سري TouchSmart 610 كمپاني اچ پي: كامپيوتر شخصي صفحه لمسي جامع

  • 1389/12/14
  • ITTeach
  • 0

كمپاني اچ­پي كامپيوتر روميزي صفحه­لمسي جامع خود با نام TouchSmart 610 را به بازار عرضه كرد. اين كامپيوتر شخصي داراي يك نمايشگر 23 اينچي با وضوح تصوير بالاست كه قابل خمش 60 درجه و كج شدن تا پنج درجه به جلو را دارد كه به كاربران اجازه مي­دهد تا براي رسيدن به نماي مطلوب بهترين زاويه را بيابند. اين نمايشگر از اشارات چندلمسي همچون بريدن، چرخاندن، خم كردن، جمع كردن و همچنين فشار دادن و كشيدن پشتيباني مي­كند.

 

 

مدل­هاي 610z و 610xt از سري TouchSmart 610 در دسترس هستند. در مدل­هاي 610z از پردازشگرهاي فنوم يا اتلون كمپاني AMD و رم تا 10 گيگابايت استفاده شده، در حاليكه مدل­هاي 610xt مجهز به پردازشگر Core i5 و i7 اينتل و تا 12 گيگابايت حافظه مي­باشد. همچنين امكان انتخاب بين كارت گرافيك­هاي رادئون كمپاني ATI يا جي­فورس كمپاني NVIDIA وجود دارد. كامپيوتر TouchSmart 610 همچنين داراي هارددرايو تا 2 ترابايت، دي­وي­دي رايتر SuperMulti و كارت­خوان 6در1 مي­باشد، و از WiFi و ارتباط بلوتوث اختياري پشتيباني مي­نمايد؛ تيونر تلوزيون به­طور اختياري قابل دسترسي مي­باشد.

 

 

كامپيوتر TouchSmart 610 كمپاني اچ­پي به تكنولوژي Beats Audio براي عملكرد ارتقايافته صوتي و ابزار جديد LinkUp اچ­پي، كه به كاربران امكان ارتباط بيسيم يك نوتبوك شخصي با كامپيوتر TouchSmart را از طريق يك شبكه خانگي مي­دهد، نيز مجهز مي­باشد. اين كامپيوترهاي شخصي جامع داراي ابزارهاي بهينه­سازي­شده لمسي از نرم­افزارهاي Hulu، Netflix، Rhapsody و توئيتر و همچنين برنامه RecipeBox اختصاصي اچ­پي و ابزارهاي وب­كم نيز مي­باشند.

قيمت مدل­هاي 601z از 949.99 دلار و مدل­هاي 610xt از 1099.99 دلار شروع مي­شود. شما مي­توانيد يكي از آنها را از طريق سايت آمازون يا اچ­پي تهيه نماييد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *