بررسي حرفه اي Netvertible

  • 1389/8/22
  • سهيل آرمان خواه
  • 1

مدتی است در بازار سرو کله دسته خاصی از نت‌بوک‌ها که از سوی شرکت‌های مختلف ساخته شده‌، پیدا شده که از آنها با نام‌های نت‌بوک/ تبلت، هیبرید (دو رگه) و Netvertible یاد می‌شود. Netvertible یعنی نت‌بوکی که صفحه نمایش لمسی دارد. این اصطلاح از ترکیب دو واژه Netbook‌ و convertible (به معنای قابل تغییر) درست شده است! همان طور که از اسم این گجت‌ها برمی‌آید، صفحه نمایش لمسی آنها را می‌توان به آسانی چرخاند و در موقعیتی قرار داد که بتوان از نت‌بوک مثل یک تبلت استفاده کرد.

Netvertible، یعنی یکی بخر، دو تا ببر! یا یک تیر را با دو نشان زدن. با خرید یک Netvertible، می‌توانید تبلتی داشته باشید که قدرت پردازشی، بیشتر از تبلت‌های روتین دارد و سیستم عامل مورد علاقه‌تان را هم داراست.

بهترين سايتي كه در اين زمينه ميتونين پيدا كنين كه به صورت تخصصي به بررسي عملكرد اين محصولات بپردازه  و با هم مقايسهه كنه و امتياز دهي بكنه اين سايت هست

پينوشت:

البته گويا آي تي در مقاله اي به معرفي برترين اين مدلها پرداخته است

هدف من از ارائه اين مطلب تنها ارائه سايتي تخصصي در اين زمينه براي شناساندن خوانندگان اين سايت با اين وسائل است و به ارائه جزئيات بيشتر نميپردازم(و اينگونه بود كه خداوند گوگل را خلق كرد!)

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *