رفع 19 آسیب پذیری امنیتی گوگل کروم

  • 1389/12/11
  • علیرضا
  • 0

طبق خبرهای منتشر شده ، گوگل نسخه جدیدی از مرورگر خود را در که در حالت پایدار به سر میبرد ، عرضه کرد که در آن تعدادی از آسیب پذیریهای امنیتی که در نسخه قبلی وجود داشته اند ، برطرف شده است .

این نسخه 9.0.597.107 است .

در این نسخه 19 آسیب پذیری امنیتی رفع شده اند که از بین این 19 آسیب پذیری امنیتی ، 16 از مورد از آنها درجه خطر بالا را دریافت کرده اند . سه مورد دیگر از این آسیب پذیری ها درجه خطر متوسط داشته اند .

این بروزرسانی جدید به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و کاربرانی که امکان بروزرسانی برایشان فراهم نیست یا آن را غیر فعال کرده اند ، بایستی این نسخه را از وبسایت گوگل یا وبسایت های دانلود سنتر دیگری دریافت کنند .

به منظور اطمینان از دریافت بروزرسانی جدید ، میتوانید از منوی آچار در قسمت بالا و سمت راست کروم ، گزینه About Google Chrome را انتخاب کرده و نسخه فعلی مرورگر خود را مشاهده کنید تا در صورت بروز نبودن مرورگر ، اقدامات لازم را انجام دهید .

تیم امنیتی کروم همچنین اعلام کرد که از ابتدای طرح اعطای پاداش به محققان امنیتی مستقل به منظور یافتن مشکلات امنیتی در کروم ، تا به حال مبلغی در حدود یکصد هزار دلار ( معادل یکصد میلیون تومان ) به این افراد پاداش داده است .

همچنین لازم به ذکر است که این نسخه از هر سه سیستم عامل ویندوز ، لینوکس و مک پشتیبانی میکند .

در این پست از وبلاگ گوگل نیز به تشریح این 19 آسیب پذیری امنیتی پرداخته شده است ( البته لازم به ذکر است که وبلاگ گوگل در زمان انتشار این مطلب ، مسدود میباشد ) .

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *