تمامي چيزهايي كه در مورد LG Optimus 3D بايد بدانيد

  • 1389/11/27
  • سيدآرمان حسيني
  • 0

اولين تلفن هوشمند سه بعدي اينجاست  و ما يك خبر خوب و يك خبر بد در مورد اين تلفن همراه داريم خبر خوب اين است كه اين تلفن همراه نيازي به وسيله جانبي براي نمايش سه بعدي ندارد و شما بدون هيچگونه مشكلي مي توانيد ويدئوها و تصاوير را ببينيد و خبر بد اين است كه اين تلفن همراه به اين زودي ها عرضه نمي شود.

خصوصيات و ويژگي هاي الجي 3D Optimus واقعا فوق شگفت انگيز است

ويژگي هايي همانند صحفه 4.3 اينچي WVGA با تكنولوژي ويژه نمايش سه بعدي ،‌يك پردازنده يك گيگاهرتزي دو هسته اي،‌8 گيگ حافظه ، شبكه HSPA+ با شتيباني از DLNA ،‌خروجي HDMI ،‌دوربين 5 مگاپيكسلي به همراه باتري 1.500mAH باعث شده اين تلفن همراه در گروه خود يكي از بي نظير ها باشد.اين تلفن همراه قابليت ضبط تصاوير با اندازه 1080P در حالت دو بعدي و 720P در حالت سه بعدي را دارا مي باشد.

سيستم عامل اين تلفن همراه آندروئيد 2.2 مي باشد

در مدل پيش نمايشي كه در دست ما بود سيستم عامل Optimus 3d ورژن 2.2 آندروئيد بوده است كه به گفته مسئولان ال جي به نسخه 2.3 شيريني زنجبيلي ارتقاع خواهد يافت.

تمام نرم افزارهاي اين مدل سه بعدي نمي باشند

تمامي نرم افزار يا برنامه هاي خاص اين مدل كه داراي سيستم عامل آندروئيد مي باشد صرفا براي نمايش 3 بعدي بهينه نشده است.

نمايش سه بعدي در Optimus 3d كاملا با چشم ها هماهنگ است

يكي از ويژگي هاي مناسب اپتيموس سه بعدي بازي هاي سه بعدي يا تمام فيلم هاي Full HD است كه مسئولان ال جي در اين رابطه گفته اند اين مدل كاملا يك تلفن هوشمند است و مطابق با فعاليتي كه با تلفن همراه خود انجام مي دهيد از حالت دو بعدي به سه بعدي تبديل مي شود و بر اساس نياز فعاليت مي كند.

قرار دادن تصاوير سه بعدي بر رويYou tube

به گفته مسئولان ال جي شما مي توانيد تصاوير سه بعدي در يوتوب آپلود كنيد يا تصاوير سه بعدي اختصاصي را در آينده مشاهده كنيد.اين ويژگي باعث مي شود با توجه به قابليت هاي اپتيموس سه بعدي شما بعضي از ويدئوهاي يوتوب را به صورت سه بعدي مشاهده كنيد.

اپتيموس سه بعدي در فروشگاه Carphone عرضه مي شود

Carphone مكاني مي باشد كه معرفي و فروش نسخه Optimus 3d در آن انجام مي شود .اين مدل فصل بهار در انگلستان عرضه مي شود.

اين مدل با شبكه هاي مخابراتي Orange و Vodafone عرضه مي شود

دو شركت بزرگ مخابراتي به نام Orange و Vodafone اقدام به عرضه اپتموس سه بعدي مي كنند ،‌اين عرضه ها با چنين اپراتورهايي در انگليس مي باشد و در ساير كشورها متفاوت مي باشد.

اپتيموس سه بعدي در انگلستان در فصل پاييز عرضه مي شود

هنوز كسي از تاريخ دقيق عرضه اين مدل خبري ندارد ولي احتمال ميرود در اواسط بهار عرضه شود.

قيمت LG Optimus 3d به قرار داد شما با شبكه هاي مخابراتي بستگي دارد

تمام قيمت تعيين شده اين مدل بستگي به قرار شما با شبكه هاي مخابراتي مشهور دارد و البته با توجه به مدت زمان قرار داد شما قيمت تلفن همراه تغيير مي كند.


دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *