افزونه ای برای فایرفاکس به منظور نمایش خلاصه محتوای تاپیک ها در vBulletin

  • 1389/8/1
  • علیرضا
  • 0

امروزه انجمن های تخصصی و غیر تخصصی بخش جدایی ناپذیری از دنیای اینترنت شده اند . برای بیشتر مباحثی که به ذهن شما خطور میکنند ، انجمن ساخته شده است . از کامپیوتر و برنامه نویسی بگیرید تا امور مربوط به کشاورزی . خیلی از انجمن های دیگر هم هستند که در همه زمینه ها فعالیت میکنند و به قولی برای هر مبحث تالاری را بنا کرده اند .

سیستم های مدیریت انجمن زیادی هم وجود دارند که برخی رایگان و بعضی دیگر تجاری هستند .

یکی از سیستم های مدیریتی بسیار توانمند و در عین حال تجاری سیستم مدیریتی vBulletin است که بیشتر انجمن های بزرگ از آن استفاده میکنند . این سیستم با امکانات بسیار زیادی که در اختیار استفاده کنندگان قرار میدهد به یکی از محبوبترین ها تبدیل شده است .

اگر جزو افرادی باشید که در انجمن های مختلف فعالیت میکنید حتما تا به حال به مشکل دیدن خلاصه ای از محتوای تاپیک ها برخورده اید . مثلا تاپیکی با عنوان ” کار درست گوگل ” را در نظر بگیرید .

اگر حوصله باز کردن تاپیک مذکور نداشته باشید ، احتمالا ماوس خود را روی ردیف مربوط به این تاپیک برده و با ظاهر شدن ToolTip ، خلاصه ای از محتوای تاپیک را مشاهده خواهید کرد .

اما بعضی وقت ها در هنگام خواندن خلاصه تاپیک ، ناگهان ToolTip محو شده و شما دوباره باید ماوس را روی ردیف مربوط به تاپیک ببرید تا خلاصه محتوای آن تاپیک ظاهر شود و اگر بخواهید این کار را به دفعات انجام دهید ، قطعا کلافه شده و تمرکز خود را از دست خواهید داد .

نگران نباشید !!!

یکی از برنامه نویسان خوب ایرانی یعنی آقای بهروز راد ، افزونه را برای مرورگر محبوب فایرفاکس نوشته اند که مشکل شما را خیلی راحت حل میکند . افزونه vbtitleExpander افزونه ایست که شما با نصب آن در مرورگر فایرفاکس میتوانید برای همیشه از شر این مشکل خلاص شوید .

ابتدا این افزونه را از وبسایت گویا آی تی دریافت کرده و سپس آن را نصب کنید . پس از ورود دوباره به تالارهای مورد نظرتان دیگری نیازی نیست برای دیدن خلاصه محتوای تاپیک ها با ماوس روی آن ها حرکت کنید . چون خلاصه هر تاپیک زیر آن به صورت Bold نوشته شده است .

تاپیک مربوط به خبر در وبسایت برنامه نویس

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *