ارمغان Flash videos برای Iphone توسط Skyfire

  • 1389/8/17
  • مسعود شرفی
  • 0

شاید در مورد رقابت مرورگرهای وب شنیده باشید رقابت بین IE, Firefox, Chrome, Opera, Safari که برنده واقعی این رقابت کاربران این نرم افزارها می باشند. خوشبختانه همین رقابت در دنیای تلفن های همراه نیز وجود دارد، Skyfire و Opera از معروف ترین Browserهای دنیای موبایل می باشند.

طبق اخبار منتشر شده 2.0 Skyfire با امکانات جدید از دیروز(3 نوامبر) ارائه شده است. از جالب ترین ویژگی های این نسخه از نرم افزار امکان تماشای Flash video ها برای تلفن های Iphone می باشد.

البته این ویژگی هنوز دارای مشکلاتی می باشد اما در هر حال Skyfire نسبت به Safari(مرورگر پیشفرض آیفون)بسیار بهتر عمل می نماید و این مدیون تبدیل Flash video ها به HTML5 در سرورهای Skyfire  بصورت اتوماتیک قبل از streaming ویدئوها در آیفون می باشد.

Skyfire جدید قابلیت های دیگری نیز به همراه دارد از جمله Facebook and Twitter sharing و Desktop mode که هر یک به نوبه خود جالب به نظر می رسد. به عنوان مثال Desktop mode به شرایطی اطلاق می گردد که در آن مرورگر خود را به عنوان یک Desktop به وب سایت میزبان معرفی نموده که در نتیجه امکان خلاص شدن از نسخه موبایلی سایت ها میسر می گردد.

از ویژگی های دیگر این نسخه از Skyfire قیمت 1.99 دلاری آن(برخلاف سایر رقبای رایگانش نظیر Opera mobile) می باشد.

البته Skyfire جدید دارای نسخه اندرویدی نیز می باشد و در این زمینه نیز به رقابت با Opera خواهد پرداخت. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این مرورگر جدید می توانید به وب سایت www.skyfire.com مراجعه نمایید.

منبع Gsmarena Blog

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *