بلوک‌های کامیکاز(Kamikaze Blocks) یک بازی فوق‌العاده وقت تلف کن

  • 1389/11/8
  • ITTeach
  • 1

زمانی که ما یک بازی را به طور کامل برنامه‌نویسی میکنیم ، معمولا باید آن را دریک گروه و یا در گروه دیگر دسته ‌بندی کنم : یا این یک بازی از نوع مرحله‌ای است ، یا بیشتر فکری است . خوب ، بلوک‌های کامیکاز بازی است که می‌گوید “چرا مر انتخاب کردی؟”

قضیه بازی بسیار ساده است : این یک تیرانداز فیزیکی است ، نوعی که شما باید آن را منفجر کنید یا از مواد منفجره بیشتر برای ازبین بردن تمام بلوک‌ها استفاده کنید . اما نکته منحصر به فرد این بازی اینست که در هر مرحله شما می‌توانید انتخاب کنید که آیا دوست دارید مهمات محدود برای تیراندازی داشته باشید یا نه . بنابراین اگر شما یک بازی مرحله‌ای ساده می‌خواهید ، در اختیار شماست کافی است که از تیراندازی نامحدود استفاده کنید و تمامی بلوک ها را از صفحه محو کنید .

به عبارت دیگر ، اگر شما واقعا علاقه‌مند به داشتن یک تجربه سخت هستید ، به سادگی تیر محدود را انتخاب کنید و ادامه دهید . هر مرحله بسته به پیچیدگی مرحله ، سهمیه تیر متفاوتی دارد .

چیز دیگری که من در این بازی دوست دارم قسمتی است که ماهی بلوکهایی را که از صحنه می‌افتد می‌خورد . واقعا صدای جویدن قشنگی تولید می‌کند .

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *