تبدیل PDF به Word

  • 1389/10/16
  • مهرداد ارجمندی
  • 5

برنامه ی Boxoft PDF to Word یک برنامه ی مجانی برای تبدیل فایل ها و پوشه های PDF شما به فایلهای تحت مایکروسافت ورد با فرمت doc است . این برنامه از سه فرمت متفاوت برای تبدیل فایلهای شما بهره می برد . می توانید به کمک  آن به صورت یک جا و پیوسته فایل پی دی اف خود را به ورد تبدیل کنید . به کمک فرمانهایی که در منوی تبدیل وجود دارد این کار بسیار آسان است به عنوان مثال در حالتی که به دایرکتوری داغ معروف است شما می توانید دایرکتوری های فایل های پی دی اف خود را به صورت اتوماتیک به فولدرهایی به فرمت ورد تبدیل کنید .

تبدیل دسته ای فایلهای پی دی اف به ورد

این قسمت حالتی است که بیستر کاربران از آن استفاده می کنند . فقط کافی است که تدیل گر پی دی اف به ورد را انتخاب کنید و سپس و از قسمت ویزارد آن را که در استارتاپ مشخص است انتخاب کنید .

سپس بعد از آن می توانید فایلهای پی دی اف خود را با انتخاب کردن هریک به طور جداگانه اضافه کنید . این کار را می متوانید با استفاده از فایل بروزر یا با انتخاب فایلها انجام دهید . سپس تمام فایلهای پی دی افی را که انتخاب کردید  در صف تبدیل قرار می گیرند.

حالا با کلیک بر روی دکمه ی تبدیل، تمامی فایلهای پی دی اف شما به فایلهای ورد با فرمت  Doc تبدیل می شوند که می توانید هر فولدری را که تبدیل شد بلافاصله مشاهده کنید. فایلهای تبدیل شده با همان نامی که داشتند ذخیره می شوند تا پیدا کردن آن ها ساده و آسان باشد.

در حین فرایند تبدیل شما می توانید با پیامهایی که برنامه به شما می دهد بفهمید که تبدیل با موفقیت انجام گرفته است یا نه . یکی از چیزهایی که تبدیل گر پی دی اف به ورد را خسته کننده می  کند نصب خودکار جعبه ی ابزار Boxsoft در زمانی که تبدیل آغاز می شود ، است . بدتر از آن این است که نوار ابزار و سفحه ی خانگی مربوط به آن را هم در هنگامی که کاربر در برنامه است  اجرا می کند و این واقعا یکی از چیزهایی است که برنامه را خسته کننده می کند .

خط فرمان تبدیل

کاربرانی که از خط فرمان استفاده می کنند با چنین مشکلاتی روبه رو نیستند . فرایند تبدیل فایلهای پی دی اف به ورد چنین است :

PdfToWordCmd.exe “D:insample1.pdf” “-d:out1.doc”

دایرکتوری اول در واقع دایرکتوری منبع است که می خواهد از پی دی اف تبدیل شود و دایرکتوری دوم خروجی آن است که می خواهد به ورد تبدیل و ذخیره  شود .

مزایای این روش این است که : مانند روش قبل صفحات نت تولید و باز نمی شوند و همچنین مشکل جعبه ابزار برنامه را هم بعد از تبدیل نداریم .همچنین باید خاطر نشان کرد که در حالت command line شما نمی توانید به صورت دسته ای فایلها را تبدیل کنید مگر اینکه فایلهای دسته ای خود را به صورت فایهای چندگانه ی پی دی اف به یک باره تبدیل کنید

مزیت سوم این است که می توانید به برنامه اجازه دهید که دایرکتوری ها را بررسی کند  تا پوشه های پی دی افی را که در آن ذخیره شده است به صورت خودکار تبدیل کنید .

کیفیت نبدیل فایلهای تبدیل شده از پی دی اف به ورد عالی است حداقل کیفیت فایلهایی که ما تبدیل کردیم بسیار عالی بود . با این حال سازنده باید همان اشکالی را که مطرح شد ( تولید سفحات اینترنت و جعبه ابزار موجود در هنگام خروج) را با گزینه ای که در اختیار ما می گذارد فعال یا غیر فعال کند . این اشکال کمی غیر حرفه ای و خسته کننده است .

کاربرانی که مایل به استفاده از این برنامه هستند می توانند به صورت مستقیم آن را از صفحه ی سازنده دانلود کنند .

منبع : GHACKS.NET

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. سلام،اینی که معرفی کردید زبان فارسی رو پشتیبانی نمیکنه،یه سایت دیگه یا یه نرم افزار دیگه معرفی بکیند.با تشکر

  2. یه سر به این سایت بزن تا از معجزه این سایت یه چشمه ببینی
    این سایت همه فایل ها رو به هم به صورت آنلاین تبدیل میکنه.

    اگه مدیر این سایت نظر منو بزاره که برا همتون خوبه این سایتی که گفتم.

  3. دوستان سایت eboo.ir هم هست . ایرانیه بدون خطا و آنلاین فایل pdf فارسی تبدیل میکنه .
    http://www.eboo.ir

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *