فضای وب وجود دارد و ما می خواهیم در این باره کاری کنیم . این همان دلیلی است که Nibbo بوجود آمد : به منظور ارائه ی یک راه پیشرفته برای هرچیزی که شما به دنبال آن هستید. در حالی موتور های جستجوی دیگر در یک زمان فقط یکی از انواع جستجو ها را به شما ارائه می دهند Nibbo درعین واحد می تواند چندین نوع جستجو (عکسی،فیلمی ، وبی و…) را به شما ارئه دهد و همچنین اطلاعاتی از قبیل تعداد نتایجی که در موتورهای جستجوی دیگر قابل پیش بینی است را به شما می دهد. جالب اینجاست که نوع و حالتی که شما به دنبال نتایج می گردید نیز کاملا به خوبی تنظیمات پیش فرض جستجو،قابل تنظیم و خصوصی سازی است .

ویژگی دیگری که در Nibbo وجود دارد عدم حضور دکمه ی “Next” است . کافی است که فقط با غلتک موس صفحه  را پایین بیاورید و نتایج بعدی جستجو به طور خودکار لود می شوند. نتایج جستجو را می توانید  برای دوستان خود ایمیل کنید ، در فیسبوک ، توییتر  ، Delicious، Google Buzz, و Stumble به اشتراک بگذارید.

ویژگی ها :

ادغام تمام انواع نتایج جستجو در گوگل شامل عکس فیلم و جستجوی وب در یک صفحه ی مشابه

بدون نیاز به کلیک کردن بر روی لینکهای بعدی

می توانید تعیین کنید که می خواهید نتایجی از ویکیپدیا و توییتر را ببینید .

نتایج را می توانید ایمیل کنید یا در تعداد زیادی از سایتهای گروهی مانند فیسبوک ،توییتر و …به اشتراک بگذارید.

ابزارهای مشابه : Groovle و Favitt

Nibbo از اینجا قابل دسترسی است

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. با سلام!
    در حال حاضر این سایت به علّت تحریم ها علیه ایران کار نمی کنه.
    بنابراین بهتره حذفش کنید.
    با تشکر!

  2. سلام .
    بله ، متاسفانه به دلیل تحریم علیه ایران امکان استفاده ازش وجود نداره .
    ولی در هر صورت ممنون که اطلاع رسانی کردید .
    موفق باشید ………..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *