مبادله فایل‌های بزرگ بصورت آنلاين به کمک xFiles 

  • 1389/7/22
  • مهرداد ارجمندی
  • 4

راههای زیادی هستند که به کمک آنها شما می توانید فایلهای بزرگ خود را بر روی یک سرور آپلود کنید. با این حال همه ی آنها یک مشکل بزرگ دارند و آن این است که در همه ی آنها یک ریسک ذاتی امنیتی  و وابستگی به سرور وجود دارد. xFiles یک  سرویس انتقال دهنده ی فایل بر پایه ی P2P است که به طور کامل تمامی خطرهای ممکن را از بین می برد یا آنها را کم می کند.

فقط به سراغ xFiles بروید و فایلی را که می خواهید بفرستید انتخاب کنید. هنگامی فایل مورد نظر خود را انتخاب کردید به شما یک URL داده می شود که شما می توانید آن را برای گیرنده ی مورد نظرتان آن را ارسال کنید. وقتی که آنها وارد آن URL شدند و درخواست دادند فایل بر روی کامپیوتر آن ها شروع به دانلود شدن می کند.

این ابزار به یک افزونه ی فلش برای مرورگر شما  نیاز دارد ولی بعد از آن هم همین طوری به صورت یک پارچه کار می کند ! به یاد داشته باشید که اگر در طی فرایند ارتباط خود را از دست دهید و دیسکاکنکت شوید فرایند به طور خودکار لغو می شود.

ویژگی ها :

تبادل ساده ی فایل های بزرگ

بدون هیچ گونه ریسک امنیتی و وابستگی به سرور

بدون محدویت اندازه ی فایل

بدون نیاز به ثبت نام

ابزارهای مشابه : Filevo, iSendr, FileMail, WeTransfer, Senduit, FilesOverMiles و Files.io

در اینجا می توانید به xfiles دسترسی داشته باشید.

منبع : MAKEUSEOF.COM

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. فوق العاده بود …
    ممنون از مطالب ارزشمند و خوبتون و زحماتی که برای سایت می کشید

    1. مرسی خواهش می کنم امیدوارم مورد رضایت شما واقع بشه

  2. shoma ye negahi be yousendit bokon, ye abzar dareh nasb mikoni ro computeret mesle outlook express kar mikoneh, mesle ghand ham asoone. free ham hast ta 100MB. ona boro tarjomeh kon plz

    1. خیلی خوبه که اینجا می یاید و چیزای جدید رو به ما هم معرفی می کنید خیلی ازت ممنونم مرسی باشه چشم در اسرع وقت سراغ اونم می ریم بازم از این کارا بکن هرچیز جدیدی که دیدی معرفی نکردیم بیا به ما هم پیشنهاد بده دستت درد نکنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *