ColorSuckr ؛ ایجاد طرح واره‌های رنگی از عکس ها

  • 1389/6/16
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


توسعه طرح های رنگی می تواند گاهی اوقات کار مشکلی باشد ، اما با خدمات آنلاینی مانند ColorSuckr می توانید با آپلود تصویر مورد نظر خود در سرویس تا حداکثر 12 رنگ آن را استخراج کنید. این سایت دارای ویژگی هایی می باشد که ایجاد طرح های رنگی از هر تصویری را بسیار آسان می سازد.

برای مبتدیان می گویم که می توانید آدرس تصویر ، و یا حتی آدرس وب سایت تصویر را به سایت بدهید. اگر  کار دومی را انجام دهید به شما یک لیست از تصاویر قرار گرفته بر  روی آن سایت نمایش داده می شود که شما می توانید عکس مورد نظر خود را از ان لیست انتخاب کنید. این امکانات سبب می شود کار با این سایت برای رسیدن به هدف خود حتی از آن چه فکر می کنید هم ساده تر باشد.

در صفحه اصلی سایت همچنین می توانید به افزونه ویژه فایرفاکس و bookmarklet که به شما اجازه می دهد به سرعت رنگ های مورد نظر خود را از عکس مرود نظر به شکل آنلاین استخراج کنید دسترسی خواهید داشت. من شخصا bookmarklet  را ترجیح می دهم از آنجا که دوست دارم مرورگر فایرفاکس من همواره با کمترین افزونه نصب شده بر رویش اجرا شود تا سریعتر باشد. اگر شما تصمیم به انتخاب شیوه bookmarklet گرفتید تنها به یک کلیک نیاز است و  برای هر تصویری گزینه  “استخراج رنگ از این تصویر”( Get colors from this image) به شکل لینکی در بالای تصویر را دریافت خواهید نمود. کلیک روی این لینک شما را به ColorSuckr می برد جایی که پس از آن میتوانید از تفکیک رنگ ها و دیگر امکانات سایت استفاده کنید.

آخرین چیزی من می خواهم اشاره کنم آن است که می توانید با عمل کشیدن و رها کردن نتایج رنگ در سراسر صفحه توسط ماوس می توانید رنگ هایی از تصویر بیرون بکشید که شما فکر می کنید که در کنار هم و  با هم عالی به نظر می رسند. این سایت بهترین راه برای سازماندهی افکار خود  به شیوه ای عملی و کارآمد است.

پیوندها

صفحه آغازینColorSuckr

منبع: cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *