اشکال پیام کوتاه اندروید، همچنان کاربران را آزار می‌دهد

  • 1389/10/13
  • ITTeach
  • 4

به نقل از شبکه (ZD Net)، برخی کاربران اندروید در حال دلسرد شدن از عدم پیشرفت در بهبود یک اشکال(گیر) آزاردهنده خاص مربوط به این سیستم عامل هستند. بسیاری از کاربران گزارش داده اند که یک خطای پیامک در این سیستم عامل(OS) موبایل باعث ارسال پیام ها به شماره ی اشتباه در برخی مواقع می شود. تحقیق سایت گوگل کد نشان می دهد از وقتی که اولین ساختار فرویو (Froyo) در ماه ژوئن جمع آوری شد این امر یک مسئله بوده است. که اکنون با عنوان اولویت متوسط در لیست به ثبت رسیده است.

به نظر می رسد میزان بروز این خطا تا حد بسیار زیادی بسته به شرایط و موقعیت، متفاوت است. برخی کاربران اطلاع داده اند که به مجرد تقاضا قادر به بازسازی آن بر اساس یک سری از مراحل پیچیده می باشند. قسمت دیگر پازل معمول تر است، و شامل ارسال پیام به مقصد اشتباه است. بعضی مواقع زدن آیکون انتقال پیام، یا اعلام پیام می تواند کاربر را به انتقال رشته پیام های اشتباه سوق دهد. این امر می تواند آسان باشد که متنی را بدون توجه به فردی ارسال کنید.

ما هرگز اولین اشکال را بر روی گوشی های اندروید خود تجربه نکرده ایم. دوم که کمتر جدی است این است که خطای اس ام اس هرزگاهی پیش می آید، نه به کرات. آیا هیچ یک از شما کاربران اندروید ارسال اشتباهی پیام به شخصی را مشاهده کرده اید؟

منبع: maximumpc

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. مسجهای مربوط به مخابرات توسط انروید دریافت نمیگردد.
    پیامهایی مثل شناسه پرداخت قبض، اتمام سرویس، فعال شدن سرویس، دریافت رمز پردیس همراه اول

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *