سرگرمی روز جمعه : بازی « ناوگان نابودگر»

  • 1389/6/5
  • محمدرضا ارجمندی
  • 2

پس از یک هفته کار و تلاش اکنون زمان کمی استراحت و تجدید قوا برای شروع یک هفته جدید است. ما امروزه راهی عالی برای تسکین و التیام استرس کاری هفته گذشته با در گیر کردن شما در یک بازی تخریبی سیاره ای پیش روی شما می گذاریم. با ما همراه باشید!

بازی Assault Fleet (ناوگان نابودگر)

هدف این بازی منفجر کردن مجموعه ای از سیاره ها با استفاده از سلاح ها و منابعی است که وقتی وارد هر یک از سیستم ستاره ای می شوید، بازی در دسترس شما قرار می دهد می باشد.

پس از آغاز رقابت های تخریب گری خود در بازی، به هر سیاره ای که وارد می شوید بازی به شما مقدار محدودی منابع (resources) برای ساختن ناوگانی از سفینه های فضایی می دهد (گوشه ی بالا سمت چپ تصویر زیر) و نوع سفینه ای که شما می توانید بسازید (با هزینه کردن منابع) در سمت چپ نشان داده شده. برای شروع ایجاد ناوگان تهاجمی خود فقط بر روی منطقه حلقه آبی رنگ کلیک کنید. هنگامی که شما سفینه های خود را  ایجاد کردید آنها به طور خودکار شروع به حمله به سیاره کرده و به شما امکان نظارت بر و فرماندهی میدان نبرد و ساخت کشتی های فضایی اضافی در صورت نیاز را می دهند.

هنگامی که ناوگان شما سفینه های مدافع سیاره ای را شکست دهند بارانی از حملات خود را بر روی این سیاره آغاز خواهند کرد تا زمانی که سیاره دشمن به کل نابود شود.

بووووووم!

با ادامه بازی و همانطور که به دیگر سیارات حمله می کنید با ناوگان دفاعی قوی تری روبرو می شوید. ترفند این است که با برقراری توازن میان حملات و مدافعان و با استراتژی های خود تعداد کافی سفینه  برای نابود کردن مدافعان تولید کرده و به منابع خود هم توجه کنید تا منابع بسیار زیادی را هدر ندهید چون منابع شما محدود است.

همانطور که شما سیاره به سیاره در بازی پیشرفت می کنید امکان به روز رسانی سفینه  های دیده بانی و یا دسترسی به انواع سفینه های جدیدتر را خواهید داشت. هر نوع ارتقاء و یا سفینه های نوع  جدیدتر منابع بیشتری نیاز دارد، بنابراین مراقب باشید که چگونه آنها را مصرف می کنید.

هنگامی که شما انواع جدیدی از سفینه های فضایی را برای ساخت در دسترس داشتید، می توانید با کلیک بر روی نوع مورد نظر در سمت چپ و سپس ایجاد آنها در حلقه آبی رنگ ناوگان جدیدتری خلق کنید.

بالاخره زمان به پایان رسیدن ماموریت تسخیر کهکشان  فرا می رسد…

اگر شما به دنبال راهی برای تفریح و داشتن اوقاتی خوش در طول جمعه خود در خانه هستید ، ناوگان نابودگر راه خوب برای این کار است.  این بازی را از دست ندهید!

بازی Assault Fleet

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. مرسی. اما بازی های خیلی قشنگتری برای گذراندن یک روز تعطیل وجود دارد. چند تا از این بازی ها عبارتند از :

    farm frenzy

    neighbors from hell

    turtix

    green valley

    که این ها بازی های کم حجم بودن که می تونید از اینترنت دانلود کنید.

    بازی ها با گرافیک بالا : Resident evil 5 – Batman – Fifa 2010- Hawx

    برای آن هایی که xbox دارند : gears of war 1-2 – halo 2-3

    آن هایی هم که ps3 دارند: God of war 3- uncharted 2

    1. ما بازي‌هاي مختلفي رو معرفي كرديم كه ميتونيد در اين بخش مشاهده كنيد https://www.gooyait.com/category/entertainment
      ما بازي‌هاي سبك رو انتخاب ميكنيم كه دوستان بتونند انجام بدهند… .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *