بكش بكش آنلاين با ميني كليپ!

  • 1389/8/30
  • سهيل آرمان خواه
  • 2

سايت miniclip يكي از بزرگترين سايتهاي ارائه بازيهاي فلش حرفه اي به صورت رايگان در جهان هست كه طرفداران ميليوني داره و از بچه تا پير مرد رو به خودش جذب كرده!

توي اين سايت هر هفته بازي هاي حرفه اي جديدي گذاشته ميشه .تمام بازيهاي اين سايت رو با اينترنت زغالي هم ميتونين بازي كنيد!

شما هم ميتونين به  صورت مهمان در اين سايت بازي كنيد و هم يتوانيد براي خودتون يك اكانت رايگان با يك گراواتار زيبا بسازيد و در اونجا با اعضاي ديگه به مسابقه بپردازيد دوست پيدا كنيد و بازيهايي رو به ليست علايقتون اضافه كنيد و حتي ركورد جديدي در يك بازي براي خودتون به ثبت برسونين

از اين سايت هرچي بگم كم گفتم .براي اينكه بيش از اين توضيح ندم مستقيما دو تا از بهترين بازيهاي سايت رو كه هميشه در صدر top 10 هستند رو براتون ميذارم  ميتونين خودتون قضاوت كنيد

اين سايت حتي بازي آنلاين اجتماعي هم داره و شما ميتونين در محيط بازي با افراد آنلاين در سراسر اينترنت به گفتگو بپردازيد .حتي يك بازي فوتبال حرفه اي هم در اين سايت وجود داره.تعداد بازي هاي اين سايت خيلي زياده .پيشنهاد ميكنم اسمش رو به خاطر بسپاريد و حتما امتحانش كنيد.

در اين سايت همه بازيها دسته بندي شدند و شما به راحتي ميتونين بازي مورد علاقه خودتون رو انتخاب بكنيد.دسته بندي بازيهاي اين سايت بدين شرح است:

action – puzzle – multiplayer -sport -more

براي ديدن بقيه دسته بندي ها كافيه روي گزينه more كليك كنيد تا پنجره كوچكي زيرش باز بشه و شما با بيش از 60 دسته بندي متفاوت روبرو ميشويد.

علاوه بر اين بخشي به نام sketch star هم در اين سايت موجود هست كه ابزاري براي ترسيم نقاشي هاي حرفه اي را براي كاربران فراهم مي آورد.

در بالاي صفحه اصلي سايت پنجره بزرگي براي نمايش آخرين بازيهاي اضافه شده به سايت و همچنين داغترين بازيها نيز مشخص شده اند و شما ميتوانيد بازي مورد علاقه خود را مشترك شويد و در كنتر پنل شخص خود آن را دنبال كنيد تا ديگر لازم نباشد در ميان اين همه بازي دنبالش بگرديد.

ميتوانيد با ديگر كاربران رقابت كنيد و يا در جامهايي شركت كرده و برنده مدال شويد كه اين مدال در كنترل پنل شما تا ابد نمايش داده ميشود

براي عضويت در اين سايت بايستي گراواتاري هم داشته باشيد كه از ابزار فوق العاده جالبي براي طراحي گراواتار مورد علاقه خود بهره خواهيد برد.

در زير دو بازي معروف بكش بكش و يك بازي بيليارد كه هر سه از مشهورترين بازيهاي سايت هستند را لينك كردم.در پست هاي بعدي به معرفي ساير بازيهاي جذاب اين سايت خواهم پرداخت

canyon shooter

comando 2

8ball

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام .
    خسته نباشید
    می خواستم بدونم چطور میشه در بازی بیلیارد عکس خودتو اضافه کرد ؟ ممنون میشم جواب بدید؟

    1. سلام باید رو جیمیلت عکس بزاری تا اونجا هم بیاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *