4 ابزار یوتوب که به طور یقین شما از آنها اطلاع کمی دارید

  • 1389/12/7
  • مهرداد ارجمندی
  • 3

وب 2 خودش به خودی خود پدیده ای است و YouTube نمونه ی تکامل یافته ای از برنامه های وب 2 است که  به شدت در حال فراگیر شدن است . یوتوب یکی از سایتهایی است که این روزها از آن به عنوان یکی از جذاب ترین و پر بیننده ترین سایتها نام برده می شود . اصلا مهم نیست که شما چند وقت یک بار به آن سر می زنید مهم این است که شما وقتی بار اول به آن رفتید مطمئنا باز هم به آن سر می زنید . در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برنامه های کاربردی که در آن می توانید پیدا کنید آشنا کنیم.

iDesktop.tv این ابزار کاربردی بر پایه ی یوتوب است ولی  با این تقاوت که یک رابط کاربری در آن وجود دارد که شما می توانید از  روی دسکتاپتان هر فیلمی را که خواستید دانلود  و ذخیره کنید . همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با فرمت مورد نظرشان آن فیلم را دانلود کنند . فرمتهایی از قبیل :   AVI ( برای ویندوز ) ، 3GP ( برای موبایل )، MP4 ( برای آیپاد ) و  MOV ( برای Quicktime )

OrbitDownloader ( برای ویندوز )

OrbitDownloader  یک برنامه ی قوی دانلود  برای دسکتاپ شما  است !  OrbitDownloader تمام موانع و مشکلاتی را که بر سر راه دانلود از سایتهای محبوبی مثل یوتوب است را بر می دارد . و دفعه ی دیگری که به سایتهایی مثل Dailymotion  ، Pandora, Rapidshare و خیلی های دیگر سر زدید این تفاوت را به خوبی درک خواهید کرد . هنگامی که شما آن را بر روی کامپیوتور خود نصب کردید می توانید با سرعت بسیار مناسبی فیلم ها کلیپ ها و موسسیقی های مورد نظر خود را دانلود و ذخیره کنید .

همچنین نکات زیر قابل توجه است  :

دانلود فیلم و موسیقی  از سایتهای اجتماعی و دیگر سایتها

دانلود تند  وسریع در مقابل دانلود قدیمی و کند

داشتن گزینه ی نگه داشتن و راه اندازی مجدد دانلود در هر زمانی که بخواهید

می توانید برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید

Videoembed ( تحت کد Greasemonkey )

این ابزار واقعا عالی و معرکه است . این روزها فیلم های یوتوب در سرتاسر دنیای وب به یکدیگر متصل شده اند و این قابلیت به شما اجازه می دهد که فیلم مورد نظر خود را در صفحه ای که در آن لینک شده است به طور مستقیم تماشا کنید . وقتی که لینک فیلمی به سایتی داده می شود دیگر آن را ذخیره می کند و شما برای اینکه بخواهید آن را ببینید دیگر نیازی نیست که به آن وب سایت رفته و دوباره از آن طریق آن را تماشا کنید . می توانید بر در قسمت Digg فیلم ها این قابلیت را تنظیم کنید .

قبل از اعمال :

بعد از اعمال تنظیمات

VideoFocus

حتما شما هم دوست دارید که فیلم مورد نظر خود را بدون هیچگونه مزاحمتی از قبیل آگهی ها و تبلیغات  گفتگو ها و نظرات ببینید.  این کد Greasemonkey همه چیز را حذف می کند ( تبلیغات ، کامنتها و نظرات ، فیلمهای مشابه و…) ولی فیلم و صفحه ی پشت زمینه را برای شما باقی می گذارد ! و با سایتهای اشتراکی فیلم 30+  کار می کند .

منبع : MAKEUSEOF.COM

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. بهتر از اين
    روشي هست که تمام لينکهاي سايتهايي از قبيل مگا آپلود و يوتيوب ورپيدشير و فور شيريد و…
    رو مستقيم ميکنه با امکان استاپ وادامه دانلود
    سرعتش هم معرکه است
    براي اطلاعات بيشتر به آدرس زير مراجعه کنيد.
    www.best.bloghaa.com

  2. برنامه internet download manager کار رو برای دانلود فیلم ها و موسیقی های آنلاین بسیار آسون کرده کافی این برنامه مدیریت دانلود رو نصب کنید و با رفتن به این گونه سایت ها و انتخاب قطعه ویدئویی منتظر بمونید تا چند ثانیه بعد کادر مستطیلی شکل کوچک برنامه بالای کادر پخش ظاهر بشه و شما با کلیک بر روی اون به راحتی فیلم رو دانلود کنید جالب اینکه اگه فیلم با کیفیت های مختلفی موجود باشه این برنامه تشخیص میده و به شما امکان انتخاب نوع حجم و فرمت رو میده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *