بررسي گوشي LG Optimus 3D

  • 1389/11/25
  • عباس كريمي
  • 0

گوشي LG Optimus 3D باعث افتخار است. باشه، به آن هم خواهيم پرداخت: Optimus 3D اندكي پر زرق و برق و كم محتواست اما در عين حال سرگرم كننده است.

نمايشگر  4.3 اينچي سه بعدي آن كه بدون عينك مخصوص قابل مشاهده است، بر روي بازي ها و نمايش فيلم تاثير مي گذارد و حتي رابط كاربري آن در هنگام استفاده از تنظيماتِ به كار برده شده در تكنولوژي ضد پارالكسش بسيار متقاعد كننده است. بهترين قسمت؟ شما مي توانيد با استفاده از دوربين هايي دوگانه اي كه در پشت گوشي قرار دارند، ويدئوهاي سه بعديِ خودتان را فيلم برداري كنيد و در ادامه توسط پورت HDMI به تماشاي مجموعه هاي سه بعدي­تان بنشينيد.

Optimus 3D به هيچ عنوان يك مجموعه كوچك نيست، اما در عين حال هنگامي كه آن را در دست مي گيريد احساس راحتي بسياري مي كنيد. مواد انتخاب شده در ساخت اين گوشي داراي درجه بالايي از كيفيت هستند (درست به همان گونه كه ما از يك دستگاه برتر انتظار داشتيم. ) و همان طور كه در دمويي كه ما مجبور بوديم به طور بسيار كوتاه تهيه كنيم خواهيد ديد، اين گوشي بسيار سريع و بدون تاخير است. پس چرا چند دقيقه صرف تحسين عكس ها و ويدئوهاي اين دستگاه (كه متاسفانه براي چشم هاي شما بسيار مسطح خواهد بود) نكنيم؟

منبع: engadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *