افزودن يادداشت هاي چسبنده ي (Sticky Note) مفيد به صفحات وب در فايرفاكس توسط افزونه ي Internote

  • 1389/11/6
  • عباس كريمي
  • 2

آيا در جستجوي راه حلي مناسب براي يادداشت هاي چسبنده­اي هستيد كه بتوانيد در هنگام مرور اينترنت توسط فايرفاكس از آن استفاده كنيد؟ پس افزونه­ي Internote مي تواند دقيقا همان چيزي باشد كه در جستجويش بوده­ايد.

مي توانيد يادداشت ها را مستقيما با استفاده از منوي زمينه تغيير داده و يا با آن ها كار كنيد. به ليست مديريت يادداشت (Manage Note) هم توجه كنيد…

كليك بر روي Manage Note از منوي زمينه، پنجره­اي را  باز مي كند كه بهتر مي توانيد كاركرد يك يادداشت خاص را بهبود بخشيد. شما مي توانيد گزينه هايي همچون “نمايش در تمام صفحات” يا “نمايش تنها در صفحات معين شده” را انتخاب كنيد. هم چنين اين امكان را داريد كه رنگ افزونه را تغيير دهيد و يا موقعيت يك يادداشت را مجددا تنظيم كنيد.

توجه: ‌اين پنجره مكاني است كه مي توانيد در آن يادداشت هايي را وارد كنيد، يادداشت هاي معيني را به بيرون انتقال (export) دهيد و در صورت نياز نسبت به صدور تمامي يادداشت هايتان اقدام كنيد.

در اين جا براي راحتي شما يك آيكون “نوار وضعيت” نيز موجود مي باشد. كليك چپ بر روي آن يك يادداشت چسبناك جديد را باز مي كند و با كليك راست به “منوي زمينه” اي دسترسي پيدا مي كنيد.

توجه: شما از منوي اصلي نيز مي توانيد نسبت به مديريت بر افزونه اقدام كنيد.

افزونه­ي Internote به همراه مجموعه­ي مطلوبي از گزينه­هايي (Options) ارائه شده است كه به شما اجازه مي دهند در صورت تمايل، حالت پيش فرض­تان را انتخاب كنيد. هم چنين ممكن است بخواهيد محل ذخيره­ي جديدي را انتخاب كنيد، در اين صورت مطمئن شويد كه يادداشت هاي موجودتان نيز به آن مكان منتقل شده اند.

منبع: How-To Geek

مقاله­ي مرتبط:

Add Sticky Notes to Any Page with Internote for Firefox

لينك هاي دانلود:

Download the Internote Extension [Mozilla Add-ons]

Visit the Internote Homepage [SourceForge]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    وروودت رو به جمع آي تي نويسان گويا خوش آمد ميگم
    مطلب جديد و مفيدي بود
    با توضيحات مكفي
    البته من از اسكرپ بوك استفاده ميكنم و رضايت هم دارم

    1. سلام سهيل عزيز
      متشكرم از لطفت، حقيقتش رو بخواي من اينقد كه از opera استفاده مي كنم از فايرفاكس استفاده نمي كنم اما با توجه به تعداد زياد كاربراي فايرفاكس در ايران به نظرم اومد كه اين مطلب مي تونه مفيد واقع بشه
      به اميد شادكامي

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *