محافظت از کامپیوتر با آنتی ویروس قدرتمند ایرانی Sheed

  • 1389/8/30
  • مهدی صمصامی
  • 158

همانطور که همه ما می دانیم، امروزه با وجود تعداد بسیار زیادی از ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی و مخرب، وجود یک آنتی ویروس و یک نرم افزار محافظت کننده بر روی کامپیوتر (البته با سیستم عامل ویندوز) یک امر ضروری و مهم می باشد. شاید بتوان با اطمینان گفت قطعا یکی از نرم افزارهایی که پس از نصب ویندوز باید نصب کنید، آنتی ویروس ها و نرم افزارهای فایروال می باشند.

در طی سال های اخیر، نرم افزارهای محافظت کننده و آنتی ویروس های زیادی به جامعه نرم افزارها وارد شده اند. بعضی از این دسته نرم افزارها همواره برای محافظت از فقط یک دسته از عوامل مخرب (تروجان ها یا SpyWare ها یا …) به وجود آمده اند که طبق اطلاعاتی که از آن ها به دست آمده که طبق اطلاعات منتشر شده، اطمینان به آن ها کار درستی نیست. از آن طرف نرم افزارهایی کلی و جامع برای مقابله با تمام دسته های عوامل مخرب ارائه شده اند. از مهم ترین و معروف ترین این نرم افزارها می توان به NOD32، Kaspersky، AVG، McAfee، Avast، MS Security Essentials، Avira، Zone Alarm، BitDefender و … اشاره کرد. هر یک از کاربران بسته به هزینه، نیاز، کاربرد و نوع سیستم خود از هر یک از این برنامه ها استفاده می کند.

با اینکه نرم افزارهای قدرتمندی (مثل نمونه های بالا) وجود دارند، اما با این حال باز هم نرم افزارهایی تولید می شوند که واقعا ارزش امتحان و یا کمی اطمینان را دارند!!! و اما اگر بدانیم که این نرم افزار داخلی است و ساخت برنامه نویسان خودمان است، اوضاع بهتر می شود. در این مطلب قصد دارم آنتی ویروسی قوی و فوق العاده و علی الخصوص ایـرانی را به شما معرفی کنم.

آنتی ویروس Sheed (شید) یک نرم افزار ضد ویروس و حفاظت کننده قوی و عالی است که توسط برنامه نویس خوب کشورمان آقای آرمان نیری طراحی و تولید شده است. این آنتی ویروس یکی از نرم افزارهای جدید در عرصه ابزارهای محافظت کننده است که می تواند امنیت را برای شما به ارمغان آورد. از این پس می توانید اسم این برنامه (Sheed) به عنوان یکی دیگر از برنامه های مفید در این زمینه به ذهن بسپارید.

این برنامه، آنتی ویروس جدیدی است که با ترکیب دو موتور آنتی ویروس خارجی ساخته شده است؛ اما مسلما این تنها قسمتی از آنتی ویروس شید است. در واقع، ویژگی اصلی این ضد ویروس شید استفاده از تکنولوژی های جدیدی است که باعث سرعت بخشیدن به عملکرد آن و در نتیجه سبک و راحت بودن می شود. اگر چه تعدادی از این تکنولوژی ها در سال های اخیر در برخی از نرم افزارهای مشابه استفاده شده است؛ اما تعدادی از آن ها کاملا منحصر به فرد بوده و در واقع استفاده از همین تکنولوژی هاست که به شید این امکان را می دهد که حتی با داشتن دو موتور از لحاظ سرعت و کیفیت نه تنها چیزی از آنتی ویروس های تک موتوره کم نداشته باشد، بلکه در مواردی حتی سریع تر عمل کند. اگر شما به صحت این اطلاعات شک دارید، نگران نباشید؛ چون شید کاملا رایگان است و می توانید آن را امتحان کنید و عملکرد آن را ببینید.

همانطور که گفتم با اینکه نمی توان به آنتی ویروس های جدید به اندازه آنتی ویروس های محبوب و معروف اطمینان کرد؛ ولی استفاده و تست این برنامه واقعا برای من راضی کننده بود و به همین دلیل امتحان آن را به همه کاربران پیشنهاد می کنم (برای دانلود می توانید از لینک اول در پایان مطلب استفاده کنید). شما می توانید پس از نصب به صورت خودکار آن را بروز رسانی کنید و حداکثر استفاده را از آن ببرید. البته نباید محیط فارسی و کاملا ساده و علاوه بر آن رابط کاربری فوق العاده آن را از یاد برد. در تصویر زیر می توانید پنجره نرم افزار هنگام شناسایی ویروس را مشاهده کنید :

صفحه اصلی سایت آنتی ویروس
تصاویری از محیط آنتی ویروس
صفحه گزارش مشکلات و نواقص احتمالی
درباره طراح و برنامه نویس نرم افزار (آرمان نیری)

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 158 دیدگاه
  1. با سلام
    نمی دانم این آقایی که میگویند در آنتی ویروس شید هیچ تخصصی استفاده نشده است واقعا متخصص است؟،من یکی از بزرگترن برنامه نویس های ایران هستم و در یک کلمه میگم قدرت فوق العاده ضد ویروس شید از دو موتور این برنامه نیست از تخصص این شخص طراح است که به بهترین نحو ترکیب کرده و من واقعا قدرتش رو تحسین میکنم و به نظرم کار بسیار پر افتخاری کرده،درسته که اشخاص عقادیشون نسبت به یک چیز یکی نیست اما به نظرم این نظری که برخی دوستان میدن صادقانه نیست به نظرم با غرض های شخصی برخی نظرات داده میشوند و شرکت های بزرگ آنتی ویروس در ایران باید کمی خویشتنداری کرده و از این جور اختراعات استقبال کنند نه اینکه به اسم های مختلف کامنت بزارند و بعدا معلوم بشه که از طرف این شرکت ها بوده زیرا که دارند کاربران خود را از دست میدهند و می خواهند فضا را مسموم کنند،من خودم از این بابت مطمئنم چون حداقل دو نفر از این آقایان نظر دهنده را می شناسم

    1. سلام دوست عزیز
      کاملا با شما موافقم… البته خودم کامل نتونستم تستش کنم چون لایسنسش رو نخریدم.
      شما به نظرتون ارزش خرید داره؟؟؟

    2. دقیقا همینطوره، در ضمن این اصلان دزدی نیست چون ایران در جامعه بین المللی در قوانین کپی رایت نیست، پخش این آنتی ویروس (البته در ایران) هیچ مشکلی نه از نظر شرعی داره نه قانونی، در ضمن تاییدیه هم داره 🙂

  2. همین که کاری صورت گرفته خوبه
    هیچ چیز بی عیب نیست
    ان شا اللله که بتونه مستقل شه

  3. بله دوست عزیز ارزش خریدن را دارد و من که تجربه ی خودم از این آنتی ویروس مثبته،دوما اینکه یک سری میگویند که چرا قانون کپی رایت را رعایت نکرده می خواستم بپرسم که اصلا مگه توی ایران چنین قانونی وجود دارد؟خود شما هر چی برنامه توی کامپیوترت هست کرک شده است و کپی رایت رو رعایت نکردی،اصلا توی ایران کپی رایت رعایت نکردن در مورد چیزای ساده هم اینقدر رواج داره که الان باید کل ایرانو جمع کنن واسه رعایت نکردن قانون کپی رایت،بعدشم که اصلا فکر میکنی با این وضع تحریم چنین مجوزی امکان پذیره؟اصلا این شرکت ها حاضر با مذاکره با شرکت های ایرانی نیستند بعدشم فکر میکنی که یک شرکت نوپایی که تازه اومده توی بازار میتونه زدوبند داشته باشه با این ابر شرکت ها یا اصلا با این شرکت های کوچیک مذاکره نمیکنن یا اگر مذاکره کنن پول های هنگفتی میگیرن که این شرکت های نو پا قادر به پرداخت اون نیستند مگر اینکه بیان لایسنسشونو به جای 6500 مثل اونا بکنن 40و50 هزار تومان تا بتونن این پول های هنگفت این شرکت ها رو بدن(تازه اگه این شرکتا حاضر به مذاکره بشن)،من خودم شرکت دارم و سیستم این جور مذاکره ها رو میدونم

  4. من رفتم دانلود کنم ، نوشته بود فعلا نسخه های 64 بیتی پشتیبانی نمیشه . حیف شد . دوست داشتم امتحانش کنم ……

  5. با سلام .

    من می خواستم که این آنتی ویروس را بخرم که یکدفعه سایتش از طرف نود 32 بسته شد !!

    مجبور شدم که یک ویندوز 7 بریزم !!

    به نظر من هم شما این کار رو انجام بدهید !!

    ویندوز xp من نود 32 نصب شده و در ویندوز 7 شید !!

    خیلی جالب است !!

    من که داشتم اسکن می کردم شید 50 تاویروس پیدا کرد ولی نود 32 پیدا نکرد !!

    تازه شید هم بروز نکردم یعنی از نسخه رایگان که آپدیتش برای آذر 89 است رو استفاده می کنم !!

    اگه آپدیتش کنم چند تا ویروس پیدا می کنه !!!

  6. به هر حال این آنتی ویروس هیچ افتخاری نداره چون قلّابیه و یه کپی. در ضمن اگر بعضیا واقعاً می خوان از محصولات ایرانی حمایت کنن که من هم موافق این قضیه هستم می تونن در مورد آنتی ویروس ایمن صحبت کنن . به جای اینکه در مورد یه آنتی ویروس قلابی صحبت کنند هر چند این آنتی ویروس خوبه کارش اما کپی هستش.

    من فقط می خوام بگم اگر واقعاً می خواین از تولید کشور حمایت کنین. ضد ویروس ایرانی ایمن 17 سال هست که داره فعالیت می کنه و کاملاً هم ایرانی هستش اما چرا کسی اسی ازش نمیبره؟
    آیا واقعاً قصدتون حمایت از تولید داخلی هست یا تبلیغات؟

    1. سلام.
      اگر یک نگاهی به تمامی این نظرات بکنی این موضوع واست کاملا روشن میشه که تمام کسانی که دارن از شید استفاده میکنن و اومدن اینجا نظر دادن همه راضی بودن و از اون دفاع کردن.
      من لینوکس شریف که ایرانی هست رو نصب کردم و نیم ساعت بعد سی دی رو شکوندم (شوخی هم نمیکنم) حالم بهم خورد. از این تبلت های ایرانی مزخرف هم حالم بهم میخوره یا این گوشی های جی ای ایکس چون پدرم داره و تجربه استفاده رو دارم کپی چینی هست اما این آنتی ویروس با اینکه باز هم کپی استفاده کرده اما ابتکاراتش جالب هست و خیلی هم قوی تر از بقیه عمل میکنه. تمام نظرات مثب اینجا همه از طرف کسانی بوده که دارن استفاده میکنن نه کسانی که فروشنده هستند و میخوان این آنتی ویروس رو بفروشن. معمولا میگن باید از کسی که تجربه داشته سوال کنی.
      نکته جالب اینجا همین هست تمام کسانی که تجربه دارن و دارن فریاد میزنن بابا این از نود ۳۲ و کاسپر بهتره اما اونایی که حتی رایگانش رو دانلود نکردن اومدن دارن بدگویی میکنن.
      میتونم بپرسم با چه اطلاعاتی شما دارین این بدگویی ها رو میکنین؟؟؟؟ تمام مراحل طراحی شید رو دیدن که دارین با جدیت تمام بدگویی میکنین.

  7. آره امیر راست میگه منم که نود داشتم سایت شید را فیلتر کرده بود!!!!! واقعا چه کاری!!! فکر کنم این نشانه ی ضعف نود باشه آخه بهش بگو مرد حسابی برای اینکه کابران خودتو نگه داری به یک سایت بنده خدای دیگه چه کار داری؟من هم از این کارش خیلی عصبانی شدم شاید این نود بخواد پس فردا هر سایتی رو دلش میخواد واسه ما ببنده!مثل فیلترینگ ایرانه خوب دیگه!کابر باید خودش تشخیص بده کدوم سایت بره یا نره!منم لجم در اومد نود را پاک کردم رفتم سایتشونو دیدم و لایسنسش هم گرفتم! 😉 توی سایتش هم چیزی که اول نظرمو جلب کرد همین تاییدیه سالم بودن سایت بود فکرکنم اونا هم دست روی دست نذاشتن!
    http://www.siteadvisor.com/sites/sheedantivirus.com

  8. سلام به همگی
    من به تازگی این آنتی ویروس رو امتحان کردم واقعا عالیه هم از لحاظ سرعت هم از لحاظ کارایی
    من تقریبا از همه آنتی ویروسهای معروف مثل نود و آویرا و مک آفی و آواست و ای ویجی و … استفاده کردم هر کدوم یه مشکلی دارن مثلا یکی سرعت کامپیوتر رو کاهش میده و یکی ویروسها را به خوبی نمی شناسه و …
    مشکل اصلی این آنتی ویروس اینه که فعلا امکان خرید و بالطبع آپدیت اون وجود نداره ظاهرا سایتش توسط شرکت نود بسته شده
    به نظر من اگه این آنتی ویروس تبلیغات خوبی داشته باشه و سایتش باز بشه ( البته چند وقت پیش باز بود و من تونستم دانلودش کنم ) با این قیمت و کیفیتش می تونه جای آنتی ویروسهای دیگه رو به راحتی بین کاربران ایرانی و حتی خارجی بگیره
    برای سازندگان اون آرزوی موفقیت روز افزون دارم
    با تشکر از همه

  9. شید آنتی ویروس بسیار خوبی هستY؛ عوض کوبیدن یک محصول (اصلا مهم نیست کجایی هست، چه ایرانی چه خارجی) سعی کنیم رقابت سازنده داشته باشیم آقایان شرکت ایمن…

  10. نه بچه ها آپدیت میشه من دیروز اینو گرفتم آپدیت هاشم درسته از خودشونم که پرسیدم گفتن که آپدیت ها همه از طریق سرور خودشونه و قطعی نداره،منم که آپدیت های تا به امروزشو گرفتم،فقط تنها کاری که نود کرده اینه که کسانی که نود رو سیستمشونه رو بلاک کرده که نتونن توی سایتشون برن

  11. آره منم دارم ازش استفاده میکنم و آپدیت میشه و راضی هم هستم،آپدیتاش هم روزانست و توی گزارشات خود برنامه هم میشه از تاریخ دقیق و ساعت آپدیت های این دو تا موتور با خبر شد،من که تا حالا چیز بدی ازش ندیدم تا بیبینیم چی میشه!!!!

  12. بچه ها این انتی ویروس به نظر من جزو برترین هاست به خدا

    من قبلا مک افی داشتم بد نبود ولی وقتی اومدم شید را نصب کردم حدودا در تاریخ ۱۳۸۹٫۶٫۲۰ اینا دیدم بدون اپدیت اومده چند هزار تا ویروس و تروجان و ویرسو اتوران را شناسایی کرده و مشتاق شدم تا بخرم و وقتی هم که خریدم اپدیتش کم بود نسبت به مک افی برای بار اول حدود ۲۰ مگابایته و بارهای بعدی اگه با دی اس ال باشه روزانه ۱۰۰ کیلوبایته فکر کنم و سریع اپدیت میشه و برای دیال اپ هفتگی ۱ مگابایت حساب کنیم ۱۵ دقیه ای اپدیت میشه و از همه مهمتر اینه که دوموتوره هست و سرعت را پایین نمیاره و …

    به خدا قسم میخورم این از مک افی خیلی بهتره ااز کسپراسکای هم همین طور ولی چون من اویرا را نصب نکردم نمیتونم نظر بدم

    موفق باشید

    www.MobileTak.com

  13. میشه یه لینک دانلود بدون فیلتر بزارین بالای وب سایت تا ما دو ساعت دنبال یه لینک بدون فیلتر شده نگردیم یه لینک مستقیم دانلود تا مچل نباشیم کل سایت که فیلتر شدس از کجا باید دانلود کنیم خدا داند خودش

    1. دوست عزیز، این سایت فیلتر نیست. هر کی روی سیستمش نود32 نصبه، نمیتونه از این سایت بازدید کنه چون نود32 از کار “شید” خوشش نیامده و سایتش رو بلاک کرده! فکر کنم اگه نود32 رو خارج کنید، بتونید از سایت “شید” بازدید کنید.
      www.sheedantivirus.com

  14. سلامي با افتخار به جوان ايراني مبتكر ساخت اولين آنتي ويروس دو موتوره . soft خوبيه
    جالبه و از همه مهمتر اينكه جاي كر بيشتر ميتونه داشته باشه .
    با آرزوي موفقيت
    ميثم

  15. اقا دوباره سلام حق با شما بود باید ناد 32 رو پاک میکردم الان پاکش کردم دارم شیدو نصب میکنم
    اعصبانیت بخاتر این بود که یه انتی ویروس ایرانی هست ولی این ناد امده نمیزاره دانلودش کنم الان خوشحالم که دارم دانلودش میکنم خیلی ممنون از راهنمایتون

  16. سلام یه سوال مگه استفادش مجانی نیست باید بخرمش تا ازش استفاده کنم به روز رسانیش کنم نمیشه مجانی باهاش کار کرد

  17. دوست من نسخه ی 30 روزه ی رایگانش از طریق پسته همراه با سی دی،من گرفتمش 30 روزه رو،سی دی هم انگار آپدیتاش از دانلود برنامه توی سایت بروز تره

  18. بازم سلام
    من بچه روستای رودبارکی هستم میخاستم بسته 30 روزشو بگیرم ولی دیدم برای روستا مارو ساپورت نمیکنه بعد من عابر بانک پارسیان یا سامان ندارم صادراتو ملی و سپه دارم اگه میشه اینارو ساپورت کنین خیلی ممنون میشم بعد من بچه گیلانم و روستای رودبارکی چیکار کنم حالا برای گرفتن بسته 30 روزش

    1. دوست عزیز اینجا که نمایندگی فروش نیست که این سوالات رو میپرسید! این جور سوالات رو از خودشون بپرسید:
      http://www.sheedantivirus.com/support.html

  19. این که سایتش خودش ویروس داره. اصلا ناد۳۲ نمیزاره سایتش باز بشه.
    واقعا خسته نباشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن. سایتش که اینطوره آنتی ویروسش چجوریه!!!!

    1. دوست عزیز، این سایت ويروسي نیست. درصفحه اول سايت هم تاييده مکافي وجود داره اما هر کی روی سیستمش نود۳۲ نصبه، نمیتونه از این سایت بازدید کنه چون نود۳۲ از کار “شید” خوشش نیامده و سایتش رو بلاک کرده! فکر کنم اگه نود۳۲ رو خارج کنید، بتونید از سایت “شید” بازدید کنید. ضمنا به همون دليلي که گفتم، نود٣٢ فايل نصب شيد رو هم ويروسي ميشناسه!

    2. http://referer.us/r/2/?u=http://www.siteadvisor.com/sites/sheedantivirus.com

      اینم لینک تاییدیه مک آفی که در سایت شید آوردن 🙂

  20. بله کاربر صائب راست میگوید،این کار نود به خاطر اینه که نود تمام کاربراشو داره توی ایران از دست میده(مثلا یکیش خود من که نزدیک 3 سال بود که یکی از مشتریان این آنتی ویروس بودم و وقتی شید رو از یکی از دوستانم گرفتم و “”دیدم واقعا دست نود درد نکنه که روی سیستمم 40 تا ویروس بوده و میزده پاک! و شید اونو پیدا کرد دیگه نود رو بیخیال شدم و شید رو استفاده کردم)به همین خاطر این کارو کرده ما رو باش واسه لایسنس چه شرکتی پول میدادیم!تا حالا ندیده بودم شرکتی به خاطر منافع مالی بیاد یک سایت رو ویروسی اعلام کنه و نذاره کاربراش برن توی سایت!!والا به خداااااااا!!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *