سرگرمی روز جمعه : توپ ها!

  • 1389/9/5
  • محمدرضا ارجمندی
  • 1

اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای گذراندن مفرح بخشی از بعدازظهر جمعه خود هستید، پس خود را گرم کنید که قرار است سرگرمی ورزشی جالبی را برایتان معرفی کنیم. البته منظور از گرم کردن یعنی کمی تمرین حرکات سریع با ماوس رایانه! زیرا قرار است در بازی All Ball تیم دو نفره خود را بر رقبا پیروز کنید!

معرفی بازی All Ball

هدف از بازی این است که به کمک ورزشکاران توپ های مختلفی را  به سمت بالای صفحه نمایش پرتاب کنید تا قاعده ترکیب “سه توپ هم نوع” رخ داده  و سبب حذف توپ های هم نوع از  ردیف توپ ها شود.

در تصویر زیر نگاهی گذرا به دستورالعمل نحوه انجام بازی آورده شده. در مورد کنترل بازی تمام آنچه نیاز دارید، ماوس رایانه است.

همچنین قبل از انتخاب ستاره ورزشی و  راهنما از میان گزینه های موجود با داستان /تاریخچه کوتاهی  از انها مواجه می شوید که در صورت تمایل می توانید آن را مطالعه کنید!

در بازی سه گزینه برای انتخاب به عنوان تیم تحت کنترل وجود دارد. هر کدام از این تیم ها نقاط قوتی نسبت به سایرین دارند که آن ها را در هنگام بازی نشان می دهند (به عنوان مثال برتری یکی در پرتاب در مقابل برتری دیگری در شوت زدن). پس تیم مورد علاقه خود را انتخاب و آماده ورود به بازی و لذت بردن از ان شوید!

در اولین مرحله از بازی سه ردیف توپ برای شما به نمایش در می آید که باید ان ها بزنید و حذف کنید. از  حرکت ماوس خود برای هدف گیری استفاده کرده و با چپ کلیک کردن بازی کننده را اماده شوت یا پرتاب توپ به سمت بالا کنید. برای انجام ساده تر بازی سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن ردیف توپ ها را خراب کنید زیرا بالای صفحه با گذشت زمان شروع به پایین آمدن می کند. اگر نتوانید در مدت زمان کافی که بازی به شما داده تمام ردیف توپ ها را خراب کنید و دیوار به سطح معینی پایین بیاید بازی تمام شده و شما بازنده اید!Game Over

یک شروع بسیار خوب برای ساخت سه ردیف توپ را می بینید. به آن شخصیت سمت راستی توجه کنید… هر چه آن ستون نورانی (در سمت راشت) بالاتر رود احتمال ان که دیوار یک پله پایین تر بیاید بیشتر می شود.

توجه : ارتفاع ستون نورانی به تناسب پایین امدن دیوار تغییر می کند.

در زیر نمونه ای کامل از ترکیب سه توپ درست قبل از اینکه توپ ها فرو بریزد به نمایش در آمده:

باید عجله کرد؛ دیوار بیشتر و بیشتر رو به پایین می خزد!

به تمام کردن تمام توپ های ردیف آخر نزدیک می شویم. آیا آنها در زمان مناسب تمام می شوند؟

پیروزی! با نگاه کردن به ستون نورانی در سمت راست می بینیم که چیزی نمانده بود که دیوار روی سر تیم ما خراب شود!

هنگامی که یک مرحله را تمام کردید این فرصت را دارید که در صورت تمایل به مرحله بعدی رفته و بازی را ادامه دهید.

در مرحله بعدی ملاحظه می شود که دو ردیف اضافی توپ به ردیف های مرحله قبل اضافه شده و این یعنی کار بیشتر! میزان دشواری بازی قطعا پله پله از  اینجا شروع می شود و با رفتن به مراحل بالاتر سخت تر خواهد شد. ببینیم چند مرده حلاجید!

بازی All Ball

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. bubble trouble رو بازي كردي؟ جمعه كه چه عرض كنم، كل هفته‌ت رو اختصاص مي‌دي بهش بدون اينكه خودت خبردار بشي…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *