لیدی گاگا در سي‌اي‌اس2011 برای تبلیغ یک عینک آفتابی خیلی خاص، همانند خودش!

  • 1389/10/17
  • ITTeach
  • 0

دیروز خواننده محبوب و البته جنجالی دنیا، لیدی گاگا در نمایشگاه سي‌اي‌اس حضور یافت تا از جدیدترین مدل عینک‌ آفتابی کمپانی پولاروید رونمایی کند. این عینک‌های آفتابی این قابلیت را دارند همانند یک دوربین عکاسی پیشرفته عکسبرداری کرده و آنها را نمایش دهند.

این محصول بسیار شیک و مدرن کمپانی پولاروید که عینک دوربین جی‌ال20 (GL20 Camera Glasses) GL20 نام دارد شامل یک دوربین و یک نمایشگر 1.5 اینچی OLED بوده که می‌تواند تصاویر و ویدئوهایی را از افراد دوروبر شما، ضبط کرده و پخش کند.

این خواننده موفق که هم اکنون مدیر بخش ابداعات کمپانی پولاروید است، در این رونمایی لباسی سیاه‌رنگ و بلند، به سبک و سیاق طرح‌ این محصول به تن داشت. البته این خواننده پیش از این نیز عینک آفتابی ویدئویی که از نمایشگرهای iPod  ساخته شده بودند، را به نمایش گذاشته بود.

عینک‌ آفتابی مدل GL20 دارای یک کلید یو‌اس‌پی بر روی انتهای دسته عینک است تا کاربر بتواند تصاویر مربوطه را به یک کامپیوتر منتقل و در اینترنت بارگذاری کند.

این محصول بسیار شیک و مدرن در آینده‌ای نزدیک در سال 2011 و در جلسه‌ای بخصوص عرضه خواهد شد. قیمت این عینک‌های دوربین‌دار هنوز مشخص نیست.

این عینک‌های دوربین‌دار بخشی از سری گری لیبل(Grey Label) محصولات کمپنی پولاروید است که با الهام از طرح‌ها و ایده‌های لیدی گاگا طراحی شده‌اند.

همچنین امسال محصول جدید دوربین دیجیتالی لحظه‌ای جی‌ال30 (GL30 Instant Digital Camera) نیز به بازار عرضه می‌شود که یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به خروجی مستقیم پرینتر است که قابلیت این را دارد تا10 عکس 4*3 را در خود ذخیره کرده و نیز به یک صفحه ال‌سی‌دی چرخشی مجهز است که کاربر می‌تواند به کمک آن تصاویر را قبل از پرینت گرفتن، مشاهده کند.

منبع: cnet

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *