به کمک Memories 1000 برای یادبود عزیزان خود صفحه‌ی آنلاین ایجاد کنید.

  • 1389/6/6
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

طبیعی است که وقتی یکی از عزیزان فوت می شود بخواهید داستانهایی از او بیان کنید. اگر خانواده ی شما در نقاط دوری پخش شده باشند یا اینکه دوست داشته باشید از طریق اینترنت با یکدیگر تعامل داشته باشید سرویس مجانی 1000 Memories به شما این توانایی را می دهد تا داستانهای خود را به اشتراک بگذارید همینطور تصاویر را  و همچنین برای یک مراسم یادبود برای دوست یا عضو خانواده ای که اخیرا او را از دست داده اید ، برنامه ریزی کنید.

این سرویس بسیار تمیز و برای استفاده آسان و خوب است به این معنی که تمام اعضای خانواده و دوستان در هر سنی که باشند و با هر سطح و دانشی که از کامپیوتر داشته باشند می توانند با این سیستم بدون اینکه مشکلی داشته باشند کار کنند. داستانهای خود را تعریف کنید ، عکسها را آپلود کنید ، یک کتاب یادگاری را درست کنید یا حتی یک پروژه را آغاز کنید. برای مثال می توانند برای مناسبتی یا عزیز از دست رفته ای پول هم جمع کنند.

سئوالی که این جا مطرح است این است که چرا از سرویسی چون فیس بوک برای این کار استفاده نمی کنیم؟ جواب ساده است خیلی ها هنوز صفحه ای در فیس بوک ندارند و اینکه از آنها بخواهیم برای این امر صفحه ای در فیسبوک ایجاد کنند خیلی محترمانه نیست. همچنین در حالی که فیسبوک تقریبا سایتی تجاری است، Memories 1000 تمیز و کاملا مجانی است. این ممکن است مسئله ای جزیی باشد ولی وقتی که می خواهید یادبود شخص مهمی را در اذهان زنده کنید اهمیت بالایی پیدا می کند .

ویژگی ها

نصب آسان و صفحه ی یادبود مجانی برای عزیزانی که به تازگی آنها را از دست داده اید.

نقل کردن داستانهایی از آنها، آپلود کردن عکس، درست کردن دفتر خاطرات و آغاز یک فعالیت برای عزیزانتان.

مجانی و بدون هرگونه تبلیغی

ابزارهای مشابه : YourTribute و FuneralProgramTemplates.

از اینجا می توانید به  1000 Memories دسترسی داشته باشید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *