به کمک Muvizu انیمشن های خارق العاده درست کنید و آنها را به اشتراک بگذارید

  • 1389/8/30
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

Muvizu یک نرم افزار رایگان است که ساده تر از هر ابزار دیگری به شما کمک می کند انیمیشنهای سه بعدی معرکه ای درست کنید. در این برنامه دیگر نیازی نیست تا برنامه نویسی های پیچیده یا طراحی گرافیکی  بلد باشید چرا که در خود Muvizu کتابخانه ی کاملی از انیمشن های مختلف است که به شما خیلی کمک می کند. به طور نمونه دیگر لازم نیست برای کار خود یک پشت زمینه طراحی کنید چون خود Muvizu حداقل صد تصویر پیش فرض در کتابخانه دارد.

در Muvizu یک جامعه ی پر شور و حرارت آنلاین هست که شما می توانید بعد از آنکه انیمیشنی را ساختید آن را به اشتراک بگذارید .می توانید عکس ها،  اسکریپتها و قطعه های صوتی را که ساختید با دیگر انیمشین دوستان و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به اشتراک بگذارید. می توانید گالری ها را ببینید، نظر بدهید ، سوالات خود را در فروم های مربوطه  مطرح کنید و به کمک یک URL  که به صورت دائمی به هر انیمیشن داده می شود ، انیمشنهای دیگر دوستان و افراد سایت را ببینید.

Muvizu همچنین دارای یک بسته ی آموزشی کامل است که به کمک آن شما همه ی چیزهایی را که باید یاد بگیرید می آموزید تمام نکته و مطالبی که بدردتان می خورد در آن جمع آوری شده است.

برای اطلاعات بیشتر فیلمی را که در زیر آمده است تماشا کنید :

محل فیلم

ساخت یک انیمیشن ساده به کمک Muvizu :

محل فیلم

ویژگی ها :

ساخت انیمیشن های سه بعدی به سادگی

به اشتراک گذاری انیمیشن ها با دیگران

مشاهده گالری ها و نظر دادن به آنها

تماشای آموزش ها و یادگیری نکات و کارهای مفید

پرسیدن سئولات خود در فروم های مربوطه

ابزارهای مشابه : Memoov, GoAnimate, Xtranormal و AniBOOM

از انیجا می توانید به muvizu دسترسی داشته باشید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *