DropGallery : یک سرویس مجانی میزبانی عکس با آپلود و به اشتراک گذاری ساده !

  • 1389/7/22
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در نظر بگیرید که می خواهید به طور آنلاین با دوستانتان عکس هایتان را به اشتراک بگذارید. به طور طبیعی ممکن است شما این کار را به کمک یک رابط آنلاین که می تواند یک وب سایت که میزبانی عکس ها را به عده دارد انجام دهید. این به بدین معنی است که شما باید هرکس را به طور انفرادی آپلود کنید ، منتظر بمانید تا فرایند آپلود تمام شود ، و سپس URL آلبوم عکس ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. ولی به وسیله ی DropGallery این فرایند به طور چشم گیزی سریع تر و آسان تر خواهد بود.

DropGallery یک سرویس تحت وب است که به عنوان یک راه حل برای میزبانی عکس ها بر روی نت مطرح می شود. در نسخه ی مربوط به کامپیوتر های خانگی فقط برای سیستم عامل های ویندوز ارائه شده است. با این حال یک  نسخه برای سیستم عامل مکینتاش و آندروید نیز در دست ساخت است.

کاربران ویندوز بعد از اینکه برنامه را نصب کردند یک پوشه ی جدید در سیستم خود می بینند. این فولدر را می توانید در “My Pictures”  پیدا کنید. برای آپلود کردن عکس در حساب  DropGallery خود تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس های مورد نظر خود را از کامپیوتر خود به این پوشه ی جدید DropGallery که ایجاد شده است بکشانید. شروع شدن آپلود به طور خودکار اتفاق می افتد. می توانید تا زمانی که عکس ها به طور کامل در حساب شما آپلود می شود کامپیوتر خود را رها کنید و به کارهای خود برسید.

بعد از اینکه عکس های شما آپلود شد می توانید به آلبوم DropGallery آنلاین خود مراجعه کنید و آن را به کمک URL آن به اشتراک بگذارید. بازدید کننده های آلبوم عکس شما می توانند هم به طور انفرادی و به صورت اسلاید شو عکس های شما را ببینند.

یک بسته ی مجانی به شما اجازه می دهد تا حجم 2 گیگابایت فضا در اختیار داشته باشید. برای اینکه حجم بیشتری را در اختیار داشته باشید باید برای آن پول بپردازید.

ویژگی ها :

یک راه حل کار بر پسند برای میزبانی عکس ها

در حال حاضر فقط برای سیستم عامل های ویندوز کار می کند.

بدین نیاز به اینکه شما عکس ها را تک تک آپلود کنید.

بدون نیاز به هیچ گونه پرداختی تا سقف 2 گیگابایت در اختیار دارید.

از اینجا می توانید به DropGallery دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *