آماده استفاده از اسامی دامنه‌‌های هوشمندتر شوید،دامنه‌‌هاي با پسوند .ng در راه هستند!

  • 1389/10/12
  • ITTeach
  • 0

شايد شما هم متوجه افزایش انفجاری در تعداد دامنه‌های هوشمند با پسوند “ly” در این چند سال اخیر شده باشید. اين دامنه، یک دامنه سطح  بالا و متعلق به کشور ليبي است. هم اکنون يك دامنه جديد وارد بازار شده است و ما تصور مي كنيم كه افراد زیرک در سرتاسر دنیا، در شرف پايه گذاري كارهايشان با  سایت‌‌های .ng هستند.هر چيزي كه مي‌‌تواند به عنوان يك پسوند عمل كند، احتمالا”  ميتواند مقداری سرمایه را به سمت خود جذب کند، و درخصوص اين دامنه جدید نیز، سود حاصل از درخواست برای ایجاد این دامنه‌ جدید، مستقیم به کشور نیجریه سرازیر می‌شود، چون دامنه سطح بالای با پسوند ng متعلق به این کشور است.

انجمن ثبت اينترنت نيجريه (NIRA)27 نفر را بكار گرفته تا شروع به فروش اين دامنه‌‌ها كنند اما بيشتر آنها سايت‌‌هايشان را هنوز به روزرسانی نكرده‌‌اند. بسياري از كمپاني‌‌هاي موجود اينگونه به نظر مي آيد كه اين دامنه ها را بصورت جعل هويت توسعه  مي دهند. بعنوان نمونه ممكن است فيس بوك سایت Facebooki.ng رابخرد.

به همین صورت، خودتان را آماده این حالت کنید که هر كلمه‌ای که  زمان حال استمراري را دارد بصورت يك دامنه اینترنتی در بيايد(توضیح: در زبان انگلیسی، زمان حال استمراری با پسوند سه حرفی ing ساخته می‌شود، و در اینجا منظور نویسنده به همین قضیه است.).بسياري از كلمات دارای پسوند ing وجود دارند كه سايتهاي جدیدی می‌توانند بر پایه آنها ایجاد شوند.اين وضعیت ميتواند ابزار جدیدی را در اختیار کلاهبرداران پست‌های الکترونیکی(ايميل) نيجريه‌‌اي بگذارد تا بتوانند از آن در پروژه‌های کلاهبرداری و فریب اینترنتی خود استفاده کنند.اما به هر حال، از سال نو لذت ببريد و امشب زياد خودتان را درگیر این قضیه پسوند دل نکنید.

منبع: maximumpc

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *