تبلت خوشمزه سه بعدی Optimus ال جی!

  • 1389/11/25
  • محمدرضا رشيدي
  • 2

چند لحظه ی پیش تجربه ای بسیار لذت بخش را پیش رو داشتیم!تجربه ی کار کردن با تبلت سه بعدی Optimus الجی(نام دیگر:G Slate) بسیار هیجان انگیز بود.این تبلت که بر مبنای سیستم عامل آندروید،نگارش Honeycomb است،از یک پردازنده ی دو هسته ای و دو دوربین در پشت آن استفاده می کند که به شما امکان فیلم برداری به صورت سه بعدی را میدهد.راستش با عینک های سه بعدی پیش فرض ان نمی توان به طور واقعی قدرت آن را محک زد،به خاطر همین می توانید عینک های سه بعدی حرفه ای رو خریداری کنید و از آن لذت ببرید.این تبلت بسیار نازک است و به خاطر همین هم نتوانستیم به طور واقعی حس لذت بخشی از ارگونومی آن داشته باشیم.البته از جنبه های دیگر خیلی خوشمزه بود!با گوشه های منحنی و  کاور مات قاب آن که هم بسیار جذاب بود و همینطور در دست گرفتن آن لذت بخش بود و مهم تر اینکه با دوام بود.صفحه نمایش آن هم مسلما جذاب و براق بود.

این تبلت از لحاظ بسیاری شبیه به مدل Optimus 2x است و از جهاتی به تلفن های هوشمند هم نژاد خودش برده است!لوگوی گوگل هم در پشت آن درج شده است.(البته اگرکابل کشی ها اجازه ی دیدن آن را به طور واضح بدهند)!

این بار قضیه بسیار پیچیده تر شده است و پر معنا و مفهوم.اگر چه Optimus 2x نه چندان موفق بود،این مدل شاید کاربران را بیشتر راضی کند !از رقبای سفت و سخت این تبلت می شود به Motorola Xoom و samsung Galaxy tab 10.1 اشاره کرد.

در این تجربه به یک مشکل برخوردیم و آن هم کرش کردن تبلت بود!در زمانی که ما به مدت چند ثانیه انگشتانمان را بر روی تبلت نگه داشتیم و مرورگر آن و نقشه های گوگل کرش کرد.واقعا ناامید کننده بود.

در ضمن در ابتدا قادر به اجرای دوربین فیلم برداری سه بعدی این تبلت نبودیم و دلیل آن هم کاملا مشخص بود:باز بودن بیش از حد برنامه ها در یک زمان؛ که متوجه شدیم تعداد آن برنامه ها کمتر از 4 تا بود.

اگر بخواهیم خوش بینانه این تبلت را ارزیابی کنیم،باید بگوییم ال جی در زمینه باید کمی تلاش بیشتری انجام دهد و این تبلت تا مرز کارایی راضی کننده،هنوز فاصله دارد.ال جی باید فکری به حال این تبلت بکند تا قبل از اینکه بخواهد آن را به بازار عرضه نماید.

با گویا آی تی باشید تا از جدیدترین اخبار نمایشگاه داغ MWC شهر بارسلون مطلع شوید!

منبع:engadget

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام ایرینا هستم…
    از تهران…
    من الان به این تبلت نگاه میکردم،عاشق این تب شدم…
    واقعا که عالیه!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *