به کمک Join.Me هرچیزی را که بر روی صفحه نمایش شما رخ می دهد به طور آنلاین اشتراک بگذارید

  • 1389/9/2
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید در جایی یا برای کاری صفحه ی مانیتور خود را به نمایش عده ی زیادی بگذارید مثلا هنگامی که می خواستید مطلبی را برای عده ای شرح دهید . گاهی اوقات این کار بسیار وقت گیر است و ممکن است شما در انتهای کار هم نتیجه ی مورد دلخواه خود را بدست نیاورید. به طور معمول باید یک  سری کارهای  پیچیده انجام دهید  تا به طور مناسب بتوانید ارئه ای را که می خواهید داشته باشید ، به خوبی برگذار کنید. با این حال به کمک Join.Me این مشکل هم به سان دیگر مشکلاتی که داشتتید حل شده است. و می توانید در عرض چند ثانیه کارتان را به نمایش بگذارید.

Join Me یک برنامه ی کاربردی برای ویندوز است که به شما کمک می کند هرچیزی را که بخواهید و هرچیزی را که بر روی کامپیوتر شما باشد به نمایش عموم بگذارید. برای کار با Join.Me فقط کافی است فایل اجرایی آن را که 1.3 مگابایت است دانلود کنید و دیگر نیازی هم به نصب ندارید. یک پنجره در بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود یک URL به شما داده می شود که به وسیله ی آن می توانید چیزهایی را که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید. کسانی که به این URL می روند به طور آنلاین می توانند هر آن چیزی را که بر روی کامپیوتر شما رخ می دهد ببینند.

از طریق این برنامه ی کاربردی که بر روی دسکتاپ شما قرار می گیرد شما می توانید بفهمید که چه تعداد از آن URL و در واقع صفحه نمایش شما بازدید می کنند. می توانید به کمک برنامه نام مستعار خود را هم تغییر دهید این نام به طور پیش فرض “Presenter” می باشد. همچنین می توانید به تمام کسانی که از صفحه نمایش شما بازدید می کنند پیام فوری بفرستید

هر زمان که بخواهید می توانید از طریق برنامه ای که بر ریو دسکتاپ شماست ، این ویژگی را نگه دارید یا به طور کامل آن را قطع کنید تا کسی دیگر نتواند صفحه نمایش شما را ببیند. همچنین برای رفاه حال شما و بازدیدکننده ها Join Me یک ویژگی مفید به شما ارائه می دهد که از طریق آن شما و هرکسی که به URL شما مراجعه می کند در یک کنفرانس با شما و دیگران در ارتباط باشد و با یکدیگر مکالمه کنید.

ویژگی ها :

یک رابط کاربری خوب و ساده برای شما تا هرآنچه را از صفحه نمایش خود بخواهید به اشتراک بگذارید ( برای ویندوز )

به دیگر کاربران امکان این را می دهد تا از طریق مرورگرهای خود هرآنچه که در صفحه نمایش شما رخ می دهد را ببینند.

بدون نیاز به نصب و ثبت نام

فراهم کردن ویژگی خوب کنفرانس با تمامی افراد حاضر و خود شما

به شما اجازه می دهد به هرکسی که بخواهید پیام ارسال کنید.

ابزارهای مشابه : GoView, FreeScreenCast, Mikogo, Screencast-O-Matic, Screen2 و CrossLoop

از اینجا می توانید به join.me دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *