مروري بر تبلت HTC Flyer

  • 1389/11/26
  • عباس كريمي
  • 0

براي عقب نماندن در رقابت تنگاتنگ ميان غول هاي تكنولوژي، شركت HTC نيز در نمايشگاه جهاني موبايل (MWC) تبلتش را با نام Flyer معرفي كرد. اين تبلتي 7 اينچي است كه داراي بدنه اي از جنس پلاستيك و آلومينيوم مي باشد. طراحي هوشمندانه آن باعث مي شود از آنچه كه واقعا هست باريك تر به نظر بيايد. به همراه اين تبلت قلمي عرضه شده كه در واقع با بدنه تبلت تركيب نشده و جزئي از آن نمي باشد. شركت HTC در تبلت هايش از HTC Sense استفاده مي كند كه يك نسخه از افزونه (Add-on) آندرويدي­اش است و براي استفاده در نمايش دهنده هاي بزرگ تر سازگار شده است. HTC برنامه يادداشتي عرضه كرده است كه بسيار خوب به نظر مي رسد. شما مي توانيد متن­تان را تايپ كرده و نيز با استفاده از رنگ ها در همان جا به نقاشي بپردازيد. سرعت نقاشي خيلي سريع نيست و من برنامه هاي كاربردي بهتري را در iPad ديده­ام، اما در عين حال مي تواند ابزار مناسبي براي استفاده كنندگان موقتي باشد.

و اما در سمت سخت افزار، اين تبلت با يك پردازنده تك هسته­اي 1.5 گيگاهرتزي، رم 1 گيگابايت، 32 گيگابايت حافظه داخلي كه در آينده مي تواند توسط شكاف microSD افزايش داده شود. عمر باطري چه ميزان است؟ HTC مي گويد كه اين تبلت به اندازه زمان پخش دو فيلم مي تواند دوام آورد!

بدون يك بررسي كامل نمي توان در مورد عملكرد حقيقي اين تبلت در دنياي واقعي صحبت كرد، اما ما پيشنهاد مي كنيم با توجه به صفحه نمايش بسيار روشن و عمر باطريِ 3-4 ساعته (نسبتا كوتاه) اين تبلت، چشم هايتان را باز نگه داريد. فركانس 1.5 گيگاهرتز اندكي عجيب است زيرا كه تمايل به خالي كردن سريعتر باطري افزايش پيدا مي كند، اما پردازنده دو هسته اي و فركانس پايينتر براي نگهداري آن بهتر مي باشد.

منبع: ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *