گوشی/تبلت Acer Iconia!گوشی دو منظوره

  • 1389/11/25
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

گوشی Acer Iconia را هم میتوان یک گوشی موبایل به حساب آورد و هم یک تبلت.این گوشی/تبلت نسبت به دیگر گوشی ها صفحه نمایشی واقعا بزرگ دارد که  کار با محتویات چند رسانه ای را راحت تر و به حدی از کمال می رساند.البته باید گفت که Acer Liquid Metal فقط نامش را به Iconia smart تغییر داده است و در خصوصیات آن تغییراتی دیده نمیشود.

گوشی Iconia Smart دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن 1024 در 480 است که واقعا جذاب به نظر می آید.در کنار این صفحه نمایش جذاب،فناوری صدای Dolby Surrond خودنمایی می کند که نحوه ی نمایش ویدئو ها را حتی بهتر هم میکند.

این گوشی از سیستم عامل اندروید نگارش Gingerbread 2.3 استفاده می کند و رابط کاربری آن هم،آخرین نسخه Acer است که با نام “Breeze”هم شناخته میشود.پردازنده ی این گوشی هم از نوع 1 گیگاهرتزی است (چیپست Snapdragon).با این قابلیت قادر خواهید بود تا از حداکثر قدرت فلش 10.1 در مرورگر گوشی استفاده ببریداما بپردازیم به دوربین این گوشی که میتواند بخش جذابی باشد.این گوشی از دو دوربین برخوردار است :اولین دوربین،دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلش LED است که میتواند قابلیت فیلم برداری با کیفیت 720p را برای شما به ارمغان بیاورد. دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی هم جهت تماس های ویدئویی است.

گوشی Iconia smart ،با پوشش فلزی خودش عرضه خواهد شد و در رنگ نقره ای هم قابل دسترسی است.بر علاوه،یک ژیروسکوپ و حسگر شتاپ سنج هم در این گوشی تعبیه شده است تا بازی های حرکتی را با دقت بسیار بالا در این گوشی اجرا نمایید و لذت ببرید.

گوشی Acer Liquid metal در غرفه Acer حرفی بجز گفتن اینکه “نام من تغییر کرده است”نداشت!

با گویا آی تی باشید تا از جدیدترین احبار نمایشگاه MWC مطلع شوید.

منبع:GsmArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *