دانلود رايگان نرم افزار Adobe Premiere Pro CS5 5.0.3

  • 1389/10/10
  • ITTeach
  • 8

مفيد و مختصر بايد گفت كه اين نرم­افزار نسل ديگري از ويرايش پيشرفته را با خود به ارمغان مي­آورد!

نرم­افزار Adobe® Premiere® Pro CS5  قابليتهاي غيرمنتظره­اي را در زمينه توليد ويدئو ارائه مي­دهد و به لطف “موتور بازپخشAdobe Mercury ” شتابدهي­شده با پردازشگر گرافيكي تحول­آفرين 64 بيتي­اش شما را قادر مي­سازد كه به­طور چشمگيري بر سرعت كار خود بيافزاييد. شما مي­توانيد به راحتي با فرمتهاي ويدئويي مدنظرتان كار كنيد و فرايند توليد را از اسكريپت­نويسي تا ويرايش، رمزگذاري، و انتقال نهايي شتاب بخشيد. با گردش­كارهاي صنعت­محورِ بدون­نوار ساده، كه نياز به تغيير­كد (transcoding) و نوآرايي (rewrapping) فايلها را بدون تغيير كيفيت فيلمهايتان حذف مي­كند، در وقت خود صرفه­جويي نماييد. فايلهاي ويدئويي را با نرم­افزار Adobe OnLocation™ CS5 عملا از هر­گونه دوربين — از جمله دوربينهاي بدون­نوار – دريافت كنيد. پروژه­هاي نرم­افزارهاي Final Cut Pro محصول كمپاني Apple و نرم­افزار Avid را به نرم­افزار Adobe Premier Pro وارد يا صادر كنيد تا بتوانيد قابليتهاي جديدي را با After Effects®، Photoshop®، و ديگر نرم­افزارهاي كمپاني Adobe تجربه نماييد كه با ايجاد يكپارچگي بين ابزارهاي Adobe با پروژه­هاي ايجاد شده در اين ويرايشگرهاي غيرخطي ويدئويي (NLE) در وقت شما صرفه­جويي مي­كنند.

با نرم­افزار Adobe Story، كه يك سرويس آنلاين Adobe CS Live مي­باشد كه با نرم­افزار Adobe Premier Pro يكپارچه مي­شود، با سرعت بيشتري از اسكريپت به صفحه برويد. اسكريپتها را به Adobe Story وارد كنيد تا ليستهاي عكس ايجاد شود، اسكريپتها را در ويدئوها تنظيم كنيد و برشهاي درشتي ايجاد نماييد، و سپس ويدئو را براي ايجاد تجربه­هاي آنلاين جذاب بهينه­سازي نماييد. سرويسهاي CS Live‌ براي مدتي محدود رايگان هستند.

  • كاملا نوطراحي شده براي عملكرد درخشان

موتور بازپخش كاملا نوطراحي شده Mercury Playback Engine در نرم­افزارPremiere® Pro CS5 ارائه شده است كه عملكردي بسيار چشمگير و پيشرفتهايي در زمينه پايداري با خود به همراه دارد. Mercury Playback Engine 64 بيتي، چندهسته­اي و شتاب­گرفته از پردازشگر گرافيكي است كه امكاني روان و همزمان براي ويرايش ارائه مي­دهد.

  • افزايش كارايي با استفاده از گردش­كار (فايل­محور) بدون­نوار

كار با آخرين فرمتهاي بدون­نوار به لطف پشتيباني جديد Adobe® Premiere® Pro براي دوربينهاي XDCAM HD 50، AVCCAM، DPX، و AVC-Intra و همچنين دوربينهاي DSLR و RED. با پشتيباني دروني (native) لازم نخواهد بود وقت ارزشمندتان براي توليد را براي تبديل فرمت يا نوآرايي تلف كنيد، و هميشه به كيفيت اصلي فايل دسترسي داشته باشيد.

  • استفاده از قدرت ابزارهاي خلاق Adobe در پروژه هاي ديگر ويرايشگرهاي غيرخطي (NLE)

مزاياي خلاقانه ابزارهاي Adobe را به كل پروژه توليدي­تان ببريد و به كاوش در قابليتهاي جديد نرم­افزار Adobe® After Effects® و ديگر نرم­افزارهاي Adobe‌ بپردازيد. شما در حين كار با نرم­افزار Adobe Premiere® Pro مي­توانيد با وارد يا صادر كردن پروژه­هاي Final Cut Pro و Avid با همكارانتان تشريك مساعي موثرتري داشته باشيد.

  • ويدئوهاي خود را با متن يا بدون متن (script) به محيط آنلاين ببريد

نرم­افزار Adobe Premiere® Pro با گردش­كارش كه غني از اسناد داده­هاست با Adobe Story، كه يكي از سرويسهاي آنلاين Adobe CS Live است، درها را به روي توليد سريعتر و نتايج بهتر، به­ويژه براي محتواي آنلاين، مي­گشايد. سرويسهاي CS Live براي مدتي محدود رايگان هستند.

قابليتهاي جديد در نرم­افزار Adobe Premier Pro CS5:

نرم­افزار Adobe® Premiere® Pro CS5 به كمك موتور بازپخش Adobe Mercury تحول­آفرين 64 بيتي كه با پردازشگر گرافيكي شتاب مي­گيرد، يك گردش­كار بسيار كارآمد متن­به­صفحه، و پشتيباني از جديدترين فرمتهاي بدون­نوار دوربين كه ويرايش بدون­تاخير را براي شما امكانپذير مي­سازد همه بخشهاي فرايند توليد ويدئو را بهبود مي­بخشد.

نرم­افزار Adobe Premier Pro CS5 براي اجرا به يك سيستم عامل 64بيتي نياز دارد.

دانلود Adobe Premier Pro CS5 5.0.3

منبع: 2daydl

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. اینم از کپی رایت!!!
    هرچند خودم کپی شدش رو نصب کردم،ولی فکر میکنم که نباید اینجوری دیگه بیاد تو یه همچین سایتی!!

  2. سلام به جای صحبت کردن دربارهی سیستم و ژیان و اینکه خودتون هم نمیدونید چرا ازاین حرفها میزنید دانلود این نرم افزاررو درست کنید ممنون

  3. خیلی ممنون خیلی دنبالش گشتم اما نتونستم پیداش کنم فقط ازتوی وب شما گرفتمش بای

  4. پس این دیگه کرک نداره؟ بند و بساط عضو سایت ادوب شدن و نمیدونم تریال و ۳۰ روزه و اینا رو نداره؟ همینجوریه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *