بيش از 10000 افزونه براي مرورگر كروم

  • 1389/9/23
  • ITTeach
  • 2

مرورگر كروم گوگل، براي پشتيباني كامل از افزونه­ها خيلي دير وارد عمل شد، ولي ظاهرا توسعه­دهندگان اینترنت با جديت در اين زمينه پا پيش گذاشته­اند. موسسه TechCrunch پس از بررسي “گالري افزونه كروم” گزارش مي­دهد كه كروم از مرز 10000 افزونه گذشته است.

كروم هميشه به خاطر سرعت بسيار خوبش مورد تحسين بوده است، ولي بسياري از كاربران به خاطر عدم پشتيباني از افزونه­ها در استفاده از كروم ترديد دارند. با اينكه مرورگر فايرفاكس اندكي كندتر است، ولي تعداد فراوان افزونه­هايش كاربران را به تداوم استفاده از آن ترغيب نموده ­است. هجوم اخير براي استفاده از كروم، احتمالا ارتباط جدي با پشتيباني­اش از افزونه­ها دارد. حالا توپ واقعا در زمين كمپاني Mozilla است، ولي گزارشهاي اوليه درباره Firefox 4‌ بسيار مثبت هستند.

گوگل نسخه­هاي جديد كروم را به سرعت منتشر مي­كند، در حاليكه فايرفاكس به توسعه آرام و يكنواخت معروف است. حتي اگر فايرفاكس 4 برنده اين رقابت شود، كروم ممكن است به زودي دوباره از آن سبقت بگيرد. به نظر شما آيا ماجراي تعداد افزونه­ها فعلا ادامه خواهد داشت؟

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. تشکر حسین آقا .
    خبر بسیار خوبی بود .
    گوگل فوق العادست و محصولاتش هم مثل خودش .
    سه تا مرورگری که از نظر من میتونن توی این رقابت تنگاتنگ دوام بیارن اول کروم ، دوم فایرفاکس و سوم هم اپرا هست .
    سافاری و IE به نظر من شانس زیادی ندارن . البته این نظر منه و نظر سایر دوستان قابل احترامه .

    موفق باشید ……….

  2. بی سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    بنظر میرسد هنوز برای قضاوت کمی زود باشد اما آنچه مسلم است تلاش شما بسیار قابل تقدیر و تشکره و دیگه اینکه بالاخره گوگل هم برای جذب کاربران و ایجاد امنیت برای آنها هر روز پیشرفت کرده و خواهد کرد امید وارم با این مرورگر بشود جلوی هکرها ایستاد و از ارسال مطالب شخصی محافظت کرد . تا دیدار مجدد بدرود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *