گوشی موبایل یا کنسول بازی ؟

  • 1389/9/15
  • ميثاق جراحي
  • 1

انجمن وبلاگ Engadget پست فیلم ویدئویی  جدید ی از دستگاه سونی اریکسون ، با نام کد زئوس  را در سایت گیم اسپات منتشر کرد و توضیح مختصری درباره ی این دستگاه که ترکیبی از تلفن همراه و کنسول بازی است ارائه داد.

. فیلم های به دست آمده توسط انجمن وبلاگ Engadget نشان می دهد  که دستگاه ، کد – Z1 به نام زئوس ، توسط کاربری ناشناخته قرار داده شده است. در این ویدئو نشان داده شده که از تلفن به عنوان یک PSP  به همراه کشویی در زیر گوشی با دکمه ها و انالوگ های اصلی خود کنسول می توان به انجام بازی هایی مشابه پرداخت. انالوگ ها به صورت پد لمسی مشابه  thumbsticks دوگانه عمل می کنند

ویدئو همچنین نشان می دهد که این تلفن همراه سونی اریکسون از سیستم عامل گوگل اندروید 2.3 پشتیبانی می کند  و علاوه بر جی میل ، یوتیوب ، گوگل .می تواند  برخی امکانات موجود بر روی کنسول دستی سونی پی اس پی را به راحتی پوشش دهد.

از دیگر ویژگی  این محصول قابلیت چند لمسی یا همان multitouch است که به کنترل هر چه بهتر بازی ها در این گوشی دو رگه (کنسول-موبایل) کمک خواهد کرد.

برخی عکس ها و تصاویر موجود  یافت شده برای  این گوشی موبایل Playstation phone   تصاویر واقعی نیستند و از انها به Fake pics نام برده می شود .

با وجود  شایعاتی در مورد این محصول , انتشار ان توسط سازندگان برای سال 2011 میلادی  رسما تایید شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *